Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een huis in Rabat



25-08-2009, 10:51
Hallo,

Ik ben op zoek naar een huis in Rabat. Kent iemand van jullie iemand die wil verkopen, laat me dat dan aub weten.

Vereisten van het huis zijn:
min 100m2
garage
voorzien zijn van betegeling/mozaik.

Dat valt reuze mee toch;-)
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Maryam

26-08-2009, 16:06



Citaat door maryam_utrecht:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een huis in Rabat. Kent iemand van jullie iemand die wil verkopen, laat me dat dan aub weten.

Vereisten van het huis zijn:
min 100m2
garage
voorzien zijn van betegeling/mozaik.

Dat valt reuze mee toch;-)
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Maryam


Salaam,

Je kunt op onze website kijken voor onze projecten in Rabat

http://www.estatesmarokko.com

Voor vragen hoor ik je uiteraard graag!

Groet
Souad

27-08-2009, 14:13
Salaam Souad,

Ik heb net ff op je site gekeken maar ik zie daar geen huizen, alleen maar appartementen. Doe jullie wel aan verkoop van huizen?

Gr,

Maryam

27-08-2009, 15:21

Citaat door EstatesMarokkoS:
Salaam,

Je kunt op onze website kijken voor onze projecten in Rabat

http://www.estatesmarokko.com

Voor vragen hoor ik je uiteraard graag!

Groet
Souad



Opereren jullie ook als bureau voor verhuur van "vakantie" woningen of doen jullie zaken met een bureau in Marokko die dat doet.

Ik bedoel dus een bureau dat voor jullie clienten de huizen verhuurt bij afwezigheid.

27-08-2009, 15:40



Citaat door maryam_utrecht:
Salaam Souad,

Ik heb net ff op je site gekeken maar ik zie daar geen huizen, alleen maar appartementen. Doe jullie wel aan verkoop van huizen?

Gr,

Maryam


Salaam Maryam,

Wij verkopen nieuwbouwprojecten in Marokko. Tamesna en Temara zijn eigenlijk de "nieuwe wijken" die net (ongeveer 30 minuten) buiten Rabat worden gebouwd. Grotendeels zijn het appartementen maar er zitten ook huizen tussen, wellicht kun je me pmen over wat je precies zoekt?
Prijsklasse, nieuwbouw of bestaande bouw etc. etc.

Groet Souad

27-08-2009, 15:45

Citaat door Selmaan:
Opereren jullie ook als bureau voor verhuur van "vakantie" woningen of doen jullie zaken met een bureau in Marokko die dat doet.

Ik bedoel dus een bureau dat voor jullie clienten de huizen verhuurt bij afwezigheid.



Wij zijn helaas geen bureau voor verhuur, de meeste nieuwbouwprojecten die wij verkopen hebben zelf een managment team erop zitten die ervoor zorgen dat de woning verhuurt wordt grotendeels van het jaar.
Dus de mensen die in deze projecten (niet allemaal) kopen kunnen daar gebruik van maken.

Eerlijk gezegd kan ik je niet een bureau aanwijzen die dat wel doet, omdat ik meerdere "bureaus" heb gezien die het verhuren wel doen maar blijven wel vaag over huurprijzen, rendementen e.d.