Bekijk volle/desktop versie : Als een vrouw “nee” zegt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

26-08-2009, 09:46
[Als je als man zijnde, de vrouw vraagt of ze een vriend heeft, of ze een partner heeft, en of ze bezet is, en ze geeft aan “nee, ik ben dat niet” hoe weet je dan als man zijnde of ze liegt?
Helemaal als het een mooi meisje is, doet het je denken dat ze liegt.

Is dat niet zo?]

26-08-2009, 09:48


Waarom zou je het meisje in kwestie niet geloven?

26-08-2009, 09:49

Citaat door samzina_7:
Waarom zou je het meisje in kwestie niet geloven?



uiterlijk, woonplaats....

Het is echt een mooi meisje en ze komt uit een omgeving dat van de marokkanen stikt....

26-08-2009, 09:50

Citaat door 3alaash:
[Als je als man zijnde, de vrouw vraagt of ze een vriend heeft, of ze een partner heeft, en of ze bezet is, en ze geeft aan “nee, ik ben dat niet” hoe weet je dan als man zijnde of ze liegt?
Helemaal als het een mooi meisje is, doet het je denken dat ze liegt.

Is dat niet zo?]


Als zij liegt dan weet je dat jij het waard bent geweest

26-08-2009, 09:50



Citaat door 3alaash:
[Als je als man zijnde, de vrouw vraagt of ze een vriend heeft, of ze een partner heeft, en of ze bezet is, en ze geeft aan “nee, ik ben dat niet” hoe weet je dan als man zijnde of ze liegt?
Helemaal als het een mooi meisje is, doet het je denken dat ze liegt.

Is dat niet zo?]


wij vrouwen zijn niet zo alles jullie mannen, want bijna geen enkel marokkaans man zegt nee meid ik heb al iemand in me leven....ze zijn altijd singel al hebben ze kinderen.
maar wij vrouwen daarintegen verzinnen eerder een voorbeeldig vriend om iemand af te schudden dan liegen als hij er juist wel is.

26-08-2009, 09:50
Ja dat kan allemaal zijn, maar dat betekent niet dat ze liegt. Het kan zijn dat ze liegt, maar dat ga jij niet kunnen zien denk ik.

26-08-2009, 09:51

Citaat door Pedrobear:
Als zij liegt dan weet je dat jij het waard bent geweest



I KNOWWWWW ik dacht dat dus ook hehehehehe

maar ff serieus.... kans is groot dat ze liegt he...

26-08-2009, 09:52

Citaat door 3alaash:
[Als je als man zijnde, de vrouw vraagt of ze een vriend heeft, of ze een partner heeft, en of ze bezet is, en ze geeft aan “nee, ik ben dat niet” hoe weet je dan als man zijnde of ze liegt?
Helemaal als het een mooi meisje is, doet het je denken dat ze liegt.

Is dat niet zo?]
'n lakmoesstrip in haar taboen steken en er weer uittrekken


als het groen aankleurt dan weet je dat ze liegt

26-08-2009, 09:53

Citaat door fafafa:
wij vrouwen zijn niet zo alles jullie mannen, want bijna geen enkel marokkaans man zegt nee meid ik heb al iemand in me leven....ze zijn altijd singel al hebben ze kinderen.
maar wij vrouwen daarintegen verzinnen eerder een voorbeeldig vriend om iemand af te schudden dan liegen als hij er juist wel is.



hmmm. interesting...


Dus jij zegt, als een meisje zegt dat ze geen vriend heeft, dat ze dan eigenlijk wel interesse heeft

26-08-2009, 09:53

Citaat door samzina_7:
Ja dat kan allemaal zijn, maar dat betekent niet dat ze liegt. Het kan zijn dat ze liegt, maar dat ga jij niet kunnen zien denk ik.



hoe kom ik daar achter dan

26-08-2009, 09:54

Citaat door 3alaash:
I KNOWWWWW ik dacht dat dus ook hehehehehe

maar ff serieus.... kans is groot dat ze liegt he...


Dan moet jij haar ook wat voorkauwen wat in jouw voordeel kan staan.
Zeg haar dat je een topbaan hebt, daarnaast afgestudeerd bent als bachelor en nu voor voor je master gaat omdat het bedrijf je een hogere functie aan wilt bieden.


26-08-2009, 09:54
Ik denk dat ze eerder wilt zeggen dat wij meisjes niet altijd een vriend willen en soms gwn zeggen dat we een vriend hebben om die jongen weg te jagen

26-08-2009, 09:54


Tja moeilijk ..

Meestal ga je ervan uit dat ze niet liegt ..

26-08-2009, 09:55

Citaat door ADHDtje:
'n lakmoesstrip in haar taboen steken en er weer uittrekken


als het groen aankleurt dan weet je dat ze liegt


als ze dom is moet ze dat vooral toe laten.
ze moet gewoon de voorwaarden hanteren kopen is niet ruilen nog een tegoed bon en helemaal niet terug brengen. uitzondering bij het niet fungeren er van de voorwaarden afgeweken worden.

26-08-2009, 09:55

Citaat door ADHDtje:
'n lakmoesstrip in haar taboen steken en er weer uittrekken


als het groen aankleurt dan weet je dat ze liegt



sorry, ik date geen kikkers....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15