Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk marokkaanse bank



Pagina's : [1] 2

21-05-2004, 18:11
Salaam aleikum,

Wij hebben thuis nieuwe banken nodig

Heeft iemand goede ideeen bij welke zaak wij voor een nieuwe bankstel kunnen kijken?

Maakt niet uit waar het is, zolang ze maar mooi zijn

Beslama

21-05-2004, 18:47


den haag, rotterdam

21-05-2004, 20:57
Zijn er nog meer tips???

21-05-2004, 23:12
In België moet je zijn!

21-05-2004, 23:51


Hey meiden,

bedankt voor jullie reactie

Weet je ook waar in Belgie?


21-05-2004, 23:58
ik weet niet precies waar maar ik heb gehoord dat ze daar goedkoop zijn en je ze echt in alle soorten en maten hebt.

Ik probeer het even na te vragen anders hoor je het wel

ciao

22-05-2004, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door zoya
Salaam aleikum,

Wij hebben thuis nieuwe banken nodig

Heeft iemand goede ideeen bij welke zaak wij voor een nieuwe bankstel kunnen kijken?

Maakt niet uit waar het is, zolang ze maar mooi zijn

Beslama
Bedoel je een seddari? Wij hebben die van ons uit Marokko gehaald, dat zijn echte mooie stevige, geen neppe namaak.

Dus als jullie met de auto gaan kan je ze op het dak binden of anders net als wij hebben gedaan, laten overvliegen.

22-05-2004, 09:01

Citaat:
Origineel gepost door ClassyCasaouia
Bedoel je een seddari? Wij hebben die van ons uit Marokko gehaald, dat zijn echte mooie stevige, geen neppe namaak.

Dus als jullie met de auto gaan kan je ze op het dak binden of anders net als wij hebben gedaan, laten overvliegen.
Ja ik bedoel inderdaad een seddari....en wij willen ook geen neppe namaak Wij willen er graag een met rood en goud
Middschien is overvliegen inderdaad een goede optie

22-05-2004, 09:02

Citaat:
Origineel gepost door Daarom
Gratis?
Nee niet gratis

22-05-2004, 12:15
Rotterdam, en dan bedoel ik van die Richbond seddari. Die zijn echt mooi
Kweet alleen niet precies waar in r'dam maar als je dat aan een marokkan vraagt daar kunnen ze je vast vertellen waar het precies ligt

22-05-2004, 12:27

Citaat:
Origineel gepost door Remb
Rotterdam, en dan bedoel ik van die Richbond seddari. Die zijn echt mooi
Kweet alleen niet precies waar in r'dam maar als je dat aan een marokkan vraagt daar kunnen ze je vast vertellen waar het precies ligt
shoukran voor je tip. Ga ik zeker kijken

22-05-2004, 13:24
als je dit jaar naar marokko gaat kan je het van daar kopen. als je met vliegtuig gaat dan kan je iemand vragen die met auto gaat of die het voor je gaan halen

22-05-2004, 14:15



Citaat:
Origineel gepost door S.samira
als je dit jaar naar marokko gaat kan je het van daar kopen. als je met vliegtuig gaat dan kan je iemand vragen die met auto gaat of die het voor je gaan halen
het is nog onduidelijk of wij op vakantie gaan naar maroc, daarom kijken we ook hier voor een bank.

22-05-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door zoya
shoukran voor je tip. Ga ik zeker kijken
Graag gedaan meid

23-05-2004, 01:51

Citaat:
Origineel gepost door zoya
Ja ik bedoel inderdaad een seddari....en wij willen ook geen neppe namaak Wij willen er graag een met rood en goud
Middschien is overvliegen inderdaad een goede optie
ik kan je helaas niet helpen maar rood en goud dat is de kleur die ik ook zou willen .

Pagina's : [1] 2