Bekijk volle/desktop versie : Wanneer heb je alle baby spullen in huis?



Pagina's : [1] 2 3

25-08-2009, 21:52
Salaam aleikoum, dames!!

Hoe is het met jullie?

Ik ben momenteel el7amdouliAllah 22 weken zwanger, maar ik heb nog helemaal niets in huis. Alleen wat rompertjes, sokjes, mutsjes en wat andere kleertjes..

Wanneer hadden jullie de kinderwagen, kinderkamer/bedje, en alle andere benodigdheden (Dat zijn er veel ) in huis?

Ik vind namelijk dat ik wat aan de late kant ben.. Vinden jullie dat ook?


Liefs!

25-08-2009, 21:54


eerlijk gezegd ben ik ook heel laat begonnen.Heb net een maandje alles in huis.Alleen heb geen babykamer alleen bedje gekocht en meestal zit er daarop levertijd.

25-08-2009, 21:57
Kinderwagen heb ik rond de 21 weken gekocht, babykamer al heel erg vroeg rond de 8 weken denk ik, ondertussen af en toe wat kleertjes nog gekocht ik moet ook nog veel kopen verder zoals nog meer kleertjes heb er niet echt veel, aankleedkussen, badje, beddegoed etc.
Komt na de ramadan allemaal wel inshallah.

25-08-2009, 21:58

Citaat door riffia19:
eerlijk gezegd ben ik ook heel laat begonnen.Heb net een maandje alles in huis.Alleen heb geen babykamer alleen bedje gekocht en meestal zit er daarop levertijd.

haha, dus ik hoeft niet te gaan lopen stressen..

Ik ga ook alleen een bedje komen, het kindje gaat inchallah toch bij ons op de kamer het eerste half jaar! Maar goed dat je dat zegt betreft de levertijd, wist ik namelijk niet.. Heb je ook een kinderwagen? En welke? Ik heb geen idee welke ik moet aanschaffen...

25-08-2009, 21:58



Citaat door Safiyyah-:
Kinderwagen heb ik rond de 21 weken gekocht, babykamer al heel erg vroeg rond de 8 weken denk ik, ondertussen af en toe wat kleertjes nog gekocht ik moet ook nog veel kopen verder zoals nog meer kleertjes heb er niet echt veel, aankleedkussen, badje, beddegoed etc.
Komt na de ramadan allemaal wel inshallah.

8 weken, Je was inderdaad heel vroeg bij, maar wel beter..

De grote dingen heb je tenminste in huis!!

25-08-2009, 22:05
sjonge wat zijn jullie vroeg met alles!
bij mijn eerste had ik alleen een wiegje en wat kleertjes. en pas later kwam alles
en nu moet ik binnenkort inshallah weer bevallen en weer heb ik van tevoren niks gehaald...
maar ik kan nu heel veel gebruiken van de vorige dus dat scheelt

25-08-2009, 22:06

Citaat door Mysterious_X:
sjonge wat zijn jullie vroeg met alles!
bij mijn eerste had ik alleen een wiegje en wat kleertjes. en pas later kwam alles
en nu moet ik binnenkort inshallah weer bevallen en weer heb ik van tevoren niks gehaald...
maar ik kan nu heel veel gebruiken van de vorige dus dat scheelt

Gelukkig heb je niks weggedaan, doen ook heel veel mensen..
Hoe ver ben je nu?

25-08-2009, 22:09

Citaat door 4_gekke_dames:
haha, dus ik hoeft niet te gaan lopen stressen..

Ik ga ook alleen een bedje komen, het kindje gaat inchallah toch bij ons op de kamer het eerste half jaar! Maar goed dat je dat zegt betreft de levertijd, wist ik namelijk niet.. Heb je ook een kinderwagen? En welke? Ik heb geen idee welke ik moet aanschaffen...

Ik heb mijn kinderwagen van marktplaats die kon ik volgende dag meteen ophalen.Het is een x adventure pulse en reiswieg en kinderwageninzet waren nog nieuw met kaartje eraan.En ik ben pas later begonnen met kopen.Is wel mijn 2 kindje maar had niks meer van mijn dochter.

