Bekijk volle/desktop versie : Verstand, gevoel, even de kast open, dit is wat ik bedoel

Pagina's : 1 2 3 [4] 5

11-02-2002, 11:36

Citaat:
Originally posted by Roy
Hmm lekker dan, dan ga ik ook niet. Dan ga ik wel met Leila, kijken of ze me kan leren Joehoeën.
Nou lekker, Roy....bedankt zeg...!!

Tssss

11-02-2002, 11:52

Lekker als je dat doet TSSSSSSSSS, ga door gooi er ook nog even een paar keer TFOETFOETFOE of TOZZZZZZZZZZZZZz en WAYAAAAAAAAAAAAa doorheen, bij Artis zouden ze je houden.

11-02-2002, 12:23

Citaat:
Originally posted by Roy
Lekker als je dat doet TSSSSSSSSS, ga door gooi er ook nog even een paar keer TFOETFOETFOE of TOZZZZZZZZZZZZZz en WAYAAAAAAAAAAAAa doorheen, bij Artis zouden ze je houden.
Ik hou het maar bij TSSSSSS...

Mocht ik die andere gebruiken...dan ben jij de eerste die het hoort...

11-02-2002, 12:25

Citaat:
Originally posted by Lila

Ik hou het maar bij TSSSSSS...

Mocht ik die andere gebruiken...dan ben jij de eerste die het hoort...
Doe maar niet, en laat die TSSSSSSS ook maar achterwege.

11-02-2002, 12:28

Citaat:
Originally posted by Roy

Doe maar niet, en laat die TSSSSSSS ook maar achterwege.
Ik dacht dat je het lekker vond....

11-02-2002, 12:47
iro'nie (< Gr) v inkledingder gedachten waarbij men het tegendeel bedoelt van wat menschijnt te zeggen; spot; de ~ van het (nood)lot wending der gebeurtenissen die als spot gezien kan worden.

Bron: Kramers Groot Woordenboek Nederlands 2e druk Elsevier Meulenhoff Educatief 1984 (oudje zeg..)

11-02-2002, 13:05
Gatverdamme....Nu geloof je me wel denk ik he..

11-02-2002, 13:11

Citaat:
Originally posted by Roy
Gatverdamme....Nu geloof je me wel denk ik he..
Iro-nie bedekte spot, doordat men het tegenovergestelde zegt van wat bedoeld wordt, bijv.: jij bent ook een leukerd!

Bron: Koenen Woordenboek Nederlands: onder eindrecactie van W. Th. de Boer.

Roy, dus je vindt het nu wel lekker, toch?

15-02-2002, 19:29
even weer onder de aandacht. Sorry

15-02-2002, 20:21

Citaat:
Originally posted by Emshoom
roy en lila??? zijn jullie al begonnen aan daten nu?
Alee Emshoom, waar hedde ge da op gebasseerd dan? Amai amai, zo krijgen we vanzelf de roddels de wereld in he.. Ik durf niet te daten, heb mensenvrees weet je nog.

15-02-2002, 20:30

Citaat:
Originally posted by Emshoom
roy? ik heb dat van "horen zeggen" in de "wandelgangen" van Yasmina....
Haha, je weet toch hoe het gaat..sommige mensen geloven alles, als je het maar fluistert. Dus ze maken in het wassalon van Yasmina ook hun linnen wit en hun buurvrouw zwart. Is het druk in de wandelgangen? Ga ik binnenkort ook maar even kijken of ik nog wat nieuwtjes kan achterhalen. Zijn er trouwens ook al foto's??? Het is me trouwens ook al opgevallen dat ik telkens wordt gevolgd door een lopende vuilinsbak en gisteren viel er pardoes iemand uit een boom.

Roy (roddelpers)

15-02-2002, 20:36
Nou dat verklaart een hoop.......Je stelt me erg teleur Roy.........

15-02-2002, 20:47

Citaat:
Originally posted by nadia25
Nou dat verklaart een hoop.......Je stelt me erg teleur Roy.........
Als men groot verdriet heeft, hebben troostwoorden het effect van vliegen op een open wond. Spreken is hier dus weer zilver en zwijgen goud. Teleur is en blijft de naam van de meest voorkomende stelling. Vergeet niet dat verloren illusies gevonden waarheden zijn.. Droog je tranen.

18-02-2002, 14:13
ben de beroerdste niet, dat weet je.

18-02-2002, 17:53
hahahaha...dit is te grappig voor woorden...

Roy lieverd...blijf je wel aardig tegen Nadia...je wilt haar hartje toch niet breken he...

Pagina's : 1 2 3 [4] 5