Bekijk volle/desktop versie : Mannen en vrouwen...



Pagina's : [1] 2

21-08-2009, 19:22
[Wat voor speciaals wil je allemaal met je partner doen..bijvoorbeeld samen naar verschillende landen...]

Als je eenmaal getrouwd bent

[Of ben je zo een saaie pipo]

21-08-2009, 19:30



Citaat door Ghzalaa:
[Wat voor speciaals wil je allemaal met je partner doen..bijvoorbeeld samen naar verschillende landen...]

Als je eenmaal getrouwd bent

[Of ben je zo een saaie pipo]


Dat is de fout die de meeste mensen begaan. Vooruit denken, verder dan je neus lang is. Heb ik ook gedaan. Dat moet je niet doen, want wanneer het niet gaat of fout gaat, dan zit je daar met al die wensen en plannen die je had en niet meer haar of hem kan waarmaken!!

Daarnaast heb je ook nog mannen en vrouwen die om het etmaal, veranderen qua gedachten of gedrag!

Het is heel simpel:

Zorg eerst dat je trouwerij goed geregeld hebt. Wanneer je trouwerij voorbij is dan moet je dingen gaan plannen. En vooruit denken!!

21-08-2009, 19:31
Seks nummer 1, dag en nacht.
Voor derest heb ik geen andere wensen, misschien als ik de seks zat word.

21-08-2009, 19:31

Citaat door Ghzalaa:
[Wat voor speciaals wil je allemaal met je partner doen..bijvoorbeeld samen naar verschillende landen...]

Als je eenmaal getrouwd bent

[Of ben je zo een saaie pipo]

Ik denk niet eens aan trouwen

Alles komt vanzelf wel.

21-08-2009, 19:31



Citaat door Liefdadig83:
Dat is de fout die de meeste mensen begaan. Vooruit denken, verder dan je neus lang is. Heb ik ook gedaan. Dat moet je niet doen, want wanneer het niet gaat of fout gaat, dan zit je daar met al die wensen en plannen die je had en niet meer haar of hem kan waarmaken!!

Daarnaast heb je ook nog mannen en vrouwen die om het etmaal, veranderen qua gedachten of gedrag!

Het is heel simpel:

Zorg eerst dat je trouwerij goed geregeld hebt. Wanneer je trouwerij voorbij is dan moet je dingen gaan plannen. En vooruit denken!!

het is geen planne, maar gwn wat je in iedere geval wil doen .

Je weet niet of je uberhaupt zult trouwen

21-08-2009, 19:33

Citaat door Tangaouiaanse:
Ik denk niet eens aan trouwen

Alles komt vanzelf wel.

Join the club, maar als ik een topic open die geen betrekking heeft tot het forum wordt het verwijderd. Dus dan maar iets verzinnen hé

21-08-2009, 19:35

Citaat door Ghzalaa:
Join the club, maar als ik een topic open die geen betrekking heeft tot het forum wordt het verwijderd. Dus dan maar iets verzinnen hé


Tja daar hebben meerdere mensen hier op m.nl last van. Die verzinnen maar wat en openen een topic. Maar dan kan je net zo goed in het onzinhoekje gaan zitten.


21-08-2009, 19:38

Citaat door Liefdadig83:
Tja daar hebben meerdere mensen hier op m.nl last van. Die verzinnen maar wat en openen een topic. Maar dan kan je net zo goed in het onzinhoekje gaan zitten.


Nee, want het is geen onzin waar ik het over heb, alleen ik kan het nergens tussen zetten en op deze forum zijn ze het gezelligst.

21-08-2009, 19:44
Dat weet hij wel.

21-08-2009, 19:45
verschillende landen insha,allah

21-08-2009, 19:46

Citaat door ALT-F4:
verschillende landen insha,allah

Inshallah en aan welke landen denk je?

21-08-2009, 19:50

Citaat door Ghzalaa:
Inshallah en aan welke landen denk je?

verschilnd zeg ik elke keer als ik die 2weken heb ergens gaan een keer..australia/ ander x dubia.. of egypt NY LA als het maar gezellig is en geld over is

21-08-2009, 19:50



Citaat door Nachtpanter:
Dat weet hij wel.


Jij durft! Je doet een aanname van een persoon die je niet eens kent. Kijk nu is het niet erg!!

Maar dat is ook zo iets waar veel mensen de fout in gaan. Een aanname doen van een persoon of een afspraak of wat dan ook. En voor je het weet ben je teleurgesteld of gekwetst!!

Als ik een tip mag geven. Probeer zo min mogelijk een aanname te doen van iemand en al helemaal niet van een persoon die je niet kent!!


21-08-2009, 19:55

Citaat door Liefdadig83:
Jij durft! Je doet een aanname van een persoon die je niet eens kent. Kijk nu is het niet erg!!

Maar dat is ook zo iets waar veel mensen de fout in gaan. Een aanname doen van een persoon of een afspraak of wat dan ook. En voor je het weet ben je teleurgesteld of gekwetst!!

Als ik een tip mag geven. Probeer zo min mogelijk een aanname te doen van iemand en al helemaal niet van een persoon die je niet kent!!



Wie zegt dat ik hem niet ken ? En daarnaast; hij weet waar mijn interesses liggen en ik weet waar zijn interesses liggen, dus zover ik weet; weet hij wat ik wil.

21-08-2009, 20:01

Citaat door Nachtpanter:
Wie zegt dat ik hem niet ken ? En daarnaast; hij weet waar mijn interesses liggen en ik weet waar zijn interesses liggen, dus zover ik weet; weet hij wat ik wil.


Met elkaar de interesses delen, kan altijd. Daar hoor je mij ook niks over zeggen. Maar in hoeverre ken je een persoon goed??? Zijn jullie al getrouwd, wonen jullie samen???

Hebben jullie al een keer een heftige ruzie gehad????

Als jij al deze vragen met JA kan beantwoorden, dan neem ik mijn woorden terug!!!!!!!!

Tot die tijd, zou ik toch wat voorzichtiger zijn met je aannames. Maar let op het is enkel een advies, het is tenslotte aan jou wat je ermee doet.
En ik kom er mee om dat ik uit ervaring spreek!!!

Pagina's : [1] 2