Bekijk volle/desktop versie : Tha Real Life(Mischien geen boeiende titel maar tog wel ff leze:D)



21-05-2004, 18:52
toen ik mezelf had aangekleed liep ik naar beneden...oeff ontbijten met de hele bende. aan tafel zaten al Soraya,Naijb,Younes,Oumayma,Ami Fouad,Gelti Karima,Yemma Soumaya en Bebba Rachid.gelukkig de 3 kids van Gelti & Ami sliepen nog..O wach ik zal ze even voorstellen

Soraya:
Soraya is m'n zus..ze is 19jr oud en studeert rechten..ze wil advocate worden..en ze wil later trouwen met een hele lieve man en het liefst eentje met met hersens..nu is ze alleen op haar studie en haar famillie gericht van die mannen moet ze nog even helemaal niks hebben.

Naijb:ach,wat valt er over Naijb te zeggen..een standaard marokaanse jongen van 15(ookal voelt ie zich 18 maar gedraagt ie zich als 6)
Naijb zit bij mij op school en hou me erg in de gaten..hij voelt zich als broerTJE(!!!)verantwoordelijk voor mij..Nou je snapt het wel denk ik..

Younes:Younes is een schat van een jongen hij is mijn oudste broer.
Younes is 23 en doe een ICT opleiding..hij is net als mijn zus erg met zijn studie bezig en wil ook trouwen en heeft volgens mij zijn Vrouwtje al gevonden!

Oumayma:Oummie is mijn jongste zusje van 12 ze is echt serieus helemaal gek van jongens en heeft dus op haar jonge leeftijd al wat vriendjes gehad..oumayma gaat dit jaar ook naar de hoge school en Ja ze komt ook bij mij en Naijb op school..Gezellig vind je niet?!

Ami Fouad:
Ami Fouad is mijn oom uit spanje hij blijf gewoon een heel jaar hier bij ons in Nl.als je me de reden vraagt...wat je niet moet vragen zal ik zeggen..als je het mij vraagt voor Soraya.mijn ooms zoon vind soraya wel een pracht vrouw dus..je snapt m denk ik wel.

Geltie Karima:is dus de vrouw van Ami Fouad.
ze heeft zoals ik al eerder in mijn verhaal heb vertelt 3 kinderen..
en ze leven hopelijk net als in het sprookje..Nog Lang En Gelukkig..

Yemma Soumaya:
dat is dus mijn moeder..een wonder van Allah.dat is zij voor mij.
Ze is altijd lief,vrolijk en ze zorgt echt keigoed voor haar kinderen.
en Jah zelfs als ze in de problemen zit tovert ze voor ons een glimlach op haar gezicht.

Bebba Rachid:
Mijn vader is een man van staal..hij kan super goed met zijn kinderen om gaan en hij vind eigenlijk niks en niemand een last..voor ons is hij dat ook niet.
Mijn vader zeurt ook eigenlijk nergens om het enige wat hij aan ons vraagt is om op het goede pad te blijven elke dag te bidden en in de islam te geloven...maar da's natuurlijk eigenlijk allemaal logisch.

De 2ling van mijn Oom&Tante:
Sanna en Samira 2 prachige dames van mijn zusjes leeftijd..wel afentoen bitchie majah wie is dat niet

Farid:Farid is dus de oudste zoon van mijn oom&tante..hij is best knap maar hier een daar zit volgens mij een steekje los..Farid kan goed opschieten met beide broers van mij...wat ik eigenlijk niet snap ze zijn echt TOTAAL verschillend..

Zo ik denk dat ik zo ons huishouden wel een beetje heb voorgesteld..
ojah voordat ik het vergeet Ik ben Dounya..maar noem me maar Doun...Laat ik maar verder gaan met deze morgen..

Heeeeyyy menseee ik heb een verhaal geschreven(Jah duuuhh zie ik)las je het leuk vind willen jullie aub berichie achter laten??
ik hoor t wel

Boessa Naoual

21-05-2004, 18:54


toppie meid ga snel verder Thalla Rachid je heb classe

21-05-2004, 18:55
grote familie zeg !

21-05-2004, 18:56
maar wel leuk ga zo door

21-05-2004, 19:14


doun:morguuu allemaall
Iedereen:Morge
Naijb:Hey sussie je ziet er LETTERLIJK oogverblindend uit!
Doun:ahaha dankje Naijb!
Naijb:Poe en jij dacht zeker dat het een compliment was!
Doun:Grr..
Naijb:Ik lust je rauw!
zo ging het dus bijna elke morge bij ons aan de eettafel Naijb maakt een opmerking en ik met mijn domme kop stink er weer in.
Younes:NAIJBB KAOUED!!!
Naijb:so jonge slecht geslapen?last van een ochtendhumeurtje nigh?
Younes:gaat je niks aan klein broertje
hij kneep Naijb in zijn wang net of het een baby was
Naijb:IK ZAL JE!!!
younes rende weg en naijb erachter aan..
oowkeeey dacht ik bij mezelf..Younes toch...
Soraya:ey doun ik was vandaag vanplan om ff lekker de stad in te duiken...zin om mee te gaan?
Oumayma:Soraya..ik heb nodig een paar nieuwe zomerjurkjes nodig
Soraya:en Sanna en Samira dan?
Ami Fouad:wheheh die ook!
whaha arme Soraya.
Sorayadie het niet eens erg bleek te vinden)Nou dan gaan we met z'n alle!
Doun:whaha Jij,Ik,Oum en de 2ling winkelen..dat gaat NOOIT goed!
ik kreeg een trap van Soraya onder de tafel...en ook nog een dodelijke blik derbij.owkey ik hield mijn mond wel

toen ik en Soraya later de afwas deden vroeg ik het toch
Doun:waar was die trap toch voor nodig Soraya!!
Soraya:hey halloo als de 2ling mee gaat..gaat t pasje van Ami Fouad ook mee!!
Doun:whahah duivel
Soraya:ik weet..

toen wel even later allemaal klaar waren reed Soraya ons naar A'dam...Time To Shoppp!!!

ey bedankktt voor de leuke reactie's!!!

