Bekijk volle/desktop versie : Flatbewoner gluurt met camera bij onderbuurvrouw.



Pagina's : [1] 2

19-08-2009, 12:32
TILBURG - De recherche heeft dinsdag een 33-jarige Tilburger aangehouden die zijn onderbuurvrouw met een cameraatje begluurde. De verdachte had een dekbed over zijn balkon gehangen met daaraan de videocamera.
De 27-jarige vrouw die dat maandag ontdekte, rukte het apparaatje van het dekbed en deed aangifte, meldde de politie woensdag.

De man legde bij de politie een bekentenis af. Hij bespiedde zijn buurvrouw voor de spanning en de kick, verklaarde hij volgens een woordvoerder. De politie beschuldigt hem van stalking.

De verdachte ontkende dat hij de vrouw eerder in de badkamer heeft begluurd met een spiegeltje, zoals zij zegt. De Tilburger is na verhoor vrijgelaten.


http://www.nu.nl/algemeen/2064091/flatbewoner-gluurt-met-camera-bij-onderbuurvrouw.html

Bah CREEP !, zoiets moet je maar overkomen....

19-08-2009, 12:34


Zijn ogen uitsteken!

19-08-2009, 12:36
Hij kan beter naar de bovenbuurvrouw kijken lijkt mij...

19-08-2009, 12:43
Ik heb ook zo'n creepy onderbuurman die iedereen bespioneert.

Toen me ouders terug kwamen van vakantie, zei die dat die mij twee dagen op een rij niet had gezien. Fucking snitch.

Ik had een geldig reden om er niet te zijn daar niet van

19-08-2009, 12:44



Citaat door Vixen:
Ik heb ook zo'n creepy onderbuurman die iedereen bespioneert.

Toen me ouders terug kwamen van vakantie, zei die dat die mij twee dagen op een rij niet had gezien. Fucking snitch.

Ik had een geldig reden om er niet te zijn daar niet van


Haha bsitie viha.....

19-08-2009, 13:13
Als ik denk dat iemand mijn vriendin begluurd ren ik zelf altijd even een rondje naakt door de tuin of huiskamer... da's meestal wel straf genoeg voor de gluurder...

19-08-2009, 13:51

Citaat door @bracadaver:
Als ik denk dat iemand mijn vriendin begluurd ren ik zelf altijd even een rondje naakt door de tuin of huiskamer... da's meestal wel straf genoeg voor de gluurder...


19-08-2009, 14:00

Citaat door @bracadaver:
Als ik denk dat iemand mijn vriendin begluurd ren ik zelf altijd even een rondje naakt door de tuin of huiskamer... da's meestal wel straf genoeg voor de gluurder...

wie zegt dat diegene jouw vriendin begluurt? mss doe je hem/haar wel een plezier

19-08-2009, 19:19
Ledzepper, jij gaf me een rode puntje en ik blijf erbij dat zulke personen hun ogen uitgestoken moeten worden. Zou je het leuk vinden als iemand op jouw vriendin of vrouw geil terwijl ze misschien naakt of in badjas rondloopt?

19-08-2009, 19:32

Citaat door mocroroosje15:
Ledzepper, jij gaf me een rode puntje en ik blijf erbij dat zulke personen hun ogen uitgestoken moeten worden. Zou je het leuk vinden als iemand op jouw vriendin of vrouw geil terwijl ze misschien naakt of in badjas rondloopt?

Nee, maar ogen uitsteken is achterlijk.

19-08-2009, 19:34
Wat een amateur ook. Gewoon met vette telelens van een afstand is beter:


19-08-2009, 19:35

Citaat door @bracadaver:
Als ik denk dat iemand mijn vriendin begluurd ren ik zelf altijd even een rondje naakt door de tuin of huiskamer... da's meestal wel straf genoeg voor de gluurder...


Waar woon je? .... ik houd wel van een behaarde kont

19-08-2009, 19:37



Citaat door mocroroosje15:
Ledzepper, jij gaf me een rode puntje en ik blijf erbij dat zulke personen hun ogen uitgestoken moeten worden. Zou je het leuk vinden als iemand op jouw vriendin of vrouw geil terwijl ze misschien naakt of in badjas rondloopt?


Mijn vriendin is regelmatig op het naaktstrant te vinden Ik ga mij echt niet druk maken om mannen die het prettig vinden om naar haar te kijken. Vind ik namelijk zelf ook.

19-08-2009, 19:41

Citaat door gekkegeit:
Waar woon je? .... ik houd wel van een behaarde kont

Are you gay ? Just asking...

19-08-2009, 19:43

Citaat door led_zeppelin:
Nee, maar ogen uitsteken is achterlijk.


Vindt sommige reacties hier ook weleens over de schreef gaan, maar om nou een rood puntje te geven, erg kinderachtig....

Pagina's : [1] 2