Bekijk volle/desktop versie : 'Robby gedood door politiekogel'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-08-2009, 15:41
HOEK VAN HOLLAND - Robby van der Leeden, de 19-jarige Rotterdammer, die zaterdagavond om het leven kwam tijdens de ongeregeldheden in Hoek van Holland, is gedood door politiekogels.

Dat zeggen agenten die zaterdagnacht tijdens het feest Sunset Grooves op de menigte hebben geschoten.

Dit meldt Rijnmond.nl

Van der Leeden stond midden tussen de relschoppers en werd in het hoofd geraakt. Volgens het OM in Den Haag is het slachtoffer geraakt door slechts één kogel. Zes mensen raakten bij het incident gewond. Volgens de agenten is het een wonder dat er niet meer mensen zijn geraakt.

Ruim tien agenten schoten gericht op meer dan honderd relschoppers. Die hadden de politiemensen ingesloten en bekogelden hen met allerlei voorwerpen zoals fietsen, flessen en dranghekken.

http://www.ad.nl/binnenland/3450357/Robby_gedood_door_politiekogel.html


27-08-2009, 15:43



Citaat door timioto:
HOEK VAN HOLLAND - Robby van der Leeden, de 19-jarige Rotterdammer, die zaterdagavond om het leven kwam tijdens de ongeregeldheden in Hoek van Holland, is gedood door politiekogels.

Dat zeggen agenten die zaterdagnacht tijdens het feest Sunset Grooves op de menigte hebben geschoten.

Dit meldt Rijnmond.nl

Van der Leeden stond midden tussen de relschoppers en werd in het hoofd geraakt. Volgens het OM in Den Haag is het slachtoffer geraakt door slechts één kogel. Zes mensen raakten bij het incident gewond. Volgens de agenten is het een wonder dat er niet meer mensen zijn geraakt.

Ruim tien agenten schoten gericht op meer dan honderd relschoppers. Die hadden de politiemensen ingesloten en bekogelden hen met allerlei voorwerpen zoals fietsen, flessen en dranghekken.

http://www.ad.nl/binnenland/3450357/Robby_gedood_door_politiekogel.html


Wat erg...........wat een land zijn we geworden........

27-08-2009, 15:45
sja slecht beleid de laaste 10 jaar ( zeker )

27-08-2009, 15:50
dit akn niet meer!!

ik wil dat ze de hele politie corps ontslaan die die nacht aanwezig was!!

dit geeft onze kleine kikkerland een slechte naam. onze politie staat al in europa als zielig bang slecht opgeleid politie! belgie doet het een stuk beter

27-08-2009, 15:54



Citaat door pizatie:
dit akn niet meer!!

ik wil dat ze de hele politie corps ontslaan die die nacht aanwezig was!!

dit geeft onze kleine kikkerland een slechte naam. onze politie staat al in europa als zielig bang slecht opgeleid politie! belgie doet het een stuk beter


Sjeez piz, wat moesten ze dan... kusjes geven?

27-08-2009, 15:58

Citaat door sjourt:
Sjeez piz, wat moesten ze dan... kusjes geven?



gericht schieten!! op ze benen of handen

knettergek daar hebben toch voor geleerd

27-08-2009, 16:02

Citaat door pizatie:
dit akn niet meer!!

ik wil dat ze de hele politie corps ontslaan die die nacht aanwezig was!!

dit geeft onze kleine kikkerland een slechte naam. onze politie staat al in europa als zielig bang slecht opgeleid politie! belgie doet het een stuk beter
het is niet de schuld van de poltie....maar de burgermeester van rotterdam...die had ff moeten nadenkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

27-08-2009, 16:03

Citaat door pizatie:
gericht schieten!! op ze benen of handen

knettergek daar hebben toch voor geleerd


Eens, ik kan me echter voorstellen dat je het nogal spaans benauwd krijgt als je wordt bedreigd om te worden doodgeschopt, of -geslagen, -gestoken door honderd 'feestgangers'...
Wat deed hij tussen de relschoppers eigenlijk? Kusjes geven?

Risico van het vak...

27-08-2009, 16:05

Citaat door timioto:
HOEK VAN HOLLAND - Robby van der Leeden, de 19-jarige Rotterdammer, die zaterdagavond om het leven kwam tijdens de ongeregeldheden in Hoek van Holland, is gedood door politiekogels.

Ruim tien agenten schoten gericht op meer dan honderd relschoppers. Die hadden de politiemensen ingesloten en bekogelden hen met allerlei voorwerpen zoals fietsen, flessen en dranghekken.

http://www.ad.nl/binnenland/3450357/Robby_gedood_door_politiekogel.html

Wat moet je hier verder nog van zeggen?

Het is jammer als je op die manier aan je einde komt!
Maar ik zeg je wel dat als ík daar stond als agent om me het vege lijf te redden, ik ook gericht geschoten zou hebben op die raddraaiers.
Dus laten we liever blij wezen dat er niet nog meer doden gevallen zijn

27-08-2009, 16:24

Citaat door timioto:
HOEK VAN HOLLAND - Robby van der Leeden, de 19-jarige Rotterdammer, die zaterdagavond om het leven kwam tijdens de ongeregeldheden in Hoek van Holland, is gedood door politiekogels.

Dat zeggen agenten die zaterdagnacht tijdens het feest Sunset Grooves op de menigte hebben geschoten.

Dit meldt Rijnmond.nl

Van der Leeden stond midden tussen de relschoppers en werd in het hoofd geraakt. Volgens het OM in Den Haag is het slachtoffer geraakt door slechts één kogel. Zes mensen raakten bij het incident gewond. Volgens de agenten is het een wonder dat er niet meer mensen zijn geraakt.

Ruim tien agenten schoten gericht op meer dan honderd relschoppers. Die hadden de politiemensen ingesloten en bekogelden hen met allerlei voorwerpen zoals fietsen, flessen en dranghekken.

http://www.ad.nl/binnenland/3450357/Robby_gedood_door_politiekogel.html

De Politie(agent) is je beste vriend.......

27-08-2009, 16:25

Citaat door Thunderchild:
Wat erg...........wat een land zijn we geworden........
Land van de vrijheid,

27-08-2009, 16:26

Citaat door Oujda_SEC_sec:
De Politie(agent) is je beste vriend.......


Mis je iets?

27-08-2009, 16:27



Citaat door pizatie:
dit akn niet meer!!

ik wil dat ze de hele politie corps ontslaan die die nacht aanwezig was!!

dit geeft onze kleine kikkerland een slechte naam. onze politie staat al in europa als zielig bang slecht opgeleid politie! belgie doet het een stuk beter

Pizatie wat is er met je avatar gebeurt

27-08-2009, 16:27

Citaat door sjourt:
Mis je iets?
De Sjariah......

27-08-2009, 16:32

Citaat door Oujda_SEC_sec:
De Sjariah......


Vertel, waarom in dit geval?

Pagina's : [1] 2 3 4 5