Bekijk volle/desktop versie : Ik ben het helemaaaaaaaaaal zat!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

19-08-2009, 15:23
[mijn werk, mijn familie, mijn woonplaats ALLLLLLLLLES GEWOOOOON!!!!!!!!! ]









en ik wil gewoon gaan zwemmen!! ik haaaaaaaaaaat de verplichting van MOETEN werken...bah bah bah

ik ben moe. gewoon moe en niemand begrijpt het

19-08-2009, 15:25



Citaat door Nysha:
[mijn werk, mijn familie, mijn woonplaats ALLLLLLLLLES GEWOOOOON!!!!!!!!! ]









en ik wil gewoon gaan zwemmen!! ik haaaaaaaaaaat de verplichting van MOETEN werken...bah bah bah

ik ben moe. gewoon moe en niemand begrijpt het


Vrij nemen

19-08-2009, 15:26
denk je dat mijn baas mij laat gaan??? ik mocht mij niet eens ziek melden

19-08-2009, 15:29

Citaat door Nysha:
denk je dat mijn baas mij laat gaan??? ik mocht mij niet eens ziek melden



Het staat je toch vrij om verlof op te nmene? waarom zou ie je niet laten gaan? en anders gewoon ziek melden, zeg dat de zon je mdowga heeft gemaakt zou niet eens gelogen zijn volgens mij gezien je topic

19-08-2009, 15:29


moushkiela!

mn collegaa vertelde ook net dat zn vrouw en kinderen naar het strand zijn gegaaan... Ik zooo pfff had ik maar geen verplichtingen

19-08-2009, 15:35

Citaat door maaltje:
Het staat je toch vrij om verlof op te nmene? waarom zou ie je niet laten gaan? en anders gewoon ziek melden, zeg dat de zon je mdowga heeft gemaakt zou niet eens gelogen zijn volgens mij gezien je topic


niemand anders kan mijn werk doen en al helemaal niet in deze snelheid..maar oik ben echt moe.ik ben zooo moe.



Citaat door houdaatje:
moushkiela!

mn collegaa vertelde ook net dat zn vrouw en kinderen naar het strand zijn gegaaan... Ik zooo pfff had ik maar geen verplichtingen



ik ken dit niet die verplichting en ik haaaaaaaaat het en ik woon in deze kuttwente...ik wil weer terug naar het westen.

ik mis mijn vrijheid, werk op niveau werk dat ik leuk vind, maar ghet ergste is...IK WEET NIET WAT IK LEUK VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-08-2009, 15:36

Citaat door Nysha:
niemand anders kan mijn werk doen en al helemaal niet in deze snelheid..maar oik ben echt moe.ik ben zooo moe.





ik ken dit niet die verplichting en ik haaaaaaaaat het en ik woon in deze kuttwente...ik wil weer terug naar het westen.

ik mis mijn vrijheid, werk op niveau werk dat ik leuk vind, maar ghet ergste is...IK WEET NIET WAT IK LEUK VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ewa dan regelen ze maar dat je thuis kan werken or what ever, overal behalve op werk. flexwerken. laptopje mee aan het strand liggen oid en werken maar .

Hoezo weet je niet wat je leuk vindt?

19-08-2009, 15:37

Citaat door Nysha:
niemand anders kan mijn werk doen en al helemaal niet in deze snelheid..maar oik ben echt moe.ik ben zooo moe.





ik ken dit niet die verplichting en ik haaaaaaaaat het en ik woon in deze kuttwente...ik wil weer terug naar het westen.

ik mis mijn vrijheid, werk op niveau werk dat ik leuk vind, maar ghet ergste is...IK WEET NIET WAT IK LEUK VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kom dan terug hierheeeeeen! Als mn plannen niet doorgaaaan ben ik wel opzoek naar een kamergenootje , lijkt je dat wat met mij

Ik werk nu al 3 jaar of meer fulltime dus ik heb mezelf overgegeven maar i feel you!

