Bekijk volle/desktop versie : de pil vergeten



21-08-2009, 11:01
ik ben op mijn startdag vergeten de pil in te nemen
heb hem vanmorgen alsnog ingenomen .
nu stond er in de bijsluiter dat als je de pil binnen 12 uur inneemt het nog veilig is.
maar wanneer begint die 12 uur is dat aan het begin van de dag of op de tijdstip dat je hem altijd inneemt ,?ik neem hem altijd savonds in

21-08-2009, 11:05


op tijdstip dat je hem neemt.

bel anders de huisarts, misschien moet je alsnog extra bescherming.

21-08-2009, 11:07

Citaat door Amoura:
op tijdstip dat je hem neemt.

bel anders de huisarts, misschien moet je alsnog extra bescherming.



maar is dat ook na je menstruatie ?

21-08-2009, 11:17
ik heb het opgezocht er er staat dat je na maximaal 7 dagen met een nieuwe strip moet beginnen...........en bij jouw is het dus na 8 dagen toch, dan ben ik bang de de pil niet betrouwbaar is.

21-08-2009, 11:21



Citaat door mijn_leven:
ik ben op mijn startdag vergeten de pil in te nemen
heb hem vanmorgen alsnog ingenomen .
nu stond er in de bijsluiter dat als je de pil binnen 12 uur inneemt het nog veilig is.
maar wanneer begint die 12 uur is dat aan het begin van de dag of op de tijdstip dat je hem altijd inneemt ,?ik neem hem altijd savonds in


is ook vaker bij mij voorgekomen hoor, dan neem ik het gewoon de volgende dag in, bij mijn was het iig nog wel veilig

ik denk meer 12 uur, na de tijdstip dat je het altijd inneemt, mohim mn gevoel zegt dat het gewoon veilig is

21-08-2009, 11:23

Citaat door lieve_meiske:
is ook vaker bij mij voorgekomen hoor, dan neem ik het gewoon de volgende dag in, bij mijn was het iig nog wel veilig

ik denk meer 12 uur, na de tijdstip dat je het altijd inneemt, mohim mn gevoel zegt dat het gewoon veilig is



maar is dat ook op je startdag ?

21-08-2009, 11:32
heb het aan mijn apotheek gevraagd en het was veilig ook al ben je net ongesteld geweest je moet het dan wel binnen 12 uur innemen ,dus 12 uur na de tijdstip je hem altijd inneemt .

21-08-2009, 11:36

Citaat door mijn_leven:
maar is dat ook op je startdag ?


zo vaak vergeten dat ik het niet meer weet

21-08-2009, 11:37

Citaat door mijn_leven:
heb het aan mijn apotheek gevraagd en het was veilig ook al ben je net ongesteld geweest je moet het dan wel binnen 12 uur innemen ,dus 12 uur na de tijdstip je hem altijd inneemt .

nou zie je wel

21-08-2009, 15:44

Citaat door lieve_meiske:
nou zie je wel



wat een opluchting