25-08-2009, 22:13

Citaat door riffia19:
Ik heb mijn kinderwagen van marktplaats die kon ik volgende dag meteen ophalen.Het is een x adventure pulse en reiswieg en kinderwageninzet waren nog nieuw met kaartje eraan.En ik ben pas later begonnen met kopen.Is wel mijn 2 kindje maar had niks meer van mijn dochter.

Ik zit er ook aan te denken om een kinderwagen van marktplaats te kopen, niks mis mee.. Bsahtek joh.. Heb al een paar keer zitten kijken en kan maar niks leuks vinden. Gewoon goed zoeken, denk ik..

Elhamdouliallah!!

25-08-2009, 22:18

Citaat door 4_gekke_dames:
Ik zit er ook aan te denken om een kinderwagen van marktplaats te kopen, niks mis mee.. Bsahtek joh.. Heb al een paar keer zitten kijken en kan maar niks leuks vinden. Gewoon goed zoeken, denk ik..

Elhamdouliallah!!

dank je wel.Je moet gewoon goed kijken en vaak kijken zal je zeker wat leuks vinden.Ik vind het zonde die wagens zijn al zooo duur en veel mensen verkopen die wagen nauwelijks gebruikt.

25-08-2009, 22:20

Citaat door riffia19:
dank je wel.Je moet gewoon goed kijken en vaak kijken zal je zeker wat leuks vinden.Ik vind het zonde die wagens zijn al zooo duur en veel mensen verkopen die wagen nauwelijks gebruikt.

Ik zal inchallah heeeeeeel vaak gaan kijken!! Ja, een vriendin van me zei ook dat ik beter een 2de handse kan kopen. in die bak ligt een kindje toch maar 4 a 5 maanden zei ze..

Dus dan 800 neerleggen,

25-08-2009, 22:23

Citaat door Safiyyah-:
Kinderwagen heb ik rond de 21 weken gekocht, babykamer al heel erg vroeg rond de 8 weken denk ik, ondertussen af en toe wat kleertjes nog gekocht ik moet ook nog veel kopen verder zoals nog meer kleertjes heb er niet echt veel, aankleedkussen, badje, beddegoed etc.
Komt na de ramadan allemaal wel inshallah.


Serieus zo vroeg...ik zou denk ik pas rond de 32 weken beginnen...gewoon alles via internet bestellen.

25-08-2009, 22:27



Citaat door 4_gekke_dames:
Gelukkig heb je niks weggedaan, doen ook heel veel mensen..
Hoe ver ben je nu?



36 weken, nee ik heb bewust niets weggedaan omdat ik snel erachteraan nog een kind wilde. Maar je hoeft echt niet te haasten hoor als je maar de allerbelangrijkste dingen in huis hebt de rest komt nog en je krijgt ook veel van familie, daarna kun je kijken wat je nog nodig hebt

25-08-2009, 22:29

Citaat door Mysterious_X:
36 weken, nee ik heb bewust niets weggedaan omdat ik snel erachteraan nog een kind wilde. Maar je hoeft echt niet te haasten hoor als je maar de allerbelangrijkste dingen in huis hebt de rest komt nog en je krijgt ook veel van familie, daarna kun je kijken wat je nog nodig hebt

Oh maschallah, lekker rustig aan gedaan dus!

Mijn man zegt hetzelfde, maar ik ben een echte controlfreak, wil alles het liefst voor week 26 klaar en in huis hebben..

25-08-2009, 22:30
Het is beter om er wat vroeger mee te beginnen dan opt laatste

ik stelde het ook allemaal steeds uit & nu moet ik nog vanalles hebben (kleine dingetjes hoor) maar dan kun je u niet meer zo snel & gemakkelyk verplaatsen ; vind het echt lastig om veel te stappen & eigenlyk een beetje spyt dat ik niet alles eerder had gedaan zo rond week 25 tot 30 ; toen ging het nog wel

Pagina's : [1] 2 3