Bekijk volle/desktop versie : Mamita (Ermak)

16-11-2002, 00:57
Ik heb een vraagje zou iemand misschien het recept van mamita voor mij hier willen opzetten???
Ik ben namelijk door mijn ma bedreigd en die zei dat als ik het niet kan anders........
Moehiem alvast bedankt degene die het voor mij hier zou neerzetten die zou mijn leven echt redden....
Moehiem ik wacht.....

DOEIIII

17-11-2002, 16:57

MAMITA ASAHBIE weet je niet wat het is??????
Das een puur marokkaans gerecht.....

17-11-2002, 19:14
MERYEM... JE MOET EEEN HELE HELE GROTE PAN NEMEN... DAAR VEEL OLIE EN WATER IN DOEN... MAAR EERST OLIE... LEKKER AAN LATEN BRANDEN... DOE JE ER VAN DIE GROTE BOTTEN (MET WEL EEN KLEIN BEETJE VLEES NATUURLIJK) DIE DOE JE ERIN, LAAT JE OOK EEN BEETJE AAN BRANDEN... DAN DOE JE ER LEKKER VEEL WATER BIJ EN ALLES WAT DE NAAM GROENTE HEEFT.... LEKKER LATEN KOKEN... BEETJE KRUIDEN EN ZOUT.... E VOILA... MAMITAAAAAAA!!!

YOU'RE WELCOME...

17-11-2002, 19:45

Citaat:
Origineel gepost door Meryem17
MAMITA ASAHBIE weet je niet wat het is??????
Das een puur marokkaans gerecht.....

Ik typte "mamita asahbie" bij de zoekmachine google.nl, maar kreeg geen enkel resultaat. Helaas.

18-11-2002, 23:37

TJA SHAHID Laat haar ze heeft honger meskiena het is tenslotte ramadan.....
Meskiena ze zoekt de dingen te ver....

XXX Meryem

20-11-2006, 17:13
Salaam Iedereen !!

k wil even zeggen dat k mamitaa lekker vind
tSjaah dat is tog ook zo, maar alleen k kan geen plaatje vinden op het internet..

xxx Lady_Temsamen

20-11-2006, 17:16
Naar Cookie of zahira die heb heerlijk recepten van tajin of Marmita

Succes !!

20-11-2006, 17:17

Citaat door Meryem17:
Ik heb een vraagje zou iemand misschien het recept van mamita voor mij hier willen opzetten???
Ik ben namelijk door mijn ma bedreigd en die zei dat als ik het niet kan anders........
Moehiem alvast bedankt degene die het voor mij hier zou neerzetten die zou mijn leven echt redden....
Moehiem ik wacht.....

DOEIIII

Heey Meryem17 !!

Veel suc6 met het maken van jOu enige eCht Mamitaa.. inchaAllah zal het jOu Gaan lukken.. en inchaAllah zal jOu mOeder heeel bliJ zYn met jOu Mamitaa.. veel plezier sGaat.

xoxoxo Lady_Temsamen

20-11-2006, 17:19
He meid,

Is dit iets voor jou?

http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=26492634&postcount=581

20-11-2010, 23:07
ik kan goed mamita maken