Bekijk volle/desktop versie : Wie van de dames zou graag een eigen bedrijf beginnen als catering of wat ander?

Pagina's : [1] 2

21-05-2004, 13:18
Dag dames ben je het ook beu om steeds anders te gaan solliciteren en wil je graag een eigen bedrijf beginnen met iemand anders als partner heb je daar de middelen voor en wil je daar graag ontzetten voor inzetten zodat je op groeit als een rijke dame die haar bedrijft runt met een partner dan ben ik graag je zakenpartner we kunnen als een team een berdijf opzetten of als tweepartners een zaak op zetten maar wat voor bedrijf denk je dan aan:
-een marokkaanse catering?
-een marokkaanse meubelzaak?
-Een kapperszaak
?
?
?
we kunnen er uit komen we moeten iets moois uit voort bloeien ik hoor het dan wel meisjes als je op deze topic gaat reageren

21-05-2004, 13:25

eerder catering...

Kapperszaak liever niet aangezien ik niet goed overweg kan met haren...
Wel mss een schoonheidszaak voor marokkaanse vrouwen...leukt me wel leuk en interessant

21-05-2004, 13:33
maar het idee is dat je een bedrijf wil beginnen werk je elders?

21-05-2004, 13:34
en kom je uit belgie waarvandaan uit welke plaats

21-05-2004, 14:14

Ik ben van Belgie.

Een eigen bedrijf...zoveel geld heb ik niet

21-05-2004, 14:19
maar ik zou wel willen maar dan wel later...als ik genoeg geld heb opgespaard Insha'Allah

21-05-2004, 15:00
een Islamitische kapperszaak

21-05-2004, 15:22

Citaat:
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien
een Islamitische kapperszaak
wat houdt dat in???

21-05-2004, 15:56

Citaat:
Origineel gepost door Shaimaa
wat houdt dat in???
de randjes van je hoofddoek bijknippen

21-05-2004, 15:58

Citaat:
Origineel gepost door hanoa

21-05-2004, 17:42

Citaat:
Origineel gepost door hanoa

21-05-2004, 17:57
hahahahah,

ma t is een goed idee hoor, t kan wel goed lopen

21-05-2004, 19:58

Ik ga insha allah wat voor me zelf opzetten ..

Maar 1 vraag voor jou kant heb je geld, beschik je over talenten/kwaliteiten ??

21-05-2004, 22:46
Hoi schatjessss.....

Insha allah zou ik graag wat voor mezelf willen beginnen, de reden daarvan is dat ik zelf als ik soliciteer; of het komt door me hoofd wella ze willen gewoon geen marokanen. Je solliciteerd, reist heel nederland af voor een baan van 15 uur per week enna 2 weken te hebben schoongemaakt in plaats van in het sjieke gedeelte van een boetiek te hebben gestaan... dan worden ontslagen door een stomme stupid ass reden

Maar dat ff terzijde.

Wil ook graag een catering beginnne, maar hetgeen daarvan is, is dat het gewoon fulltime werken is.. koken heen en weer reizen.. tot laat werken soms wel tot 5 uur ochtend... en dan nog afruimen en afwassen, terugreiden naar opslagplaats en dan nog iedereen thuis brengen pfff en dan nog thuis komen... bidden en als je getrouwd bent, je man nog ff tijd geven.. Veel hé???

Maar als je een catering wil beginne en daarnaast getrouwd zijn en nog een parttime of fulltime baan hebben .. dan vallen je ogen uit hun kassen en zijn je benen versleten enneh je moet startkapitaal hebben

Anywayzzz.. er zitten veel consequenties bij maar het is denk ik zekers de moeite waard

Doeiiiiii...

was niet de bedoeling om jullie van idee af te brengen maar denk goed na....

22-05-2004, 13:04
ben geen dame ik weet

maar over een anderhalf jaar inschallah ben ik met alles klaar!!!!
en kan dan een marokkaanse/arabisch catering bedrijf beginnen

=emsoem=

Pagina's : [1] 2