Bekijk volle/desktop versie : Te veel water drinken is niet goed!



23-08-2009, 23:46
Ik heb buikpijn gekregen...

23-08-2009, 23:50


Ik zeg jullie eerlijk, ijsthee is het gewoon. Stap gewoon over op ijsthee.

23-08-2009, 23:51
Aquarius , blauw.

Kapottttttt lekker vriend

23-08-2009, 23:51
je drinkt t vast ijskoud

23-08-2009, 23:51


Essiebessie, shut up met jou ijsthee.

Water helpt een ietsiebietsiebeetje tegen hoofdpijn.

23-08-2009, 23:53
Klopt ik heb ook te veel water op. Maar ik heb zo'n dorstttt. Ik heb net in de moskee alleen al 5 grote glazen gedronken en nog heb ik dorst.

23-08-2009, 23:54
Uurtje na het eten drinken, en drink met mate anders ben je morgen dronken..

23-08-2009, 23:55

Citaat door History:
Uurtje na het eten drinken, en drink met mate anders ben je morgen dronken..

Ja maar ik had een Bob

23-08-2009, 23:58

Citaat door Reynbow:
Essiebessie, shut up met jou ijsthee.

Water helpt een ietsiebietsiebeetje tegen hoofdpijn.


Is héérlijk.. nta 3awd met je hoofdpijn . Altijd maar pilletjes aan t slikken .

24-08-2009, 00:02
Teveel water drinken is ook echt niet goed voor je.

Een overdosis water kan fataal zijn. Er kan in het lichaam een zouttekort, hyponatriëmie, ontstaan. Dat kan ook sluipend toeslaan als er lange tijd erg veel vocht per dag wordt gedronken. Een gewoonte die soms voorkomt bij mensen die op dieet zijn en mensen die daar in doorslaan en anorexia ontwikkelenOok bij extreme belasting van het lichaam bestaat gevaar voor watervergiftiging.
Mensen die lijnen hebben ook nog wel eens de neiging om meer water te drinken dan goed voor ze is, omdat water het hongergevoel onderdrukt. Een nadeel is ook dan, dat je met de afvoer van het overtollige water allerlei nuttige mineralen en voedingsstoffen verliest.

24-08-2009, 00:03

Citaat door Carlos4.0:
taz verw8e een medische analyse






Dream on!

24-08-2009, 00:04

Citaat door Fatiine:
Teveel water drinken is ook echt niet goed voor je.

Een overdosis water kan fataal zijn. Er kan in het lichaam een zouttekort, hyponatriëmie, ontstaan. Dat kan ook sluipend toeslaan als er lange tijd erg veel vocht per dag wordt gedronken. Een gewoonte die soms voorkomt bij mensen die op dieet zijn en mensen die daar in doorslaan en anorexia ontwikkelenOok bij extreme belasting van het lichaam bestaat gevaar voor watervergiftiging.
Mensen die lijnen hebben ook nog wel eens de neiging om meer water te drinken dan goed voor ze is, omdat water het hongergevoel onderdrukt. Een nadeel is ook dan, dat je met de afvoer van het overtollige water allerlei nuttige mineralen en voedingsstoffen verliest.



Thanks for the info

24-08-2009, 00:05



Citaat door _______:
Ik zeg jullie eerlijk, ijsthee is het gewoon. Stap gewoon over op ijsthee.


Als ik ergens op overstap dan is het alles behalve ijsthee!!

24-08-2009, 00:06

Citaat door Lella_Fatima:
je drinkt t vast ijskoud



Nope uit de kraan, heb een lege cola fles van 1.5 liter gevuld en helemaal opgedronken!

Alleen dat had ik beter niet kunnen doen..