Bekijk volle/desktop versie : Verboden liefde



Pagina's : [1] 2 3 4

22-08-2009, 21:28
Als je iemand leuk vindt, en je weet dat je ouders en familie hem nooit zouden accpeteren puur omwille van afkomst (niet-marokkaans).

Wie heeft het al eens meegemaakt?

22-08-2009, 21:31


Mijn buurmeisje. Haar ouders wouden dat ze ging trouwen met een Marokkaanse illegale drugsdealer, terwijl zij met een islamitische hindustaan wou trouwen. Ze is met die hindustaan getrouwd, in het geheim. Haar pa mocht het niet weten. MAar nu boeit het hem niet meer. Hij is echt gek op zijn kleindochter.

22-08-2009, 21:32

Citaat door Fatima4life....:
Mijn buurmeisje. Haar ouders wouden dat ze ging trouwen met een Marokkaanse illegale drugsdealer, terwijl zij met een islamitische hinustaan wou trouwen. Ze is met die hinustaan getrouwd, in het geheim. Haar pa mocht het niet weten. MAar nu boeit het hem niet meer. Hij is echt gek op zijn kleindochter.

En de rest van de familie? Was ze weggelopen dan?

22-08-2009, 21:35

Citaat door Vivera:
En de rest van de familie? Was ze weggelopen dan?



Haar moeder vond het ok. In het begin wel, maar toen kwam ze terug. Mijn ma heeft haar moeder proberen over te halen en het is gelukt ook.
Het is belachelijk als mensen iemand afwijzen vanwege zijn afkomst.

22-08-2009, 21:37



Citaat door mokergirl_4ever:
Ik.

Vertel.

22-08-2009, 21:38

Citaat door Fatima4life....:
Haar moeder vond het ok. In het begin wel, maar toen kwam ze terug. Mijn ma heeft haar moeder proberen over te halen en het is gelukt ook.
Het is belachelijk als mensen iemand afwijzen vanwege zijn afkomst.

Vind ik ook. Toch weet ik ook hoe mijn ouders zijn. Zij zouden ook geen andere afkomst dan de Marokkaanse tollereren. Wel goed van jouw ouders dat zij het geen probleem vinden. Dat is hoe het eigenlijk hoort, zolang het gaat om een moslim.

22-08-2009, 21:41

Citaat door Vivera:
Vind ik ook. Toch weet ik ook hoe mijn ouders zijn. Zij zouden ook geen andere afkomst dan de Marokkaanse tollereren. Wel goed van jouw ouders dat zij het geen probleem vinden. Dat is hoe het eigenlijk hoort, zolang het gaat om een moslim.



Mijn ouders wilden ook alleen maar een Marokkaan. Tot ik met mijn ma ben gaan praten. Heb haar verteld, dat discriminatie niet is toegestaan en dat het niets uitmaakt als het een moslim is. Mijn ouders zijn zelf heel erg nationalistisch dus het ging wel erg moeizaam.

Toen kwam het met mijn buurmeisje en mijn ma accepeert nu, dat er een kans is dat ik met een niet-marokkaan thuis kan komen, el7amdoulillah.

22-08-2009, 21:43

Citaat door Vivera:
Vertel.

Dat wil ik liever hier niet openbaren!
Maar in het kort: Mijn ouders waren er op tegen.

22-08-2009, 21:46

Citaat door mokergirl_4ever:
Dat wil ik liever hier niet openbaren!
Maar in het kort: Mijn ouders waren er op tegen.

Ok I understand. Dat is betreurenswaardig. Mag eigenlijk helemaal niet, maar ja wat doe je eraan..

22-08-2009, 21:46

Citaat door Fatima4life....:
Mijn ouders wilden ook alleen maar een Marokkaan. Tot ik met mijn ma ben gaan praten. Heb haar verteld, dat discriminatie niet is toegestaan en dat het niets uitmaakt als het een moslim is. Mijn ouders zijn zelf heel erg nationalistisch dus het ging wel erg moeizaam.

Toen kwam het met mijn buurmeisje en mijn ma accepeert nu, dat er een kans is dat ik met een niet-marokkaan thuis kan komen, el7amdoulillah.

Elhamdoelillah

22-08-2009, 21:54
Ik ben nooit geaccepteerd, en dat voelt niet fijn kan ik zeggen.

Je voelt je heel erg ongewenst. Mijn schoonmoeder wil ook niks met onze dochter die binnekort inshaAllaah op deze dunya komt te maken hebben

22-08-2009, 21:59

Citaat door Alhamdoulilaah:
Ik ben nooit geaccepteerd, en dat voelt niet fijn kan ik zeggen.

Je voelt je heel erg ongewenst. Mijn schoonmoeder wil ook niks met onze dochter die binnekort inshaAllaah op deze dunya komt te maken hebben
Wat is jouw afkomst en die van je man?

22-08-2009, 22:02



Citaat door Alhamdoulilaah:
Ik ben nooit geaccepteerd, en dat voelt niet fijn kan ik zeggen.

Je voelt je heel erg ongewenst. Mijn schoonmoeder wil ook niks met onze dochter die binnekort inshaAllaah op deze dunya komt te maken hebben




22-08-2009, 22:02
ik ben heel bang dat mijn moeder mijn marokkaanse vriend nooit zal accepteren..

22-08-2009, 22:04

Citaat door Vivera:
Ok I understand. Dat is betreurenswaardig. Mag eigenlijk helemaal niet, maar ja wat doe je eraan..

Ja, precies.
Het is erg moeilijk, vooral als je moest kiezen.

Pagina's : [1] 2 3 4