Bekijk volle/desktop versie : Mario Been effect



24-08-2009, 13:30
Hoe kan dit ?

de vorige trainers is het niet gelukt om boven aan met Feyenoord ste staan en Mario doet dat ..net alsof er niks aan de hand is

24-08-2009, 14:41



Citaat door Breaking_News:
Hoe kan dit ?

de vorige trainers is het niet gelukt om boven aan met Feyenoord ste staan en Mario doet dat ..net alsof er niks aan de hand is



er zijn maar 4 wedstrijden gespeeld en ze hebben niet de moeilijkste wedstrijden gehad...

maar hij doet het tot nu toe heel goed!! al die oudjes lekker op de bank en de jonge jongens laten voetballen, tegen roda jc vond ik ze goed spelen

24-08-2009, 15:12
nou 2 jaar geleden deed van Marwijk het zelfs beter na 6 wedstrijden alles gewonnen en tot de winterstop op de eerste plaats

24-08-2009, 16:01

Citaat door EMSHOUM:
nou 2 jaar geleden deed van Marwijk het zelfs beter na 6 wedstrijden alles gewonnen en tot de winterstop op de eerste plaats



Klopt

We zien wel of ze dit vol kunnen houden... Mario is zoiezo in geslaagd om ze te laten voetballen

24-08-2009, 17:01


Fernandez echt een goede voetballer!

24-08-2009, 18:03
nou het is te voorbarig, al hoop ik wel dat ze deze lijn vasthouden, maar ik denk dat het ook te maken dat de verdediging beter is en dat heeft voornamelijk te maken dat Ron Vlaar weer terug is na een jaar.

24-08-2009, 18:44
Dat krijgt je als je een echt Feyenoord-hart hebt.

25-08-2009, 10:10
Het is meer een Cisse in de spits El ahmadi fit en de oudjes op de bank effect

25-08-2009, 10:19

Citaat door roebla:
Het is meer een Cisse in de spits El ahmadi fit en de oudjes op de bank effect



En wie heeft de oudjes op de bank gezet?

Mario Been!!!

25-08-2009, 12:13
Mooi om een positieve lijn te zien in de spelersgroep. Dit leidt ook tot betere resultaten, vorig jaar waren de spelers gedemotiveerd door de harde trainingen van G.J. Verbeek, dit jaar pakt Mario dat blijkbaar anders aan.

25-08-2009, 12:20

Citaat door superdude88:
Mooi om een positieve lijn te zien in de spelersgroep. Dit leidt ook tot betere resultaten, vorig jaar waren de spelers gedemotiveerd door de harde trainingen van G.J. Verbeek, dit jaar pakt Mario dat blijkbaar anders aan.


Mario been weet heel goed wat hij doet, hij geeft el ahmadi en Fer al het vertrouwen op het middenveld en ze doen het tot nu toe prima.

25-08-2009, 12:26

Citaat door Elahmadi:
Mario been weet heel goed wat hij doet, hij geeft el ahmadi en Fer al het vertrouwen op het middenveld en ze doen het tot nu toe prima.

Ja man, ze speelde allebei zeer sterk tegen Roda

25-08-2009, 12:28



Citaat door superdude88:
Ja man, ze speelde allebei zeer sterk tegen Roda



Ja klopt vooral Fer hij speelde echt vel en ging voor elke bal. echt een vechter

25-08-2009, 13:22
Eerlijk is Eerlijk Feyenoord is aan het swingen zonder oudjes en ik hoop dat ze zo blijven voetballen en niet weer in die slechte moraal gaan belanden en dan zullen ze het zelfde zien als afgelopen jaren