Bekijk volle/desktop versie : Boeken Bachelor 2 rechten (EUR) gezocht



25-08-2009, 13:13
Salam,

Heeft iemand misschien nog 2e jaars boeken rechten van de EUR te koop?

25-08-2009, 13:49


Deze boeken zoek ik:

Europees Recht

• F. Amtenbrink en H.H.B. Vedder, Recht van de Europese Unie, 3e druk, Boom Juridische Uitgevers, Den Haag, 2008. Een eerdere druk is niet meer bruikbaar.


Verbintenissenrecht

1. C.J.H. Brunner en G.T. de Jong, Verbintenissenrecht algemeen, Studiereeks Burgerlijk Recht, Deventer: Kluwer 2004, (2e druk)

2. J. Hijma, C.C. van Dam, W.A.M. van Schendel en W.L. Valk, Rechtshandeling en overeenkomst, Studiereeks Burgerlijk Recht, Deventer: Kluwer 2007 (5e druk)

3. J. Spier, T. Hartlief, G.E. van Maanen en R.D. Vriesendorp, Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding, Studiereeks Burgerlijk Recht, Deventer: Kluwer 2009 (5e druk)

4. S.D. Lindenbergh & A.P. Koburg, Ars Aequi Jurisprudentie Verbintenissenrecht, 1e druk, Nijmegen: Ars Aequi Libri 2009.

25-08-2009, 16:33
Deze man heeft er al zin in!

Kijk op die fora van SIN-online. Daar worden meestal boeken te koop aangeboden.

25-08-2009, 18:51
Ja klopt. Ik heb daar al een topic geopend, maar dat heeft niets opgeleverd. Het is nog minder dan een week, dus ik hoop dat er iemand is die ze wil verkopen. Het is meer dan 250 euro deze keer, dus vandaar dat ik ze tweedehands wil....

26-08-2009, 00:12



Citaat door fouad1983:
Ja klopt. Ik heb daar al een topic geopend, maar dat heeft niets opgeleverd. Het is nog minder dan een week, dus ik hoop dat er iemand is die ze wil verkopen. Het is meer dan 250 euro deze keer, dus vandaar dat ik ze tweedehands wil....



Anders wacht je gewoon tot volgende week of je moet oudere jaars studenten vragen

Verbintenissen wordt lastig heb ik gehoord! Je hebt gelijk, beter begin je nu

26-08-2009, 10:48

Citaat door marozigh:
Anders wacht je gewoon tot volgende week of je moet oudere jaars studenten vragen

Verbintenissen wordt lastig heb ik gehoord! Je hebt gelijk, beter begin je nu


Ja dat heb ik ook gehoord, vandaar dat ik nu druk bezig ben haha
Nou goed nog altijd niemand hier die boeken heeft........

26-08-2009, 18:48
Haha is het wel de derde druk?