Bekijk volle/desktop versie : Doua voor alle overledene!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

20-08-2009, 18:49
De regen is rahma!! het is hier aan het gieten tbarkelah!!
veel dua doen tydens regenbuien is heel goed
hierbij wil ik mijn eigen vader herdenken en dua doen voor hem, de vader van latje21 , de vader van desolate en alle andere moslims

Allah i rahmoem, moge allah hen jennat elfirdawz doen betreden!! het zijn mooie dagen, ramadan staat voor de deur
gun elkaar deze elghair zodat allah jullie veel meer zal gunnen insha allah!!

20-08-2009, 18:52



Citaat door Rach_:
De regen is rahma!! het is hier aan het gieten tbarkelah!!
veel dua doen tydens regenbuien is heel goed
hierbij wil ik mijn eigen vader herdenken en dua doen voor hem, de vader vanm latje21 , de vader van desolate en alle andere moslims

Allah i rahmoem, moge allah hen jennat elfirdawz doen betreden!! het zijn mooie dagen, ramdan staat voor deur
gun elkaar deze elghair zodat allah jullie veel meer zal gunnen insha allah!!


Amien Yarabbie..

Hierbij wil ik al mijn gelieven herdenken..Mijn lieve oma, mijn lieve opa's, mijn nichten en neven en vooral mijn oom die ik maar niet kan vergeten..

Moge allah swt hun vergeven en inshallah in de Djennat betreden..

Inshallah voor alle overledene moslim op deze aarde..Moge allah swt hun genadig zijn!!!

20-08-2009, 18:52



Ya rab, verruim allen graven van jamie3 el moslimien. Geef ze uw ra7ma en vergeef ze hun daden.

20-08-2009, 18:54
Waarlijk, aan Allah behoort wat van Hem is en hetgeen wat Hij geeft is van Hem en Hij heeft voor alles een tijd bepaald. Wees geduldig en vetrouw op Allah.

Ik denk aan me vader en me buurvrouw. Moge Allah hun genadig zijn. Alalh je rhamhoum

20-08-2009, 18:58


Moge Allah swt mijn vader en zamie3 el mauwta el moslimien bedekken met zijn Rahma en en hun graf verruimen, moge Allah swt hun daraja verhogen in Jennat el Firdaus.. Rabi 3fir li wa li walidiya, warham houm kamma rabayani sa3ira.. Ameen..

20-08-2009, 19:03
Ik ben bij het raam gaan staan. Wat een zegening om tijdens regen dua te verrichten:
Allahira7mak ya vader..Allahir7am alle moslims. Moge Allah ons zegenen met Duria Sali7a, Moge allah ons allen geleiden, Moge Allah ons sabr en wijsheid geven in moeilijke en onzekere tijden
Ya rab, verruim allen graven van jamie3 el moslimien. Geef ze uw ra7ma en vergeef ze hun daden.

20-08-2009, 19:03
amien op alle douas..voor nu en voor altyd!!

20-08-2009, 19:04

Citaat door Rach_:
De regen is rahma!! het is hier aan het gieten tbarkelah!!
veel dua doen tydens regenbuien is heel goed
hierbij wil ik mijn eigen vader herdenken en dua doen voor hem, de vader vanm latje21 , de vader van desolate en alle andere moslims

Allah i rahmoem, moge allah hen jennat elfirdawz doen betreden!! het zijn mooie dagen, ramdan staat voor deur
gun elkaar deze elghair zodat allah jullie veel meer zal gunnen insha allah!!


Echt dit wist ik dus niet

Ik wil hierbij de ouders van mijn schoonzus herdenken moge hun ziel in rust en vrede rusten, moge allah swt hun graf verlichten en verbreden.

20-08-2009, 19:04
ik vind t zo erg om te lezen hoeveel er hier hun papa kwijt zijn

20-08-2009, 19:05

Citaat door schatje26:
Echt dit wist ik dus niet

Ik wil hierbij de ouders van mijn schoonzus herdenken moge hun ziel in rust en vrede rusten, moge allah swt hun graf verlichten en verbreden.

ja elke keer als het regent
wens! voor jezelf, voor je ouders, voor de overledene en voor de zieke

20-08-2009, 19:07

Citaat door Rach_:
ja elke keer als het regent
wens! voor jezelf, voor je ouders, voor de overledene en voor de zieke


Dat wist ik echt niet dat als het regent je doua dan extra verhoord wordt zo heb ik wat erbij geleerd dankje

20-08-2009, 19:25

Citaat door schatje26:
Dat wist ik echt niet dat als het regent je doua dan extra verhoord wordt zo heb ik wat erbij geleerd dankje

graag gedaan!

20-08-2009, 19:26


Amien! Rach dit wist ik helemaal niet! Bedankt schat.

20-08-2009, 19:29
ja en snachts worden douas ook extra verhoord!! tussen 3cha gebed en fajr gebed

20-08-2009, 19:33
Allah y rham jemi3 l'muslimien!!

Ya rab verruim en verlicht hun graven, vergeef ze van hun daden en zondes, geef ze het mooiste plekje in het paradijs.

Allahuma amin!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9