Bekijk volle/desktop versie : Turkse lid (genaamd turksvoetbal) ketent zich vast aan Emre



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-08-2009, 23:00

19-08-2009, 23:01


En wordt weggedragen als een turkse schaap

19-08-2009, 23:01
dat heet eer iets wat vuile marokkanen als jij die hun tanden niet goed poetsen niet hebben

19-08-2009, 23:03
Heet je nu vastenmaand
stinke turk

turken en vasten
Elke turkse meisje is 2 weken ongesteld
elke turk is ziek in die maand
beetje hoofdpijn is eten
nekklachten is sigaretje opsteken
ga zo maar door....

turken en ramadan is net als ijsbeer met gesmolten ijs

19-08-2009, 23:06


ja ja ik heet vastenmaand wat moet je van mij?
stinke turk jah jah jij bent een bruine aap dat is minder erg
ik ben klaar voor de maand ramadan terwijl jou landgenoten klaar zijn voor homohuwlijken tijdens die maand
en ja wat je steelt dat eet je he zo zijn jullie marokkanen
marokkanen zijn een en al klachten
en ga zo verder
marokkanen en ramadan is even een pauze van straat terreur en fietsen die gestolen zijn na die pauze gaan ze verder

19-08-2009, 23:09
Niet praten jij
stinkerd
turken zijn fake moslims
halve hoofddoeken
rare billen met tupac broeken
die jongens met oorbellen en wenkbrauw sneetjes
tfoee, zulke turken op brandstapel gooien en islam redden.

marokkanen blijven zichzelf en stelen erbij voor bijverdienste

19-08-2009, 23:12
ja ja ik mag niet praten want ik poets mijn tanden al 5 jaar niet! :hihi
bruine aap
marokkanen zijn echt ze zijn er en waar ze zijn pakken ze je fiets af
strakke marokkaanse broeken met hoofddoek echt mooi om dat te zien
rare billen die net zo schuldig zijn aan de billen die wat gestolen hebben in nederland!
nee marokkanen moeten het altijd ontkennen liegen dat ze zelf geen oorbellen dragen aan de kant van de jongens
marokkanen moeten sharia behandeling krijgen en zo nederland voorkomen van wildersachtige mensen

(net of ik het niet wist dat jullie stelen)

19-08-2009, 23:14
bruine aap is je buur negers mattie
die je zusje lastig valt
en jij zielig toe kijkt
uit stinke turkse onmacht niks doet.
En alleen hier typt en jankt.

ga opflikke van hier en redt levens en schande

19-08-2009, 23:16
Klopt idd, turken zijn de meest neppe volk die er maar rondloopt....heel scjhijnheilig slijmen tegen de nederlanders terwijl de nederlanders ze afschuwen. Turkije is naar de klote. Zo;n turkse jongen bij mij uit de buurt zei dat er travestieten langs de snelweg lopen in turkije om als xxxx te werken...tfoe man verloren volk...Nogmaals: TFOEEEEEE op hun

19-08-2009, 23:17
ja ik heb een marokkaanse zusje

19-08-2009, 23:17

Citaat door MORO_Lazary:
Klopt idd, turken zijn de meest neppe volk die er maar rondloopt....heel scjhijnheilig slijmen tegen de nederlanders terwijl de nederlanders ze afschuwen. Turkije is naar de klote. Zo;n turkse jongen bij mij uit de buurt zei dat er travestieten langs de snelweg lopen in turkije om als xxxx te werken...tfoe man verloren volk...Nogmaals: TFOEEEEEE op hun


tfoeeeeeeeee op mensen die niet eens een fiets kunnen betalen nogmaals zoek werk

19-08-2009, 23:18
zelfs een hond steelt geen fietsen daar heb je al je eerste voorbeeld

19-08-2009, 23:19



Citaat door MORO_Lazary:
Klopt idd, turken zijn de meest neppe volk die er maar rondloopt....heel scjhijnheilig slijmen tegen de nederlanders terwijl de nederlanders ze afschuwen. Turkije is naar de klote. Zo;n turkse jongen bij mij uit de buurt zei dat er travestieten langs de snelweg lopen in turkije om als xxxx te werken...tfoe man verloren volk...Nogmaals: TFOEEEEEE op hun

en marokko staat bekend als de grootse hoeren land (sextoeristen) na thailand dhet grootse land waar pedofielen graag komen omdat hun ouders ze aan de toeristen ''verkopen''

en voodoo (een van de grootse zondes SHIRK) daar staat marokko om bekend

en wat er hier over de marokkanen word gedacht wil er niet eens over hebben

dus hou ej voordeel bij je als j egeen haar beter bent
wil je

19-08-2009, 23:20
allemaal dieven om mij heen wat willen ze van mij willen ze mijn fiets stelen

19-08-2009, 23:21

Citaat door vastenmaand:
tfoeeeeeeeee op mensen die niet eens een fiets kunnen betalen nogmaals zoek werk



Deze turk is echt dom...gewoon achterlijk. Jong je kent mij niet eens. Ik help jou vader aan uitkering bij de uwv....vuile stink turk. Turken kunnen goed liegen. Zijn meesters in liegen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8