Bekijk volle/desktop versie : Omg Omg Omg!!!



20-08-2009, 20:49
a wili!!

wejoooooooooooooooooooooooooooooooo!!



jahhh toggg!!



Ok... dus ik heb op de een of ander manier een niet-gerelateerde 14-jarige meisje in m'n lijst die ik al 3 keer heb genegeerd afgelopen maand...

dus vandaag dacht ik: kom Rei7aan, wees beetje lief enzo... zeg wat terug tegen dat kind.

Begint ze te praten... waar ik op vakantie heen was... toen zei ze dat ze vergeten was hoe ik heette... waarop ik antwoordde dat het in m'n mailadres verwerkt stond :|

Anyway... dus toen vroeg ze hoe ZIJ heette, of ik dat nog wist (en het zat in haar mailadres) dus ik zei: "het is of DIT(wat in haar mailadres stond) of iets anders...

dus zij weer: 'jaaaahhhh , je weet het nog'... waarop ik zei 'stond in je mailadres'


Ze gebruikt roze letters... en schrijfstijl zoals hierboven (ze is trouwens niet Marokkaans en gebruikt bovenstaande woorden ook)







En ze praat nog steeds tegen me op msn... zal ik haar maar blokken en verwijderen?

STEM !

20-08-2009, 20:50


blokken en verwijderen...

20-08-2009, 20:52
Blokkuuuuuuuhhhhhhhhhhh!!!!!!!

20-08-2009, 20:52
ja blokken en verwijderen, definitely

20-08-2009, 20:56



Citaat door Saaraaah:
ja blokken en verwijderen, definitely



Citaat door Te_Lief:
blokken en verwijderen...


Citaat door Mrs_Mounir:
Blokkuuuuuuuhhhhhhhhhhh!!!!!!!


Maar dat is zo zielig dames.. nu kan ze in de waan blijven dat ik bevriend met haar ben ofzo :P misschien is ze wel eenzaam...



Citaat door Swarovski-:
hahaha oh oh.


Oh oh wat?

Het is pas 'oh oh' als ze voor ieder letter een bewegende afbeelding had !

Maar dat heeft ze dus gelukkig niet, des te meer reden aardig te zijn

20-08-2009, 20:56
Pedofiel!!!!!!

20-08-2009, 20:57
Niet blokken. Ooit zal je je nog steendood vervelen en dan zal je blij zijn dat je haar nog in je lijst hebt.

20-08-2009, 20:58
Is sneu. We zijn allen jong geweest. Niet met roze letterlijks en die typstijl, maar we z'n allen jong geweest.

20-08-2009, 20:58
niet blokken! het is bijna Ramadan, wees lief voor je medemens

20-08-2009, 21:03

Citaat door Mevroutjuh_N:
Blokken


Nou nou nou, wat zijn we weer lief vandaag


Citaat door GHURAABA:
Pedofiel!!!!!!


Lesbi-pedo misschien?


Citaat door ZonZeeStrand:
Niet blokken. Ooit zal je je nog steendood vervelen en dan zal je blij zijn dat je haar nog in je lijst hebt. :hihi


Ik durf bijna te wedden dat ze 345 mensen in haar lijst heeft waarvan ze maar 5 kent

En ik msn nooit, 1 keer per maand een gesprek met iemand ofzo

ben msn ontgroeid


Citaat door Nachtpanter:
Is sneu. We zijn allen jong geweest. :hihi Niet met roze letterlijks en die typstijl, maar we z'n allen jong geweest.


! Nee dat komt omdat internet nog niet bestond toen we 14 waren (ok, bestond wel, maar we hadden het niet)

Maar ik irriteer me eraan... gesprek gaat NERGENS heen


Citaat door FarahNaz:
niet blokken! het is bijna Ramadan, wees lief voor je medemens


Ja zoiets dacht ik ook.... ik bedoel, ik heb geen medelijden met die franse-gozers-die-emails-fetchen-van-verdraaide-doorstuurmails-die-ik-al-jaren-niet-doorstuur ... maar zo'n lief klein 14-jarig meisje?

20-08-2009, 21:07

Citaat door Rei7aan:


Ik durf bijna te wedden dat ze 345 mensen in haar lijst heeft waarvan ze maar 5 kent

En ik msn nooit, 1 keer per maand een gesprek met iemand ofzo

ben msn ontgroeid






Gun haar dan dat ze 6 mensen van de 345 kent... Voor je het weet adoreert ze jou, hangt ze jouw msnafbeelding boven haar bed en plots ben je een idool...

20-08-2009, 21:23

Citaat door ZonZeeStrand:


Gun haar dan dat ze 6 mensen van de 345 kent... Voor je het weet adoreert ze jou, hangt ze jouw msnafbeelding boven haar bed en plots ben je een idool...


Ik weet nog precies waar ik haar van ken. Jaar geleden precies, bruiloft zus van een vriendin... en zij was familielid ofzoiets. Ze kwam van Noord-NL (bruiloft was Zuid-NL)... en zij blijft maar dingen vragen of zogenaamd herinneren over mij die voor geen meter kloppen .. ze heeft 'laat maar' gezegd... volgens mij is ze m'n korte reacties beu

! Dat beeld is wel grappig... maar nee, ik wil haar hardmaken in de wereld van msn. Ze zal zich gaan afvragen waarom mensen steeds minder vaak of nooit meer online komen.... en zal uiteindelijk tot de (pijnlijke) conclusie komen dat mensen haar gesprekken niet zo erg waarderen.

But that's msn life. Block... or be blocked !

20-08-2009, 21:33



Citaat door Rei7aan:
Ik weet nog precies waar ik haar van ken. Jaar geleden precies, bruiloft zus van een vriendin... en zij was familielid ofzoiets. Ze kwam van Noord-NL (bruiloft was Zuid-NL)... en zij blijft maar dingen vragen of zogenaamd herinneren over mij die voor geen meter kloppen .. ze heeft 'laat maar' gezegd... volgens mij is ze m'n korte reacties beu

! Dat beeld is wel grappig... maar nee, ik wil haar hardmaken in de wereld van msn. Ze zal zich gaan afvragen waarom mensen steeds minder vaak of nooit meer online komen.... en zal uiteindelijk tot de (pijnlijke) conclusie komen dat mensen haar gesprekken niet zo erg waarderen.

But that's msn life. Block or be blocked !




Jij hebt een hele studie rond MSN gedaan ofzo?

Maar je hebt gelijk. Blokken of geblokkeerd worden. Ik heb net dat eerste gedaan met de enige man die mijn ziel ooit heeft kunnen beroeren.