Bekijk volle/desktop versie : Ramadannnn



27-08-2009, 23:41
pff hele dag ben ej aan het vasten (onwijs dorst opgegeven moment)
moest ik effe naar het toilet.. Had ik het gevoel dat ik "oppoe" werd
(zo zag het er ook na uit niet al té maar toch) heb ik gegeten..
Ben 4dgn mn pil vergeten s´avonds in te nemen.. Wil m zo weer gaan slikken om zo min mogelijk te eten tijdens de ramadan.. Dus weet ik nou niet of ik morgen ook maar moet vasten of niet..

27-08-2009, 23:43


bedoel je ongesteld geworden. Nou kijk voor het slapengaan nog ff . Of begrijp ik jou verkeerd

27-08-2009, 23:43
mag je de pil nemen om ongesteldheid uit te stellen in de ramadan? ik zou dit wel willen weten.

28-08-2009, 09:12
Ja bedoel ongestelheid idd.. Heb m gisteren weer ingenomen.. Ik zie geen bloed bij vegen alleen als ik druk op uitvoer (je weet wel waar het bloed vandaan komt) neit eens bloed bloed alleen iets als viesigheid!!

DILLEMA wel of niet vasten??!

28-08-2009, 09:22



Citaat door mama_lief:
mag je de pil nemen om ongesteldheid uit te stellen in de ramadan? ik zou dit wel willen weten.



Wie is dat in je avater!!!????

28-08-2009, 09:23

Citaat door mama_lief:
mag je de pil nemen om ongesteldheid uit te stellen in de ramadan? ik zou dit wel willen weten.



Het is niet Haram heb ik paar dagen geleden op tv gehoord van chaykh alarefi , maar hij zei ook dat het beter is om jouw lichaam te laten functioneren zoals allah het heeft geschapen .

@Ghizlane ik zou gwn vasten totdat je echt bloed ziet , onwijs dorst hebben de meeste mensen daarvoor mag je niet gaan eten hoor ! alleen als je echt ziek van wordt .

28-08-2009, 23:21

Citaat door nesma:
Het is niet Haram heb ik paar dagen geleden op tv gehoord van chaykh alarefi , maar hij zei ook dat het beter is om jouw lichaam te laten functioneren zoals allah het heeft geschapen .

@Ghizlane ik zou gwn vasten totdat je echt bloed ziet , onwijs dorst hebben de meeste mensen daarvoor mag je niet gaan eten hoor ! alleen als je echt ziek van wordt .



oke thanks