Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De Feest Van Je Leven,check Dit Dan

BENTGHATAR
16-11-2002, 11:58

eeeeeeeey paty people alles goed ewa heb je zin in een feestje nou dan ben je bij de goede topic. nou err komen heel veel bekende artiesten zingen.allemaal live natuurlijk. de volgende artiesten komen LIL Bentghatar LIL BOW WOW Mohammed TU Pac Karim cheb rachid( neef van LIL bentghatar) cheba fatima(tante van LIL bentghatar Cheba soumia en cheb faisel( oom van LIL bentghatar en zijn vrouw) en dan hebben we natuurlijk de topper en dat is Kadour( mijn broer).hij kan zo mooi zingen ze hebben allemaal al een cd.je kan ze via kazaaa downloaden. de entree is GRATIS. jaa je ziet het goed GRATIS. NB:je moet wel wat lekkers meenemen,wat wel eetbaar is he. ewaaaaaa is dit geen party of wat,denk maar goed na,zo n aanbod krijg je niet twee keer. ewa ik hoor wel van jullie,wie er wilt komen.

BENTGHATAR
16-11-2002, 12:20
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO :haha: heeeeey bro je zit toch niet mijn familie uit te lachem:boos: het zijn echt goede artiesten ,echt ze hebben allemaal onwijze mooie stemmmen.:ego: :D

BENTGHATAR
16-11-2002, 12:31
Origineel gepost door mokaltum hahaha leuk, mag ik ook een achtergrond koor meenemen, want MOKALTUM is de leadzangeres, heeft wel zin in een feestje en in zingen! :D tuurlijk mag dat.iedereen mag meedoen. maar heb je wel zo'n mooie stem als mij :ego: .??ik wil natuurlijk geen valse stemme hebben in me koor.dat is slecht voor mijn reputatie.

BENTGHATAR
16-11-2002, 12:36
Origineel gepost door mokaltum ik heb zelfs een mooiere stem! ik ben de bekende OUMKELTOUM.... hahahah dacht het niet. sory dat ik je kwetst maar ik heb gewoon de MOOISTE sten.echt waar,zoooo mooi dat je gewoon er verliefd op wordt:ego: okee je moet wel een artiesten naam hebben wat dacht je van MOkaltum Keys??

BENTGHATAR
16-11-2002, 12:48

Origineel gepost door fardou Mag ik mee doeoeoeooeoen!!!! Dan neem ik me triangel mee :D iedereen mag meedoen. is goed neem jij maar die traingel mee.jij mag dan muziek maken als wij zitten te eten :p :D . ojaah wat neem je voor lekkers mee.je komt niet zomaar naar binnen

BENTGHATAR
16-11-2002, 12:55
Origineel gepost door mokaltum ja of mokaltum lopez........ ewa je wilt toch niet worden vergeleken met haar. nee sorry die naam accepteren wij niet,vooral mijn vader niet.hij vind haar een schande voor de latino's :D dus ik zou mar een andere naam verzinnen.want anders kom je er niet in. ik heb namelijk die uitsmijters ( achmed en....)van die clip k u t marokkanen gehuurd.dus je komt er niet makkelijk in.