Bekijk volle/desktop versie : Maghreb/eLfotour tijd precies in Rotterdam



22-08-2009, 20:40
kan iemand mij zeggen om hoe laat in rotterdam is elFoutour, ik ga van het algemene tijd van 20:56 zoals het op m.nl staat

ik heb nog geen Ramadankalender gehaald bij de Moskee, pas morgen


alstublieft de exacte tijd van elfoutour/elmaghreb en s7our van vandaag en morgen


alvast bedankt


wa salaamou 3alaikoum

22-08-2009, 21:28


Ik heb net op internet rond gekeken maar er staan veel verschillende tijden.

22-08-2009, 21:41

Citaat door Mar0ekkaas:
Ik heb net op internet rond gekeken maar er staan veel verschillende tijden.

ja dat klopt maar daarom vraag ik het ze3ma aan de rotterdammers, maar die hebben me niet gehoord heb op 20:56 elmaghreb en elfetour het vasten afgebroken






je moet vanuit gaan van je vaste verblijf, en de dichtsbijzijnde moskee in de buurt ramadankalender

22-08-2009, 21:43
Ohh dan ga ik morgen ook maar weer zo'n kalender halen Insh'Allah. Ik vond het op internet al niet betrouwbaar overkomen, alleen de tijden van Rotterdam verschillen soms al bijna met 10 minuten.

23-08-2009, 03:23



Citaat door Mar0ekkaas:
Ohh dan ga ik morgen ook maar weer zo'n kalender halen Insh'Allah. Ik vond het op internet al niet betrouwbaar overkomen, alleen de tijden van Rotterdam verschillen soms al bijna met 10 minuten.

dat klopt als je verder 4 km rijdt naar een andere moskee, krijg je een andere kalender met andere tijden op, van iftar

bij de slagerij krijg je ook weer kalender met andere tijden en bij de marokkaanse bakker delen ze ook van die kalenders en staan ook weer andere tijden


dus ik hou aan één moskee die dichtbij het huis is

23-08-2009, 03:25
Rotterdammers zijn dood hier ewa waar zijn jullie


ik ga nu zo om 04:00 uur stoppen, ik hoop dat het goed is

hier niemand die elgair doet ze3ma