Bekijk volle/desktop versie : Herdenking Van Moord Op Kerwin, 20 Augustus



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-08-2009, 22:13
In het Amsterdamse Vondelpark wordt komende donderdag 20 augustus demoord op Kerwin herdacht.

In 1983 werd deze 15-jarige Antilliaansejongen neergestoken door een 16-jarige skinhead. Volgens eenooggetuige riep de dader daarbij "ga terug naar je eigen land". De moordenaar, die tatoeages heeft met de teksten "Made in Holland" en"100% blank", werd na zijn straf actief voor de racistische partij CD.

De Frank Boeijen Groep schreef naar aanleiding van de moord opKerwin het nummer "Zwart Wit".

De herdenking start donderdag om 20.00uur in het Vondelpark bij het beeld Moeder Aarde dat is opgericht terere van Kerwin. Sprekers zijn ondermeer Ruben Severina (MAAPP) vanuitde Antilliaanse gemeenschap in Nederland en de Amsterdamse wethouderFreek Ossel.

Bron

18-08-2009, 22:15


Hoeveel mensen zijn sindsdien door Antillianen en Marokkanen gepleegd op Nederlanders?
Hoeveel misdaden werden er door Antillianen en Marokkanen en Turken gepleegd in Amsterdam?
Theo van Gogh is maar één van hen.

18-08-2009, 22:18

Citaat door moorkop:
Hoeveel mensen zijn sindsdien door Antillianen en Marokkanen gepleegd op Nederlanders?
Hoeveel misdaden werden er door Antillianen en Marokkanen en Turken gepleegd in Amsterdam?
Theo van Gogh is maar één van hen.


Grow up man

Je toont steeds maar weer aan dat alles wat je denkt zegt en doet voortkomt uit haat jegens de buitenlander

18-08-2009, 22:18

Citaat door moorkop:
Hoeveel mensen zijn sindsdien door Antillianen en Marokkanen gepleegd op Nederlanders?
Hoeveel misdaden werden er door Antillianen en Marokkanen en Turken gepleegd in Amsterdam?
Theo van Gogh is maar één van hen.


Vingertje wijzen..lost geen ruk op.Men dient rassenhaat te bestrijden..op alle fronten.

18-08-2009, 22:20



Citaat door Don Vito:
Grow up man

Je toont steeds maar weer aan dat alles wat je denkt zegt en doet voortkomt uit haat jegens de buitenlander


Geen haat knul, maar afschuw over hun daden.

18-08-2009, 22:21

Citaat door moorkop:
Geen haat knul, maar afschuw over hun daden.



Het gaat om Kerwin en jij haalt de Marokkanen en Antillianen er bij

dat is een teken van dat je graag met je vinger wijst en jou kennende: vooral naar de Marokkanen

Je haat buitenlanders, face it.....and not that i give a fuck, maar ik neem je dan gewoon niet meer serieus

18-08-2009, 22:25

Citaat door Don Vito:
Het gaat om Kerwin en jij haalt de Marokkanen en Antillianen er bij

dat is een teken van dat je graag met je vinger wijst en jou kennende: vooral naar de Marokkanen

Je haat buitenlanders, face it.....and not that i give a fuck, maar ik neem je dan gewoon niet meer serieus
Hoeft ook niet, maar wel vreemd dat je nog steeds op mij reageert.

En nee ik haat geen buitenlanders, ik heb surinaamse en Iraanse vrienden vanuit de uni, ik haat echter wel de hypocrisie vanuit de Marokkaans islamitische kring.

18-08-2009, 22:26

Citaat door moorkop:
Hoeveel mensen zijn sindsdien door Antillianen en Marokkanen gepleegd op Nederlanders?
Hoeveel misdaden werden er door Antillianen en Marokkanen en Turken gepleegd in Amsterdam?
Theo van Gogh is maar één van hen.


Kerwin was de eerste in Nederland die werd vermoord om zijn afkomst, ver voor Theo werd vermoord.

18-08-2009, 22:28

Citaat door moorkop:
Hoeft ook niet, maar wel vreemd dat je nog steeds op mij reageert.

En nee ik haat geen buitenlanders, ik heb surinaamse en Iraanse vrienden vanuit de uni, ik haat echter wel de hypocrisie vanuit de Marokkaans islamitische kring.



je haat de Marokkanen

daarom heb je hier een account

anders had je wel aangegeven dat je hypocrisie in het algemeen haat

maar nee....jij haat het alleen uit Marokkaans Islamitische kringen

ja tuurlijk reageer ik op jou.........ik pak jullie met alle plezier aan

18-08-2009, 22:30

Citaat door Don Vito:
Het gaat om Kerwin en jij haalt de Marokkanen en Antillianen er bij

dat is een teken van dat je graag met je vinger wijst en jou kennende: vooral naar de Marokkanen

Je haat buitenlanders, face it.....and not that i give a fuck, maar ik neem je dan gewoon niet meer serieus


Citaat door Don Vito:
je haat de Marokkanen

daarom heb je hier een account

anders had je wel aangegeven dat je hypocrisie in het algemeen haat

maar nee....jij haat het alleen uit Marokkaans Islamitische kringen

ja tuurlijk reageer ik op jou.........ik pak jullie met alle plezier aan
You do not give a fuck?

18-08-2009, 22:31

Citaat door moorkop:
You do not give a fuck?



2 confront aint the same as 2 care

maar neem maar een zijsprong van waar het eigenlijk om gaat

waarom haal je Marokkanen en Antillianen aan bij een stuk over Kerwin?

18-08-2009, 22:33

Citaat door Rebel_1963:
In het Amsterdamse Vondelpark wordt komende donderdag 20 augustus demoord op Kerwin herdacht.

In 1983 werd deze 15-jarige Antilliaansejongen neergestoken door een 16-jarige skinhead. Volgens eenooggetuige riep de dader daarbij "ga terug naar je eigen land". De moordenaar, die tatoeages heeft met de teksten "Made in Holland" en"100% blank", werd na zijn straf actief voor de racistische partij CD.

De Frank Boeijen Groep schreef naar aanleiding van de moord opKerwin het nummer "Zwart Wit".

De herdenking start donderdag om 20.00uur in het Vondelpark bij het beeld Moeder Aarde dat is opgericht terere van Kerwin. Sprekers zijn ondermeer Ruben Severina (MAAPP) vanuitde Antilliaanse gemeenschap in Nederland en de Amsterdamse wethouderFreek Ossel.

Bron



Is dat zinvol? In de huidige maatschappij?

18-08-2009, 22:35



Citaat door Globi:
Is dat zinvol? In de huidige maatschappij?


Nee natuurlijk niet. Dat gebeuren is achterhaald door de realiteit van de huidige stand van zaken in de Nederlandse en west europese maatschappij

18-08-2009, 22:38

Citaat door Globi:
Is dat zinvol? In de huidige maatschappij?


Is het herdenken van de Tweede Wereld Oorlog zinvol in de huidige maatschappij?

Ik vind het zinvol, zeker in deze maatschappij, dat Kerwin herdacht wordt.

18-08-2009, 22:39

Citaat door moorkop:
Nee natuurlijk niet. Dat gebeuren is achterhaald door de realiteit van de huidige stand van zaken in de Nederlandse en west europese maatschappij



Wat is achterhaald?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6