Bekijk volle/desktop versie : Handige spullen te huur voor een geslaagde henna!!!!



28-08-2009, 16:09
Salam beste dames,

Voor die gene die momenteel druk bezig zijn met de voorbereidingen van de bruiloft wens ik veel succes en uiteraard mijn welgemeende felicitaties!!!!

Ik ben onlangs zelf elhamdoelilah gelukkig getrouwd. Ik heb voor zowel voor mijn bruiloft als voor mijn henna-dag alles tot op de puntjes geregeld.

Ik heb veel dingen hier op maroc.nl kunnen vinden maar er was toch wel iets wat ik miste. Namelijk het huren van handige spullen voor de henna avond/bruiloft (als ze je komen ophalen).
Denk bijvoorbeeld aan thee glazen, koffieglazen, sap glazen, mooie glazen kommetjes voor nootjes of iets dergelijks... grote marokkaanse borden waar de gasten uit kunnen eten,lepels (voor de couscous) messen voor het snijden van fruit ed en niet te vergeten belly dance doekjes voor een onvergetelijke avond!!

Ook heb ik een hele mooie schaal waarin op de dag van de bruiloft dadels kunnen worden uitgedeeld aan de gasten (als ze je komen ophalen), ook een taartset, glazen waar melk uit gedronken kan worden, een dienblad waar dit op kan, en een mooi dadel schaaltje voor jou en hem. Zo heb ik ook voor de bruidsmeisjes 2 mooie manden die goed geschikt zijn voor rozenblazen. Verder heb ik 1 prachtige jurk te huur geschikt voor een bruidsmeisje (7-8 jaar).


Kortom je hebt veel nodig... je hoeft nergens meer te zoeken en je hebt in 1 keer alles in huis!!

Mocht je dus ergens interesse in hebben stuur me dan een pm. Als je wil kan je ook je nummer achterlaten dan bel ik je zsm terug. PS ik kom uit rotterdam!

Groetjes

28-08-2009, 16:24


Ik vergeet er bij te zetten dat ik ook sieraden heb voor bij de bruidsjurk(oorbellen en ketting).

En nog voor de henna waxine houders en mooie groene met gouden bewerkingen tafelhoezen (4 stuks en 1 voor jou henna tafel, creme met goud).

28-08-2009, 16:29
heb je een foto van die bruidsmandjes?

28-08-2009, 16:47

Citaat door Oktober_Bride:
heb je een foto van die bruidsmandjes?



Nee helaas niet... ik kan je wel een beschrijving geven...

Ovaal bloemenmandje van hoge kwaliteit riet in de kleur wit. Afmetingen: ovaal = 9 x 15 cm; totale hoogte (incl. hengsel) = 24 cm; hoogte van gedeelte waar rozenblaadjes in kunnen = 7 cm.

28-08-2009, 16:57


heb je foto van de jurk van de bruidsmeisje?

28-08-2009, 17:08

Citaat door nadaa:
heb je foto van de jurk van de bruidsmeisje?



he meid...
ik moest even peilen in hoeverre de interesse er is..
maar ik ga zsm foto's plaatsen....
De jurk is creme bewerkt met steentjes en heeft een verstelbare hoepel.
Hij is echt heeeel mooi al zeg ik het zelf...
maar de foto volgt snel....