Bekijk volle/desktop versie : Kom jij voor je geloof op?

Pagina's : [1] 2 3 4

21-05-2004, 17:06
Of houd je je mond bij een discussie over het geloof?

Dit nav een belevenis van afgelopen week, waarbij een persoon meeliep met de zogenaamde "tegenpartij"

21-05-2004, 17:42

als mensen iets over geloof of ook maar over marokanen praten tegen mij of gewoon in een groepsgesprek zeg ik daar zeker mijn mening over als die personen zo hun zehma "mening" kunnen zeggen kan ik dat ook en dan vraag ik ook gelijk...heb je wel eens met een marokaan gesproken zo ja wat was er mis met hem/haar als deze persoon over alle marokanen praten stel ik de vraag of deze persoon alle marokanen kent..so dat ben ik kwijt

Koes Naoual

21-05-2004, 17:43
!!
Je denkt ik houd mijn mond
ik kom er standaard op voor mijn geloof
ze krijgen gelijk klappen joh

Maar meestal blijf ik cool

21-05-2004, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door Mohktari_girl16
!!
Je denkt ik houd mijn mond
ik kom er standaard op voor mijn geloof
ze krijgen gelijk klappen joh

Maar meestal blijf ik cool
ahahah levuh je hebt gelijkkk meidd

21-05-2004, 17:46

ofnie meid

Waarin heb ik gelijk

21-05-2004, 17:47
whahahahha die klappuh...mensen moeten tog niet zomaar over bijv de islam komen praen als ze nog geneens zig ook maar EEN keer in het geloof hebben verdiept!!!

nOwiE

21-05-2004, 17:49
Jawat jij zegt klappuh die handel ofnie

Heb ik het nu goed

21-05-2004, 17:50
Jep:rollineyes:

21-05-2004, 17:58
Ik hoef mijn keuze niet te verantwoorden tegenover anderen.

22-05-2004, 00:49
Ik verdedig mijn geloof...iedereen die het probeert te kraken kraak ik af...ik probeer het en als het niet lukt dan ja jammer...maar mensen die steeds met negatieve dingen komen over islam...ik praat met ze en verdraai de woorden die negatief zijn...maar je weet niet...in hun hart is het weer anders..

22-05-2004, 14:10
F.uck die mensen die ons geloof haten, man, ze zullen zien ze moeten gewoon accepteren hoe we zijn zo niej dan vallen er klappen he mokhatri_girl!!

22-05-2004, 15:11
Tuurlijk ik k0m vo0r alle g0eie dingen 0p..

25-03-2005, 17:13

Ik ben niet bang, ik kom op voor mijn geloof

25-03-2005, 17:56

Citaat door maroc_misty:
Of houd je je mond bij een discussie over het geloof?

Dit nav een belevenis van afgelopen week, waarbij een persoon meeliep met de zogenaamde "tegenpartij"
hey maroc_misty,

Zodra er in een discussie over de Islam gesproken wordt......dan weet ik zeker dat ik de eerste ben die erover mee zal praten.....

Tijdens de meeste discussie merk je dat de meeste mensen ("meestal de tegenpartij&quot over de islam praten terwijl ze er helemaaaaaaaaal geen kennis van hebben en dat vind ik het ergste.

Ik ben niet iemand die met de "tegenpartij" mee gaat lopen.....er zijn wel mensen die dat wel doen jammer

Tijdens zo een discussie dan probeer ik ze uit te leggen hoe het echt met de islam zit....maar wat ik merk en aan de andere kant ook jammer vind is ook al leg je het 10.0000 keer uit en dan herhaal je het nog eens 10.000 keer.....dat ze het nog niet begrijpen of ze doen echt alsof ze stom en dom zijn ....maar ja waar ik dan blij mee ben is dat ik mijn zegje heb gedaan...

beslamma

25-03-2005, 19:05
Als het iets negatiefs is, hoor je mij gelijk er boven uit

houdoe

Pagina's : [1] 2 3 4