Bekijk volle/desktop versie : Ik wil even iets delen met de leden



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-08-2009, 00:12
Ned 3 (bnn) gaat over gayparades in Palestina
Zegt een joodse homo net: Tel Aviv is de stad der zondes
ha ha I knew it.. deuhhhh
Wat een fakerds zeg!
Wij willen ons heilige land terug omdat God het ons beloofd heeft. En vervolgens mensen gayparades laten houden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Stink joden van de talmoed. Ik spuug ze!

20-08-2009, 00:17


Wahhahahahahaha ,

20-08-2009, 00:26

Citaat door anti-onrecht:
Ned 3 (bnn) gaat over gayparades in Palestina
Zegt een joodse homo net: Tel Aviv is de stad der zondes
ha ha I knew it.. deuhhhh
Wat een fakerds zeg!
Wij willen ons heilige land terug omdat God het ons beloofd heeft. En vervolgens mensen gayparades laten houden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Stink joden van de talmoed. Ik spuug ze!


Nou vraag god dan oftie het teruggeeft? Of schijt hij net als de rest van de arabieren peulen voor de joden?
Waar wacht hij op dan? Weet je volgens mij moeten moslims gewoon meer bidden. Werkt echt man!

20-08-2009, 00:30
Vrijheids van meningsuiting in palestina?!, neeeeeeeeeeeeeeeee.

20-08-2009, 00:30



Citaat door anti-onrecht:
Ned 3 (bnn) gaat over gayparades in Palestina
Zegt een joodse homo net: Tel Aviv is de stad der zondes
ha ha I knew it.. deuhhhh
Wat een fakerds zeg!
Wij willen ons heilige land terug omdat God het ons beloofd heeft. En vervolgens mensen gayparades laten houden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Stink joden van de talmoed. Ik spuug ze!
En jij noemt je anti-onrecht?
Je moet dringend naar een fietsenmaker! Ik denk dat er een spaakje bij je loszit.....................

20-08-2009, 00:31
Lastig, he? Om te zien dat de Israeliers in tegenstelling tot de barbaarse Arabieren wel enig tolerantie kennen?

20-08-2009, 00:34
alsof men alleen daar enorm zondigd.

Maar men het is algemeen bekend dat me die onzin(beloofd land) slechts gebruikt om alles goed te kunnen praten daar.

Grappige is dat vele ongelovigen, niet ergens in geloven, maar wel eens zijn dat het hun beloofde land is zoals in hun heilige geschriften staat.

20-08-2009, 00:39
Hielig land is Heilig land.
Begrijp niet dat het daar zo goddeloos aan toe gaat.
Dat is niet wat Allah wil.
zijn ze soms vergeten dat ze +/-2000 jaar geleden ook uit het land
verdreven zijn omdat ze goddeloos bezig waren??
En joden weten ook dat ze voor elke zonde 7 de straf krijgen.
rare mensen.

Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de sea of galilee is opgedroogd.

20-08-2009, 00:43

Citaat door Nabil19..:
alsof men alleen daar enorm zondigd.

Maar men het is algemeen bekend dat me die onzin(beloofd land) slechts gebruikt om alles goed te kunnen praten daar.

Grappige is dat vele ongelovigen, niet nergens in geloven, maar wel eens zijn dat hert hun beloofde land is zoals in hun heilige geschriften staat.

Onvoorwaardelijke steun aan de joden..

stiekem schamen ze zich nog steeds voor hetgeen in WO2 is gebeurt.. laten we vooral niet vergeten dat ze er aan mee deden of het toegelaten hebben..

20-08-2009, 00:47

Citaat door JuztMe:
Onvoorwaardelijke steun aan de joden..

stiekem schamen ze zich nog steeds voor hetgeen in WO2 is gebeurt.. laten we vooral niet vergeten dat ze er aan mee deden of het toegelaten hebben..


ik denk dat het komt door afkeer tegen de islam, waardoor men de zionisten blindelings zijn gaan volgen.

Netals jij afkeer zou hebben van een bepaalde groep en hun buren zou steunen en alles goed praten ook al zouden ze gruwelijkheden begaan.

20-08-2009, 00:48

Citaat door Labberdaan:
En jij noemt je anti-onrecht?
Je moet dringend naar een fietsenmaker! Ik denk dat er een spaakje bij je loszit.....................



1 tje maar?

20-08-2009, 00:57

Citaat door Samshidifna:

Nou vraag god dan oftie het teruggeeft? Of schijt hij net als de rest van de arabieren peulen voor de joden?
Waar wacht hij op dan? Weet je volgens mij moeten moslims gewoon meer bidden. Werkt echt man!


Iedereen kan met de hulp van andere landen (lees: corruptie onder politici wereldwijd + money!) en een dosis onmenselijkheid een land stichten op grond van anderen. Deuhh.. heb je echt geen gebed voor nodig.. alsof God de gebeden van satanisten (lees: joden van de talmoed/zionisten) verhoort.
Dan hadden ze het bovenstaande echt niet nodig!

20-08-2009, 00:59



Citaat door anti-onrecht:
Iedereen kan met de hulp van andere landen (lees: corruptie onder politici wereldwijd + money!) en een dosis onmenselijkheid een land stichten op grond van anderen.


Prachtig toch. En al die Arabieren en Marokkanen die lopen te huilen kunnen hier niets tegen doen? Waar zijn jullie presidenten? Waar zijn jullie troepen? Afgeslacht in de zesdaagse oorlog door de Israliers. De Joden zijn nu eenmaal te slim voor jullie achterlijke moslims.

20-08-2009, 01:09

Citaat door Surenas:
Prachtig toch. En al die Arabieren en Marokkanen die lopen te huilen kunnen hier niets tegen doen? Waar zijn jullie presidenten? Waar zijn jullie troepen? Afgeslacht in de zesdaagse oorlog door de Israliers. De Joden zijn nu eenmaal te slim voor jullie achterlijke moslims.


die slapen, haten mekaar.

Slim om gruwelijke dingen te doen?
Slim om grote corrupte zaken te doen?

slim in wat precies?

20-08-2009, 01:09

Citaat door Surenas:
Prachtig toch. En al die Arabieren en Marokkanen die lopen te huilen kunnen hier niets tegen doen? Waar zijn jullie presidenten? Waar zijn jullie troepen? Afgeslacht in de zesdaagse oorlog door de Israliers. De Joden zijn nu eenmaal te slim voor jullie achterlijke moslims.



Citaat:
Waar zijn jullie presidenten?
Beste vriendjes met VS, Israel en alle verdere slaafjes landen van Israel. Ik raad jou aan om een aantal documentaires op te zoeken met betrekking tot dit onderwerp. Daar wordt heel goed uitgelegd hoe Israel ervoor zorgt dat ieder individu dat ook maar 1 kritisch woord over Israel durft te zeggen, zijn carriere by by kan zeggen. Wat een democratie! You gotta love it.


Citaat:
Waar zijn jullie troepen?
Lees vorige reactie. Wanneer de leiders slaafjes zijn van Israel dan zullen ze alles doen om haar te pleasen. Onze troepen zijn hamas, hisbollah etc. in jullie ogen terroristen.


Citaat:
Afgeslacht in de zesdaagse oorlog door de Israliers.
Grond stelen van anderen en wanneer men voor de eigen rechten opkomt worden ze afgeslacht. Wauw echt iets om trots op te zijn hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5