Bekijk volle/desktop versie : Robben geeft Bayern Munchen zijn jawoord



Pagina's : [1] 2

27-08-2009, 15:38
Arjen Robben zet zijn loopbaan voort bij Bayern Munchen.

De aanvaller wordt vrijdag gepresenteerd als nieuwe aanwinst van de club van trainer Louis van Gaal.

Met de transfer is 25 miljoen euro gemoeid. De international achtte het verstandig Real Madrid deze zomer te verlaten. ''Ik heb vanochtend de knoop doorgehakt, dit is de beste keuze voor mij'', zegt Robben tegen het Algemeen Dagblad.

Hoewel trainer Manuel Pellegrini de aanvaller graag wilde behouden, drong de clubleiding van Real Madrid erop aan om Robben te verkopen. Na de exorbitante
uitgaven, De Koninklijke spendeerde bijna 250 miljoen euro aan versterkingen, werd het verkopen van spelers noodzakelijk geacht.

Klaas-Jan Huntelaar vertrok onlangs al naar AC Milan, Wesley Sneijder volgt deze week naar Internazionale. Robben is de derde Nederlander die Real Madrid verruilt voor een nieuwe werkgever. Enkel Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooy en Royston Drenthe staan nog onder contract in Madrid.

Robben hoopt komend weekend zijn debuut te kunnen maken voor Bayern M?nchen. De ploeg van Van Gaal treedt dan aan tegen landskampioen VfL Wolfsburg. Bayern gaat na een valse competitiestart op zoek naar zijn eerste overwinning.


Voetbalprimeur.nl

27-08-2009, 15:44


Heel dom van Madrid, 25 is ook nog eens te weinig voor Robben

27-08-2009, 16:11
Zeer domme zet, goede speler was in vorm en 25 miljoen is TE goedkoop

27-08-2009, 16:20
hewa ja het blijft een domme club he

27-08-2009, 16:21


Eto'o voor 20 miljoen verkopen is het allerdomst

27-08-2009, 16:24
vervanger voor Ribery volgend jaar, denk na Riffi

27-08-2009, 16:26

Citaat door Mister_Riffi_:
Eto'o voor 20 miljoen verkopen is het allerdomst

Ja en ibrahimovic erbij krijgen is heel dom ja

27-08-2009, 16:31

Citaat door aSTRANGER:
Ja en ibrahimovic erbij krijgen is heel dom ja


die kregen ze nie erbij, die kregen ze voor 45 miljoen.

27-08-2009, 16:39

Citaat door Cllash:
vervanger voor Ribery volgend jaar, denk na Riffi


Zit wat in, maar robben blijft een gevaarlijke voetballer, soort van robinho situatie krijg je nu denk ik


Citaat door aSTRANGER:
Ja en ibrahimovic erbij krijgen is heel dom ja
Ahaha yeah right

27-08-2009, 16:49
Ribery komt denk ik komend jaar naar Real

27-08-2009, 17:32

Citaat door Mister_Riffi_:
Zit wat in, maar robben blijft een gevaarlijke voetballer, soort van robinho situatie krijg je nu denk ik



Ahaha yeah right


K denk dat Perez al zn move heeft gemaakt.

The latest reports from Spain claim that Franck Ribery has agreed a five-year deal with Real Madrid that will activate when he quits Bayern Munich next summer. As he will then be in the final year of his contract at the Allianz Arena, the Frenchman's price could be as 'little' as €25 million...

27-08-2009, 19:08

Citaat door Cllash:
vervanger voor Ribery volgend jaar, denk na Riffi



Jij begrijpt 't.

27-08-2009, 19:38


mijn dromen komen uit, ik riep al zo lang dat ik niet kon wachten op de dag dat de Oranjeboom verdwijnt uit Madrid

enkel Ruudje, is madrid-waardig.. ik hoop dat drenthe ook snel verkast dat zou helemaal mooi zijn, vdVaart zie ik ook graag als een vervanger, maar die jongen kan ook beter elders zijn plekje zoeken..

Hala Madrid.

waar is Freshnez trouwens die Benzema slechtste tranfser noemde?

27-08-2009, 20:01
Ik vind het echt jammer. Ik zou Robben gegarandeerd een basisplaats geven. Hij op links, Ronaldo op rechts, Kaká op 10.......prachtige middenveld toch? Maar jah, nu is hij dus naar Bayern, wordt blijkbaar dan Robben op links, Ribery op 10, Schweinsteiger/Altintop op rechts.

27-08-2009, 20:05

Citaat door Vegeta:
Ik vind het echt jammer. Ik zou Robben gegarandeerd een basisplaats geven. Hij op links, Ronaldo op rechts, Kaká op 10.......prachtige middenveld toch? Maar jah, nu is hij dus naar Bayern, wordt blijkbaar dan Robben op links, Ribery op 10, Schweinsteiger/Altintop op rechts.



Ik denk dat Van Gaal anders gaat spelen, ik denk dat hij á la barca wilt spelen..


namelijk een rechtsbenige speler (ribery) op links.. en robben (linksbenig) op rechts.. hij wil vol op de aanval spelen.. met gomez voorin

Pagina's : [1] 2