19-08-2009, 15:42

Citaat door maaltje:
Ewa dan regelen ze maar dat je thuis kan werken or what ever, overal behalve op werk. flexwerken. laptopje mee aan het strand liggen oid en werken maar .

Hoezo weet je niet wat je leuk vindt?


yeah right...ik werk bij de gemeente dan kennen ze dat niet

ik weet gewoon niet wta ik wil..ik vind NIETS leuk.



Citaat door houdaatje:
Kom dan terug hierheeeeeen! Als mn plannen niet doorgaaaan ben ik wel opzoek naar een kamergenootje , lijkt je dat wat met mij

Ik werk nu al 3 jaar of meer fulltime dus ik heb mezelf overgegeven maar i feel you!


oohhwww neeeeeeh geen roommates..gewoon mijn eigen huisje...mijn eigen ding ik verlang er zooooo erg naar. maar ik heb geen geld. hoe moet ik dan aan een huisje komen???

19-08-2009, 15:43

Citaat door Nysha:
yeah right...ik werk bij de gemeente dan kennen ze dat niet

ik weet gewoon niet wta ik wil..ik vind NIETS leuk.




oohhwww neeeeeeh geen roommates..gewoon mijn eigen huisje...mijn eigen ding ik verlang er zooooo erg naar. maar ik heb geen geld. hoe moet ik dan aan een huisje komen???



Ewa saaafi jusit bij de gemeente zouden ze dat moeten hebben. overheid enzo. .

waar heb je voor geleerd? er moet wel IETS zijn wat je leuk vindt. Anders kun je nog altijd gaan detacheren

19-08-2009, 15:43
hoe oud ben je dan, dat je al fulltime werkt...

19-08-2009, 15:44
Sla een rijke vent aan de haak, neem daarop ontslag en koop jouw eigen zwembad.

19-08-2009, 15:44



Citaat door Nysha:
yeah right...ik werk bij de gemeente dan kennen ze dat niet

ik weet gewoon niet wta ik wil..ik vind NIETS leuk.




oohhwww neeeeeeh geen roommates..gewoon mijn eigen huisje...mijn eigen ding ik verlang er zooooo erg naar. maar ik heb geen geld. hoe moet ik dan aan een huisje komen???



Iwaaaa hoe kom je aan een huisje

HARDER WERKEN!! Eerlijk is eerlijk je eigen stekkie is echt heeerlijk!

Je werkt nu fulltime nee?

19-08-2009, 15:46
Ik ben ook fulltime aan het werk. Ik baal deze dagen echt. Het is bijna ramadan en vlak voor de ramadan gaat ze zon nog even schijnen en ik moet maar werken

Maar eind van de maand verschijnt toch die glimlach iedere keer weer

19-08-2009, 16:04

Citaat door maaltje:
Ewa saaafi jusit bij de gemeente zouden ze dat moeten hebben. overheid enzo. .

waar heb je voor geleerd? er moet wel IETS zijn wat je leuk vindt. Anders kun je nog altijd gaan detacheren


ik heb peop geleerd....

Citaat door __Tazourakht__:
hoe oud ben je dan, dat je al fulltime werkt...

27


Citaat door houdaatje:
Iwaaaa hoe kom je aan een huisje

HARDER WERKEN!! Eerlijk is eerlijk je eigen stekkie is echt heeerlijk!

Je werkt nu fulltime nee?


ik werk 4 dagen 32 uur....ik mis mijn eigen stekkie zooooooooooo erg!!!! ik haat hard werken.

Citaat door #Lady_Ché:
Ik ben ook fulltime aan het werk. Ik baal deze dagen echt. Het is bijna ramadan en vlak voor de ramadan gaat ze zon nog even schijnen en ik moet maar werken

Maar eind van de maand verschijnt toch die glimlach iedere keer weer


serieus....geld interesseert me geen reet..liever arm en vrij dan vast en rijk.

Pagina's : [1] 2 3