Boessa Naoual

21-05-2004, 21:04
ga door

21-05-2004, 22:27
Owjah k heb ook nog even een tip voor de heren die denken dat als vrouwen "serieus" winkelen bedoelen dat dat betekent ELKE winkel in en uit mischien zelfs wel TWEE keer...waarschijnlijk ken je dat gevoel van BITCH SCHIET OP wel...
ach laat ik maar verder gaan met mijn verhaal

Doun:Sanna en Samira als jullie NU niet uitstappen breek ik jullie botte!!
wejaaaww ik had dit keer echt jnoen we stonden daar izen 20 minuten te wachten op die 2ling ze wouden niet uit de auto komen omdat ze niet van hun vader 3paar schoene(beide!!!)mochten hebben.meestal bleef ik in dit soor gevallen relax kalm en lachte ik me dood om de actie's van Soraya...dit keer was ik het dus zat..
en het kon me werkelijk(op dat moment)niks schelen dat er een groep marokaanse KNAPPE jongens me uit zaten te lachen...
samiraoun probeer wat je wil maar voor jou kom ik er echt NIET uit..
Sanna:zo is dat
Safffiiiiiii dit was de druppel....ik gooide de deur met een dreun dicht en zei:soraya,oum kom laat die bitchez daar beter zitten hopelijk worden ze gepaktt!!
we liepen het station af en merkte al gauw dat we gevolgt werden
whaha schijterds de 2ling liepen echt 2 stappen achter ons....
op een gegeve moment draaide ik me om..
Doun:HALLO HEB IK HONING AAN M'N xxxx OFSJOWW!!??
2lingoun...sorry
Doun:aaajjj trutjes kom hier!
we knuffelde ff en ginge toen weer verder

!!!~xAmsterdam Inx~!!!

22-05-2004, 12:44
Soraya: Doun heb jij nog een paar winkels waar je echt zeker weten in wilt?
Doun:yep..half Amsterdam
Soraya:laten we dan maar beginne aan deze lange dag

Samira Sanna en Oum liepen voor ons en ik en Soraya achter..
Sorayaoun..ik weet dat het raar klinkt maar...ik denk dat ik verliefd ben..
Doun:Whaaaa op wie op wie ken ik um nicceeeeee!!!
Soraya:hij wil zijn naam niet zeggen maar k noem um Karim..hij is ongeveer even oud als farid en is errug knap volgens z'n beschrijving..
Doun:damn it via waar ken je um?
Soraya:ik ken um van internet ik ging op msn en hij voegde me toen dus we begonne een gesprek en het klikte..hij wil me graag ontmoeten maar ik weet t niet..
Doun:doen man ik ga wel mee!
Soraya:yeah voordat er iets gebeurd...hmm owkeyy

ons gesprek werd beëindigt door de dames
Sanna:Ik wil naar Bliep Ik Wil Naar Bliep!!!
we liepen bliep binnen en kochten
Voor Oum &2ling roze rokjes met een wit truitje
en voor mezelf kocht ik een witte broek met een wit truitje
en soraya kocht een beige truitje met witte broek.

toen we daar onze dingetjes hadden gehaald gingen we ff naar van haren..ik had daar hele leuke rode en roze puntlaarzen gezien voor maar 15euroo
ik ging ze passen en volgens soraya stonden ze heel leuk en ze kocht ze voor mij.
soraya haalde alleen beige puntschoenen
en oum & 2ling wouden weer hetzelfde...sneakerss.
ze hadden echt geluk want de normale prijs was 35euro en nu afgeprijst naar 15 eurodie zijn binne!
daarna nog even naar hennes ik ging 2 jurkjes halen..en je raad het al roze en rode jurkjes...kocht 2paar oorbellen en een wit tasje..en voor Oumayma en duh 2ling ook weer 2jurkjes in het wit en zwart.
soraya kocht dit keer niks...

Soraya:k heb eigenlijk wel zin in een ijsje...
Doun:kom hallu dann..
we gingen een ijsje halen hmm lekker man...
ik nam een klein hapje van m'n ijsje

x~Gedachte Van Oumayma~x
Ow nee he dit moet mij weer overkomen...shit hopelijk zt Anouar mij niet..wajaaw dit is gataar als Soraya weet dat ik met hem heeeb maakt ze mij dood..damn it fjieuw hij loopt door..net toen ik een hap wou nemen draai Anouar zich om en kijkt presies met z'n licht bruine ogen in de mijne..

24-05-2004, 15:22
ik moet doorgaan??

Kuss Naoual

24-05-2004, 16:26
whehhe Naoual leuk verhaal waarom heb je nix tegen me gezegt. Meid echt een supuerrrrrrrrrrrrrr verhaal


Bousa...........Sanna!

24-05-2004, 19:55
bedankt sgatje zie je morgu op sgoooooll...

Kiss Naoual

30-05-2004, 17:44
dooorr gaaaann?

14-06-2004, 21:37


goed man eey sgat je kent me soumia je vrindin en als goed ga door ik heb ook verhaal hier ik heet cikka_soum je moet lze oke ik ga lieverd okee
doeigjes" (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(k)

23-06-2004, 19:47
wajooooooooooooooooo hoe lang heb je geen vervolg geschreven???tikken met je vingertjes[/glow]