Bekijk volle/desktop versie : Is Moussa Dembele moslim???



27-08-2009, 14:19
hij is een malinees

27-08-2009, 14:21


Allahoe a3laam...

27-08-2009, 14:27
half belg. half malinees


Citaat:
x AZ, het team van Louis van Gaal, moet
aan de bak bij het Turkse Kayserispor.
Moussa Dembele behoort tot de selectie
en doet even niet mee aan de Ramadan.
"Ik heb me er tijdens de reis even niet
aan gehouden. En ook donderdag zal ik
gewoon eten en drinken, want mijn pres-
taties mogen er niet onder lijden."

Telext van belgie


AZ online

KAYSERI- Precies 24 uur voor de aftrap van de return in de UEFA Cup inspecteerde de spelers woensdag het veld tijdens de laatste training op Turkse bodem. In een leeg stadion, dat donderdag in ieder geval met minimaal 17.000 supporters gevuld zal zijn, deden de spelers de laatste oefenvormen (even los van de Ramadan) richting Kayserispor. Op de wedstrijddag gaan de resterende 8000 kaarten nog in de verkoop aan de poorten het Atatürk Stadyumu.

Een aantal pass- en trapvormen werden op de avond voor de wedstrijd doorgenomen. Onder toeziend oog van de meegereisde media, een kleine 40 trouwe supporters en een aantal leden van de AZ Businessclub konden de spelers rustig wennen aan de omstandigheden, die morgen tijdens de wedstrijd in ieder geval qua geluid compleet anders zullen zijn in de voorspelde Turkse heksenketel.

Dembélé even vrij
Moussa Dembélé was tijdens de reis naar Turkije woensdag even niet bezig met de Ramadan. “Het is heel erg zwaar, maar vanwege mijn geloof vind ik het heel belangrijk. Toch heb ik me er tijdens de reis vandaag even niet aan gehouden. En ook tijdens de wedstrijddag zal ik morgen gewoon eten en drinken. Want mijn prestaties mogen er niet onder lijden. Dan mag het veld, de ballen of de Ramadan nooit het excuus zijn als de wedstrijd niet goed gaat.”

27-08-2009, 23:33
Hij vindt geloof heel belangrijk maar gaat toch niet vasten tijdens de wedstrijd omdat zijn prestaties er niet onder mogen lijden...
Geen niyyah geen niks...waardeloze moslim.
Waar halen deze voetballers deze onzin vandaan dat je tijdens een wedstrijd gewoon opzettelijk mag eten en daarna een dagje mag inhalen??
Dit is precies de reden waarom meerdere 'Ulema professioneel voetbal hebben verboden.

27-08-2009, 23:36


ts.. wat zegt hij, kijk naar afellay. Geloof gaat voor alles. Hij kan beter niet voetballen en vasten dan voetballen en niet vasten

27-08-2009, 23:37

Citaat door KeesJansma:
Hij vindt geloof heel belangrijk maar gaat toch niet vasten tijdens de wedstrijd omdat zijn prestaties er niet onder mogen lijden...
Geen niyyah geen niks...waardeloze moslim.
Waar halen deze voetballers deze onzin vandaan dat je tijdens een wedstrijd gewoon opzettelijk mag eten en daarna een dagje mag inhalen??
Dit is precies de reden waarom meerdere 'Ulema professioneel voetbal hebben verboden.

Sinds wanneer bepaal jij wie goede moslim is of niet? dat is niet jou taak a mattie. Je kan hoogstens advies geven

28-08-2009, 00:47

Citaat door BeniSaidtjes:
Sinds wanneer bepaal jij wie goede moslim is of niet? dat is niet jou taak a mattie. Je kan hoogstens advies geven


het is toch vanzelfsprekend dat iemand die een grote zonde begaat een slechtere moslim is dan iemand die het probeert te vermijden.

spreek met kennis of zwijg a brada

28-08-2009, 02:20

Citaat door KeesJansma:
Hij vindt geloof heel belangrijk maar gaat toch niet vasten tijdens de wedstrijd omdat zijn prestaties er niet onder mogen lijden...
Geen niyyah geen niks...waardeloze moslim.
Waar halen deze voetballers deze onzin vandaan dat je tijdens een wedstrijd gewoon opzettelijk mag eten en daarna een dagje mag inhalen??
Dit is precies de reden waarom meerdere 'Ulema professioneel voetbal hebben verboden.



REIZIGERS(voetballers of gewone mensen maakt niet uit) HOEVEN NIET MEE TE DOEN AAN DE RAMADAN ZE MOETEN HET LATER INHALEN!
Ik denk in zijn geval is hij een reiziger(en voetballer) natuurlijk moet hij ook niya doen, oe allahoe a3lam. Verbeter me als ik fout zit.(maar niet om je gelijk te halen)

28-08-2009, 02:53

Citaat door Bikkembergs:
REIZIGERS(voetballers of gewone mensen maakt niet uit) HOEVEN NIET MEE TE DOEN AAN DE RAMADAN ZE MOETEN HET LATER INHALEN!
Ik denk in zijn geval is hij een reiziger(en voetballer) natuurlijk moet hij ook niya doen, oe allahoe a3lam. Verbeter me als ik fout zit.(maar niet om je gelijk te halen)

Ja een reiziger hoeft niet te vasten, maar hij zit lekker luxe in een vliegtuigje, zwaar reizen is dat niet. En voetballers moeten ook gewoon vasten, ik heb nooit een islamitische bron gezien waarin staat dat je voor voetbal mag eten. ONZIN

28-08-2009, 16:51

Citaat door aSTRANGER:
Ja een reiziger hoeft niet te vasten, maar hij zit lekker luxe in een vliegtuigje, zwaar reizen is dat niet. En voetballers moeten ook gewoon vasten, ik heb nooit een islamitische bron gezien waarin staat dat je voor voetbal mag eten. ONZIN



Daarom wil ik nooit reacties plaatsen nu een heel uitleg gaan doen voor iemand die het niet begrijpt, reiziger is iemand die vanaf 80km van huis is verwijderd of het nu vliegtuig is of LUXE auto maakt niet uit en het is niet alleen het vliegtuig nemen e vriend, in de luchthaven wachten neemt ook veel tijd in beslag van zijn thuis tot de luchthaven is mss al meer dan 80km een reiziger MOET eten om het later in te halen. En uiteraard moeten voetballers vasten wie zegt van niet? tenzij voetballers in het buitenland zitten voor paar dagen dan zijn het reizigers. ciao