Bekijk volle/desktop versie : waarheden over vrouwen...



Pagina's : [1] 2

27-08-2009, 23:59
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is eruit.

Mijn vrouw is heel jaloers: onlangs keek ze in mijn agenda en vroeg wie 'juli' was

Het is beter Parkinson te hebben dan Alzheimer want het is beter met je pint te morsen dan ze vergeten uit te drinken.

"Sorry schat, dat ik zo laat thuis kom, maar in het caf=E9 was er een wedstrijd om het meest te drinken." "Het is al goed, wie was er tweede?"

Sex na je 90 ste is als biljarten met een stuk touw

Alle mannen willen maar één ding!. Ze zijn dus niet veeleisend....

Vrouwen hebben een reden nodig voor seks, mannen alleen een plaats.

Iedereen liegt over seks, de meesten liegen tijdens de seks

Jonge vrouwen zijn de paarden waarop de oude mannen naar de hel rijden.

Kniel nooit voor een vrouw, tenzij ze reeds ligt.

Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe,maar luister niet.

Nooit een vrouw gelijk geven, want misschien is ze intussen alweer van mening veranderd.

Vrouwen zijn als water, je kunt ze in drie toestanden aantreffen: kokend, bevroren of verdampt

De meeste vrouwen bezoeken graag hun man in het ziekenhuis, omdat ze dan tenminste weten waar hij is.

Ben ik even blij dat mijn vrouw bij de vrouwenbeweging is gegaan! Tegenwoordig heeft ze van alles aan te merken op alle mannen, vroeger alleen op mij.

Vrouwen hebben geen baard omdat ze hun mond niet kunnen houden bij het scheren.

Er bestaan heel wat technische snufjes die een vrouw sexueel kunnen opwinden. Op nummer 1 staat de Mercedes Benz 380SL.

Elke morgen breng ik mijn vrouw koffie aan bed. Het enige wat ze nog moet doen, is hem malen.

Als een man het portier van zijn auto opent voor een vrouw, heeft hij ofwel een nieuwe vrouw of een nieuwe auto.

Boer zoekt vrouw met tractor. Foto tractor toevoegen a.u.b.

Ik open nooit een brief van mijn man, maar op deze stond "vertrouwelijk".

Dialoog getrouwd koppel: Zij: "Zei je iets?" Hij: "Neen, dat was gisteren."

Er zijn meer mannen dan vrouwen in het gekkenhuis, wat bewijst wie wie gek maakt.

Mijn beste vriend liep weg met mijn vrouw en geloof me: ik mis hem.

Moedig is het als je na een avondje stappen met vrienden thuiskomt en je vrouw je opwacht met een bezem en je vraagt: "Ben je nog zo laat aan het schoonmaken, schat?"

Ik heb altijd het laatste woord: "Ja, schat."

Mijn vrouw zegt dat ik nooit luister! ..tenminste ik denk dat ze dat gezegd heeft.

Mannen hebben geen interesse voor het werk van de vrouw. Behalve dan voor haar achterwerk.

De vrouw denkt: alle mannen zijn eender. De man denkt: alle vrouwen zijn verschillend.

Een man loopt zolang achter een vrouw tot zij hem te pakken heeft.

Elke getrouwde man weet waarom ze aan orkanen vrouwennamen geven.

Als een man een fout maakt zegt men : "Wat een domme man."
Als een vrouw een fout maakt zegt men : "Wat zijn vrouwen toch dom."

Ze hebben de bankkaart van mijn vrouw gestolen. Maar dat is niet erg. De dief geeft minder uit dan zij.

Mijn vrouw was gisteren zo woedend dat ze weigerde voor mij eten te maken. Maar ik wachtte kalm af tot zij kookte van woede.

Ik denk niet dat mijn man erg trouw is. Mijn laatste kind leek helemaal niet op hem.

Mijn moeder zei altijd dat je mannen kunt vergelijken met linoleumvloeren. Als je ze goed legt kun je er 30 jaar over lopen.

De laatste ruzie was mijn fout. Mijn vrouw vroeg wat er op televisie was en ik antwoordde: "Stof".

Mijn grootmoeder is 90. Ze gaat uit met een man van 93. Het gaat geweldig tussen hen. Ze maken nooit ruzie. Ze horen mekaar niet eens.

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo populair?

Een meisje wenst een knappe man; een moeder kijkt naar zijn vermogen; een vader let op zijn geleerdheid; de verwanten is het om de adel van zijn familie te doen; de overigen denken aan het lekkere feestmaal.

28-08-2009, 00:01


1 keer plaatsen is genoeg..

28-08-2009, 00:08
tweede keer ging per ongeluk...

28-08-2009, 00:10
Ze hebben de bankkaart van mijn vrouw gestolen. Maar dat is niet erg. De dief geeft minder uit dan zij.





28-08-2009, 00:11


3alaash elmeshmesh

28-08-2009, 00:12
best grappig en waar

28-08-2009, 00:15

Citaat door Nachtpanter:
Ze hebben de bankkaart van mijn vrouw gestolen. Maar dat is niet erg. De dief geeft minder uit dan zij.









Citaat door Mevr_Feshkel:
3alaash elmeshmesh

tabou meh, eh ma klesh, mshe le souq ou me be3sh

28-08-2009, 00:16

Citaat door 3alaash:



tabou meh, eh ma klesh, mshe le souq ou me be3sh

3alaash elmeshmesh, me bgit, mat tekkelhesh

28-08-2009, 00:17

Citaat door Mevr_Feshkel:
3alaash elmeshmesh


Li ma tabsh.

28-08-2009, 00:17

Citaat door 3alaash:



tabou meh, eh ma klesh, mshe le souq ou me be3sh


Die is wel leuk.

28-08-2009, 00:17

Citaat door Nachtpanter:
Li ma tabsh.

Zid?

28-08-2009, 00:19

Citaat door Mevr_Feshkel:
Zid?


De rest ken ik niet meer.

28-08-2009, 00:21



Citaat door Nachtpanter:
De rest ken ik niet meer.

Zekhma

28-08-2009, 00:23
vrouwvriendelijk.

28-08-2009, 00:25

Citaat door Mevr_Feshkel:
Zekhma



het is, 3alaash, 3el meshmash, taboe meh, ah ma klash, msha le souq, ou ma ba3sh

Pagina's : [1] 2