Bekijk volle/desktop versie : Na drie jaar kan ik het nog steeds niet accepteren!



Pagina's : [1] 2

23-08-2009, 20:08
Het doet mij nog steeds ontzettend veel pijn.. Ik kan het gewoon nog steeds niet accepteren hoewel ik het wel wil dat ik verloofd ben geweest en het niet meer door is gegaan. Ik vind dat gewoon zo oneerlijk dat het mij weer moest overkomen..


Graag alleen serieuze reacties voel me al verdrietig genoeg

23-08-2009, 20:09


Alvast bedankt voor jullie reacties...

23-08-2009, 20:10
Leg uit.. waarom is het niet doorgegaan

23-08-2009, 20:11
als hij is doorgegaan met zijn leven zal je dat ook moeten doen.. tuurlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan.. maar denk maar zo, als dit niet voor je bestemd is dan is er voor jou wat anders weg gelegd!!

Gair Insallah


Citaat door ibtissam2:
Het doet mij nog steeds ontzettend veel pijn.. Ik kan het gewoon nog steeds niet accepteren hoewel ik het wel wil dat ik verloofd ben geweest en het niet meer door is gegaan. Ik vind dat gewoon zo oneerlijk dat het mij weer moest overkomen..


Graag alleen serieuze reacties voel me al verdrietig genoeg

23-08-2009, 20:12



Citaat door ibtissam2:
Het doet mij nog steeds ontzettend veel pijn.. Ik kan het gewoon nog steeds niet accepteren hoewel ik het wel wil dat ik verloofd ben geweest en het niet meer door is gegaan. Ik vind dat gewoon zo oneerlijk dat het mij weer moest overkomen..


Graag alleen serieuze reacties voel me al verdrietig genoeg


Zoveel dingen zijn oneerlijk in dit wereldje,,

23-08-2009, 20:13
Vertel, waarom is het niet doorgegaan? En zet je eroverheen je kan toch niet 3 jaar lang met het zelfde probleem zitten? Alsof hij de enige man is op aarde

23-08-2009, 20:14
Luister devilprince als je niet normaal kan reageren dan moet je weg blijven van mijn topic

23-08-2009, 20:15
ewa allah yehdiek van problemen enzo
dr is vast wel wat beters wat op je pad komt



jebli

23-08-2009, 20:16
vertel wrm, miss was het wel beter meid

23-08-2009, 20:16

Citaat door MISSSEXY:
Vertel, waarom is het niet doorgegaan? En zet je eroverheen je kan toch niet 3 jaar lang met het zelfde probleem zitten? Alsof hij de enige man is op aarde


Kleuterschool, met je missexynaam, je bent verdorie nog geen 15 jaar, of je lichaam althans. Haal je OT weg, je vast. En gedraag je in het vervol mormel!

23-08-2009, 20:17
Het probleem is hij is nog niet doorgegaan met zijn leven, want hij zit mij nog keer op keer achterna.. Maar heb sinds kort het contact verbroken omdat ik merk dat ik er alleen ongelukkig van word..

23-08-2009, 20:18

Citaat door MISSSEXY:
Vertel, waarom is het niet doorgegaan? En zet je eroverheen je kan toch niet 3 jaar lang met het zelfde probleem zitten? Alsof hij de enige man is op aarde



makkelijk praten jij...tot jezelf voelt hoe het is dan praat je heel anders

23-08-2009, 20:19



Citaat door devilprince2:
gadverdamme wat haat ik jou

Tfoe wat haat ik jou bedoel je.. ookal ken ik je niet

23-08-2009, 20:19
We waren allebei jong verloofd en merkte aan hem dat hij zijn verantwoordelijkheid niet aan kon. En heb er toen een einde aan gemaakt, zag dat het een beetje nergens naar toe leidde.

23-08-2009, 20:20

Citaat door devilprince2:
tfoe op je kanker gezicht met je misvormde oma-lichaam


Pagina's : [1] 2