Bekijk volle/desktop versie : aanbieders hennabedankjes Belgie



19-08-2009, 15:26
hey dames


de titel spreekt voor zich. Wie weet waar ik hennabedankjes kan vinden of wie biedt deze aan?

tnx lieve dames!

19-08-2009, 15:31


sallam meid,

klik op mijn ondertekening.Ik zit ook in Belgie.
Die groene zijn voor de henna.

Groetjes

19-08-2009, 15:39
Je kan Lainam pm'n, ze zitten zelf in Antwerpen en heeft zinds deze maand nieuwe bedankjes, ook de traditionele gedroogde henna in mooie stoffen zakjes.

Grt

19-08-2009, 16:34
dankjewel dames!

xxx

19-08-2009, 16:34


heeft ze een site ofzo?

19-08-2009, 16:40
Oh ben je niet op vakantie geweest? Dan had je ze gewoon uit Marokko kunnen halen, of iemand kan ze misschien voor je meebrengen?

19-08-2009, 16:49
heb alleen de trouwbedankjes gehaald uit marokko

iedereen zei toen tegen me van ach hennabedankjes zijn niet nodig, je hebt op je verloving al bedankjes gedaan en op de trouw ga je ook doen, op henna ook is te veel van t goede...maar nu heb ik spijt dat ik ze niet van marokko heb gehaald :-(

19-08-2009, 16:53

Citaat door jEbLiAaTjE:
heb alleen de trouwbedankjes gehaald uit marokko

iedereen zei toen tegen me van ach hennabedankjes zijn niet nodig, je hebt op je verloving al bedankjes gedaan en op de trouw ga je ook doen, op henna ook is te veel van t goede...maar nu heb ik spijt dat ik ze niet van marokko heb gehaald :-(


echt spijtig, daarom ben ik ook van mening dat als ik echt iets wil, ik het gewoon doe en niet naar de mening van andere luister.
Ik hoop dat je er alsnog mooie vindt!

19-08-2009, 17:17

Citaat door alhob_3adab:
echt spijtig, daarom ben ik ook van mening dat als ik echt iets wil, ik het gewoon doe en niet naar de mening van andere luister.
Ik hoop dat je er alsnog mooie vindt!



ja wollah, dat heb ik er ondertussen ook van geleerd :-p

maar ik zie dat jij nog even tijd hebt

allah i kemel belghair meid!

19-08-2009, 17:19

Citaat door jEbLiAaTjE:
ja wollah, dat heb ik er ondertussen ook van geleerd :-p

maar ik zie dat jij nog even tijd hebt

allah i kemel belghair meid!


Amien Allah i rham waldik, jij ook Allah i jib tissir.

Een vraagje, doet gewoon iemand van je familie de hennatraditie voor je of heb je zo een hennadame. Hiermee bedoel ik echt lizar en die liedjes enzo?

19-08-2009, 17:37
goh ben er nog niet helemaal aan uit...ik wou eerst anasheed laten komen, omdat ik niet denk dat mijn zussen enzo de liederen uit het hoofd kennen, en mijn hennadame zal da ook ni doen , maar ik weet ni wie dat wel kan...misschien je ziana? wie heb jij als ik vragen mag? bij mij gaat t eerder om wie het gezang zal doen, maar de traditionele kant van wie lfel gaat doen is ni direct een probleem...

19-08-2009, 20:30

Citaat door jEbLiAaTjE:
goh ben er nog niet helemaal aan uit...ik wou eerst anasheed laten komen, omdat ik niet denk dat mijn zussen enzo de liederen uit het hoofd kennen, en mijn hennadame zal da ook ni doen , maar ik weet ni wie dat wel kan...misschien je ziana? wie heb jij als ik vragen mag? bij mij gaat t eerder om wie het gezang zal doen, maar de traditionele kant van wie lfel gaat doen is ni direct een probleem...
Dr zijn echt zo van die dames die dat doen. Zowel lfal als gezang, maar de enige die ik ken vind ik eigenlijk een beetje arrogant. Dus ik kijk nog even rond.
Doe je je hennadag en Dhor samen?

19-08-2009, 22:55


nee apart waarschijnlijk

20-08-2009, 11:45
hou deze topic in de gaten voor de nieuwste henna bedankjes, ook traditionele gedroogde henna in mooie stoffen zakjes!!

20-08-2009, 14:28
ok, ben benieuwd, laat maar komen ;-)