Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat denken jullie ben ik verslaafd of niet.



23-05-2004, 01:54
ik zit met een probleem en dat is dat ik dus niet kan slapen ik heb medicijnen gekregen om te slapen nu wil ik ze langzaam afbouwen om te proberen zonder die pillen maar het lukt me niet en ht ergste is dat ik dus met pillen ook al moeilijk kan slapen dan maar een dosis hoger denk ik of niet.

23-05-2004, 04:22


ik ben nog steeds wakker nog steeds niks geslaapt.

23-05-2004, 10:21
Ik denk dat het verstandig is om je huisarts te raadplegen, dit kan ernsitge gevolgen hebben voor je studie of werk maaar ook voor je sociale leven.

Let goed op jezelf want dit voorspelt niet veel goeds.
Heb je hier al met je ouders /man over gepraat?

23-05-2004, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door ambition
Ik denk dat het verstandig is om je huisarts te raadplegen, dit kan ernsitge gevolgen hebben voor je studie of werk maaar ook voor je sociale leven.

Let goed op jezelf want dit voorspelt niet veel goeds.
Heb je hier al met je ouders /man over gepraat?
hoi hoihier ben ik weer na lang dwalen door het huis ben ik dan eindlijk in slaap gevalen toen was het al weer 6:00 en ik was weer om 9:00OP OM DAT DE PLICHT ME RIEP KINDEREN JA DIE GAAN WEL EENS VOOT MAAR MIJN ARTS HEEFT ME DIE PILLEN VOOR GESCHREVEN OM EVEN BIJ TEKOMEN EN OM GOED TE SLAPEN MAAR ZELFS DAT HELPT AL NIET .

08-06-2004, 14:29


vriendin van mn zus had ook zulke probs, ze kon ook ni slape en zo.
ze werd dr de arts doorverweze nr een slaapcentrum en nu gaat t al wa beter, lhmd.

misschien moet je aan je arts vrage je door te verwijze nr zo'n centrum?

Tatou.

08-06-2004, 14:53
Een familielid van mij ook. Zij schrok zich dood door iets dat plots voor haar kwam, ze zag het niet aankomen en sinds dat moment kon ze niet meer slapen. Er is een imaam naar haar gekomen en heeft wat koran opgezegd en sindsdien is het beter met haar. El hamdulilah.

08-06-2004, 14:54

Citaat:
Origineel gepost door Zusterke001
Een familielid van mij ook. Zij schrok zich dood door iets dat plots voor haar kwam, ze zag het niet aankomen en sinds dat moment kon ze niet meer slapen. Er is een imaam naar haar gekomen en heeft wat koran opgezegd en sindsdien is het beter met haar. El hamdulilah.
lhmd!

Tatou.

08-06-2004, 14:55
Beantwoord mijn vraag eens over dat sporttoestel

08-06-2004, 15:10
je moet een fkih besoeken vooral als je dit jaar naar marokko gaat,
ik had het ook ik kon egt niet slapen gewoon de hele nacht was ik wakker, ik was gewoon bang ik weet niet waarvoor maar ik kon gewoon niet slapen.
die lfkih heeft iets voor me geschreven, ik weet niet hoe je het noemt, maar het werk egt ik slaap nu egt goed waar en wanneer ik maar wil.


ow en succes nog

08-06-2004, 18:57
dangerous meid ga naar je huisarts

08-06-2004, 20:00
ja ik zou echt gaan, zijn veel mensen die niet meer zonder die pillen kunnen

08-06-2004, 23:58

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
vriendin van mn zus had ook zulke probs, ze kon ook ni slape en zo.
ze werd dr de arts doorverweze nr een slaapcentrum en nu gaat t al wa beter, lhmd.

misschien moet je aan je arts vrage je door te verwijze nr zo'n centrum?

Tatou.
aller eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie reacties ik heb helaas nog steeds het zelfde probleem niet kunnen slapen ik begin het nu langzaamerhand de balen van te krijgen als iedereen lekker in dromeland is ben ik aan het spoken ik weet me echt geen raad meer ja die slaap pillen zijn inmiddels vervangen voor een ander slaappil daar heb ik iets jes baad bij maar ik heb zo ook van mijn pyschiater en hij had het wel eens met mij er over gehad dat het wel goed was om naar een rust oord te gaan maar ik wil het niet het lijkt mij wel iets om naar een imam te gaan om wat koran versies voor te lezen maar om iets te laten schrijven daar doe ik niet meer aan mee ik heb ervaren dat die dingen in een mum van tijd zijn weg gevlogen en ik moet eerlijk zeggen ik kan daar ook niet tegen dus dames als je iets anders voor me weten op marokaanse natuur wijzen dan is ieder tip van harte welkom.

09-06-2004, 11:56


ik heb dit probleem ook gehad een paar jaar terug. door de pillen was ik overdag net een zombie. mijn kinderen moesten er erg onder lijden. ik was costant chachrijnig. ik heb baat gevonden bij het veel lezen van de koran en allerlei andere boekjes over de islam. als ik s"nachts niet kom slapen deed ik woedoe en ging bidden. ik vroeg allah om mij te genezen. ik kreeg alhamdolillah zoveel taqwa en rust. allah is groot, je moet op hem vertrouwen. misschien kun je deze boekjes lezen: islam de natuurlijke weg door Abdul Wahid Hamid, the way to happiness door ghalib ahmad masri en het belang van de islam. mij heeft het goed geholpen, jouw incha allah ook. nog een vraagje: bid je? ik hoor nog van je incha allah.

allah jchafik, safae4

09-06-2004, 12:16
bedankt voor je reactie ik zal kijken of ik die boeken kan aanschaffen ik bid elhamdoulilah wel alleen ik moet bekennen dat het de laatste tijd wat achter uit aan het gaan is dus niet bidden op tijd of alles opstappelen dat ik dus alles in een keer bid de consentratie is dan waardeloos ik hoop dat het maar een moment op namen is en dat alles weer goed komt inschallah