Bekijk volle/desktop versie : Meer of minder eetlust tijdens Ramadan?



Pagina's : [1] 2 3 4

24-08-2009, 16:14
Dames

wie van jullie kan zich tijdens de Ramadan volvreten? En wie heeft juist minder eetlust?

Bij mij is het veel minder. Ik heb tot nu toe steeds mijn harira op. That's it. En water, heel veel water. Ik leef al 2 dagen enkel op harira en water. Als ik dit de hele maand kan volhouden, gaan de kilo's er wel afvliegen

Ik ken genoeg vrouwen die tijdens de Ramadan juist meer gaan eten en ettelijke kilo's bijkomen. Not me, ik blijf op mijn gewicht.

Hoe zit het bij jullie?

24-08-2009, 16:17


Ik eet ook heel weinig en drink ook weinig. Heb simpelweg niet zoveel eetlust.

24-08-2009, 16:19
veel minder, echt heel erg.

Gister na een kopje champinonssoep kon ik niet meer, ik werd gewoon kotsmisselijk. Op veel aandringen heb ik een halve glas fruitsap met moeite opgedronken.

24-08-2009, 16:22
hebben jullie dit ook: misselijkheid door honger??? dat is toch gek, ik ben gewoon misselijk omdat ik honger heb.

24-08-2009, 16:23


Ik eet wel lekker hoor, ik begrijp niet dat je niet kunt eten na dag niks gegeten te hebben. Dan krijg je toch trek ?

24-08-2009, 16:23
als meghreb aanbreekt krijg ik bijna geen hap door me keel! voor mij geen soep meer maar dadels met melk...
daarna wat fruit en een broodje ofzo en tot aan shor eet ik niks meer!
ben 3 kilo afgevallen en dat in 2-3 dagen tijd..... en ben zwanger

24-08-2009, 16:23

Citaat door hindatje:
hebben jullie dit ook: misselijkheid door honger??? dat is toch gek, ik ben gewoon misselijk omdat ik honger heb.


Ik ook, ik moet er van kotsen krijg ik het gevoel zo raar..

24-08-2009, 16:26

Citaat door Fidusie:
Ik eet wel lekker hoor, ik begrijp niet dat je niet kunt eten na dag niks gegeten te hebben. Dan krijg je toch trek ?



Gedurende de dag denk ik aan al het lekkers dat waaraan ik me 's avonds aan zal tegoed doen. Ik heb boodschappen gedaan en heb de koelkast volgepropt met allerlei lekkers en dan nog denk ik dat er weinig in huis is.

Maar dan breekt lmagreb aan en heb ik aan mijn kom harira genoeg.

ps: ik MOET echt harira hebben in de Ramadan kan geen andere soepen eten.

24-08-2009, 16:27

Citaat door kauthartje:
als meghreb aanbreekt krijg ik bijna geen hap door me keel! voor mij geen soep meer maar dadels met melk...
daarna wat fruit en een broodje ofzo en tot aan shor eet ik niks meer!
ben 3 kilo afgevallen en dat in 2-3 dagen tijd..... en ben zwanger



is dat wel gezond??

24-08-2009, 16:28

Citaat door missy_chanel:
veel minder, echt heel erg.

Gister na een kopje champinonssoep kon ik niet meer, ik werd gewoon kotsmisselijk. Op veel aandringen heb ik een halve glas fruitsap met moeite opgedronken.


ben ik gek op maar in de Ramadan moet ik harira hebben

24-08-2009, 16:29
Denk dat iedereen dit keer gaat afvallen. Ik weeg al niet zoveel, dus ben benieuwd hoe ik eruit zal zien na de ramadan

24-08-2009, 16:30

Citaat door Chamsina:
ben ik gek op maar in de Ramadan moet ik harira hebben



ja dat is wel lekker, maar niet 1 maand lang. Gewoon iedere dag iets anders, straks word het thaise kippensoep

24-08-2009, 16:31


ik ben altijd een grote eter tijdens de ramadan maar nu weet ik niet wat het is...ik neem soep en heel klein beetje van iets anders en ik zit bomvol...daarna zelfs nog buikpijn! Maarja nu zit ik weer op mijn werk en mis ik het eten en verbeeld ik mij weer wat ik allemaal wel niet ga eten hahahahahahaa

24-08-2009, 16:32
Zelfs als ik vast heb ik geen eetlust. Sommige mensen zeggen ahhw dit dit dit is lekker, terwijl ik er misselijk van word.

Ik heb alleen erg dorst!

24-08-2009, 16:33

Citaat door hindatje:
hebben jullie dit ook: misselijkheid door honger??? dat is toch gek, ik ben gewoon misselijk omdat ik honger heb.

ja dat heb ik ook echt raar.
ben misselijk en heb kots neigingen.
en dat de hele dag door

Pagina's : [1] 2 3 4