Bekijk volle/desktop versie : Ik merk steeds vaker dat ouders



Pagina's : [1] 2

27-08-2009, 08:55
hun kinderen op straat zetten (dit voornamelijk nederlandse kringen nu nog). Dat ouders zijn gescheiden een nieuwe partner krijgen en dat de partner dan op een gegeven moment zegt: je moet kiezen tussen mij of je dochter/zoon. Het komt dan voor dat de ouder de zoon/dochter op straat zet! Zou jij ook voor je partner je zoon/dochter het huis uitzetten als het niet tussen hun klikt of zou je voor je dochter/zoon kiezen! Het gaat dan om kinderen boven de 18 jaar he!!

27-08-2009, 08:59


Mannen komen en gaan, maar je kinderen ruil je NOOIT en TE NIMMER in

IK HAAT ZULKE MENSEN

27-08-2009, 09:12

Citaat door CandyShop20:
Mannen komen en gaan, maar je kinderen ruil je NOOIT en TE NIMMER in

IK HAAT ZULKE MENSEN


correctie: vrouwen komen en blijven plakken

27-08-2009, 09:22

Citaat door Elhaj_Rwiena:
correctie: vrouwen komen en blijven plakken





Nu ff serieus, kijk een man/vrouw die wilt dat zijn/haar partner zijn/haar kind op straat gooit, is het niet waard om mee te leven..

Hoe veel moeite zal het hem/haar kosten om jou op straat te zetten, als hij/zij niet eens om een kind geeft?

haraaaaaaam ya haram

27-08-2009, 09:23



Citaat door CandyShop20:
Mannen komen en gaan, maar je kinderen ruil je NOOIT en TE NIMMER in

IK HAAT ZULKE MENSEN



ik ook maar toch het komt steeds vaker voor en zou het straks ook een trend worden bij marokkanen?

27-08-2009, 09:25

Citaat door Trabagho:
ik ook maar toch het komt steeds vaker voor en zou het straks ook een trend worden bij marokkanen?

ik mag hopen van niet

27-08-2009, 09:31

Citaat door LaiiLaa:
ik mag hopen van niet


ik hoorde het laatst van een jongen ik schrok me kapot. Hij was door zijn moeder op straat gezet omdat hij dus niet kon opschieten met zijn stiefvader!

27-08-2009, 09:31

Citaat door Trabagho:
ik ook maar toch het komt steeds vaker voor en zou het straks ook een trend worden bij marokkanen?


Allah i hfed.
Dit lijkt me sterk daarom hebben ze ook zo'n hekel aan ons omdat we teveel lhanina in ons hebben, we zorgen voor elkaar en een ieder die dit leest en daar nog niet van op de hoogte is moet echt gaan begrijpen dat we alleen elkaar hebben.

Daarom vraag ik jullie beste mensen als er iemand in je omgeving is die in de problemen zit, luister naar zijn probleem soms blijkt dan, dat alleen bemoedigende woorden en een luisterend oor vaak al genoeg is.
Vaak hoef je maar een kleine inspanning te verrichten om die gene uit de shit te helpen.
Een moeder of vader die zijn kind op straat zet voor de liefde is vaak wanhopig en bang om eenzaam te zijn, ook deze hebben hulp nodig.
Begrijp me niet verkeerd ik bekijk t van twee kanten.

Wslm.

27-08-2009, 09:38
Bij marokkanen worden de mannen vaak wel vroeg het huis uit gewerkt, tenzij hij geld thuis afleverd!!!! Dus ja ook onder ons gebeuren die dingen, niet alleen Nederlanders

27-08-2009, 09:39

Citaat door MissModelZdida2:
Allah i hfed.
Dit lijkt me sterk daarom hebben ze ook zo'n hekel aan ons omdat we teveel lhanina in ons hebben, we zorgen voor elkaar en een ieder die dit leest en daar nog niet van op de hoogte is moet echt gaan begrijpen dat we alleen elkaar hebben.

Daarom vraag ik jullie beste mensen als er iemand in je omgeving is die in de problemen zit, luister naar zijn probleem soms blijkt dan, dat alleen bemoedigende woorden en een luisterend oor vaak al genoeg is.
Vaak hoef je maar een kleine inspanning te verrichten om die gene uit de shit te helpen.
Een moeder of vader die zijn kind op straat zet voor de liefde is vaak wanhopig en bang om eenzaam te zijn, ook deze hebben hulp nodig.
Begrijp me niet verkeerd ik bekijk t van twee kanten.

Wslm.


Ik maak het toch echt mee hoor! Ik hoor het ook steeds vaker van mensen. En niet alleen bij marokkanen hoor. Ook bij turken hoor ik het. Vooral nu steeds meer mensen scheiden en dus als ze een nieuwe partner ze op zitten gescheept met kinderen die niet van hun zijn is toch anders!

27-08-2009, 09:41

Citaat door CandyShop20:
Bij marokkanen worden de mannen vaak wel vroeg het huis uit gewerkt, tenzij hij geld thuis afleverd!!!! Dus ja ook onder ons gebeuren die dingen, niet alleen Nederlanders


je bgrijpt het niet het heeft niet met geld te maken. Maar met ouders die gescheiden zijn nieuwe partner tegen komen en uiteinderlijk moeten kiezen tussen nieuwe partner of kinderen!

27-08-2009, 09:43
Een stiefvader komt er sowieso niet, ik geef 1 Marokkaanse mo7 een kans. Verknalt ie die, dan kan hij oppleuren. Met de rest van het manvolk.

27-08-2009, 09:46


Ok, op die fiets!!!!!! mhhh ik werk als consulente en ken een turks meisje die uit huis is gezet, omdat haar ma haar nieuwe vriend niet met de kinderen overweg kan

echt triest ze is geloof ik 20

27-08-2009, 09:49

Citaat door CandyShop20:
Ok, op die fiets!!!!!! mhhh ik werk als consulente en ken een turks meisje die uit huis is gezet, omdat haar ma haar nieuwe vriend niet met de kinderen overweg kan

echt triest ze is geloof ik 20


ik ook en heb er ook al heel veel voorbij zien komen, maar dat waren over het algemeen van nederlandse afkomst. Dus nu een marokkaanse en schrok me echt kapot!


Citaat door Gezeur:
Een stiefvader komt er sowieso niet, ik geef 1 Marokkaanse mo7 een kans. Verknalt ie die, dan kan hij oppleuren. Met de rest van het manvolk.


het kan ook zijn dat je weduwe wordt ofzo he. Het hoeft er niet aan te liggen dat de man het verpest!


Citaat door TIYW:
Dan ben je wel hopeloos..Dat je geen man hebt, betekent niet het einde van de wereld. Je zoon/dochter blijft jouw zoon/dochter. Bij een man kan dat altijd veranderen..


toch gebeurt het steeds vaker heb ik zo het gevoel!

27-08-2009, 09:51
Ja ach, tegenwoordig is klaarblijkens alles normaal!!

1 man in mijn leven niet gelukt, oprotten en nooit meer terug komen en geen andere vriendjes dus IK ZAL MIJN KINDEREN NOOIT EN TE NIMMER INRUILEN

wejo wejo 9maanden in je buik, pijn voelen met baren en dan nog op straat gooien?

Pagina's : [1] 2