Bekijk volle/desktop versie : Steeds meer halal in de schappen



Pagina's : [1] 2 3

18-08-2009, 21:53
VENLO - De vraag naar halal producten wordt steeds groter. Dat zegt verkoopleider Rene van Apeldoorn van Mekkafood in Venlo.
Het afgelopen jaar schroefde het bedrijf de productie van voedingsmiddelen die volgens de islamitische regels zijn gemaakt, op met 25 procent.

Van Apeldoorn bevestigde dinsdag een bericht hierover in De Telegraaf. ''De groei komt mede door een nieuwe fabriek die wij in Venlo hebben geopend'', aldus de zakenman.

Frikadellen

Mekkafood is jaarlijks goed voor 7800 ton producten, zoals Turkse pizza's, frikadellen en hamburgers. Halal regels zijn afgeleid uit de Koran.

Ze schrijven onder meer voor dat vlees van dieren die de moslims onrein vinden, zoals varkens, niet in de producten mag worden verwerkt. Ook moeten de dieren volgens islamitische regels worden geslacht.

http://www.nu.nl/economie/2063161/steeds-meer-halal-in-de-schappen.html

18-08-2009, 22:02



Citaat door Buthaynah:
VENLO - De vraag naar halal producten wordt steeds groter. Dat zegt verkoopleider Rene van Apeldoorn van Mekkafood in Venlo.
Het afgelopen jaar schroefde het bedrijf de productie van voedingsmiddelen die volgens de islamitische regels zijn gemaakt, op met 25 procent.

Van Apeldoorn bevestigde dinsdag een bericht hierover in De Telegraaf. ''De groei komt mede door een nieuwe fabriek die wij in Venlo hebben geopend'', aldus de zakenman.

Frikadellen

Mekkafood is jaarlijks goed voor 7800 ton producten, zoals Turkse pizza's, frikadellen en hamburgers. Halal regels zijn afgeleid uit de Koran.

Ze schrijven onder meer voor dat vlees van dieren die de moslims onrein vinden, zoals varkens, niet in de producten mag worden verwerkt. Ook moeten de dieren volgens islamitische regels worden geslacht.

http://www.nu.nl/economie/2063161/steeds-meer-halal-in-de-schappen.html


Bewerkt vlees?????

18-08-2009, 22:08

Citaat door Buthaynah:
VENLO - De vraag naar halal producten wordt steeds groter. Dat zegt verkoopleider Rene van Apeldoorn van Mekkafood in Venlo.
Het afgelopen jaar schroefde het bedrijf de productie van voedingsmiddelen die volgens de islamitische regels zijn gemaakt, op met 25 procent.

Van Apeldoorn bevestigde dinsdag een bericht hierover in De Telegraaf. ''De groei komt mede door een nieuwe fabriek die wij in Venlo hebben geopend'', aldus de zakenman.

Frikadellen

Mekkafood is jaarlijks goed voor 7800 ton producten, zoals Turkse pizza's, frikadellen en hamburgers. Halal regels zijn afgeleid uit de Koran.

Ze schrijven onder meer voor dat vlees van dieren die de moslims onrein vinden, zoals varkens, niet in de producten mag worden verwerkt. Ook moeten de dieren volgens islamitische regels worden geslacht.

http://www.nu.nl/economie/2063161/steeds-meer-halal-in-de-schappen.html


Eh? Halal geslachte biggen?

18-08-2009, 22:09
Verkochten ze maar halal vlees in mijn appie heyn

18-08-2009, 22:24



Citaat door Vixen:
Verkochten ze maar halal vlees in mijn appie heyn


Heb je geen SuperDeBoer in de buurt?

Hebben ze ook heerlijke Jodenkoeken

18-08-2009, 22:25
Coran Cola

is dat geen idee?

18-08-2009, 22:25

Citaat door Vixen:
Verkochten ze maar halal vlees in mijn appie heyn

Dacht dat ze dat overal bij de Albert Heijn deden, althans bij ons in de stad hebben alle vestigingen van Albert Heijn een schap met alleen halal vlees Alhoewel ik blijf de voorkeur geven aan de Marokkaanse slagerij bij mij om de hoek

18-08-2009, 22:26

Citaat door rooiemao:
Coran Cola

is dat geen idee?

haha gekkie.....

18-08-2009, 22:26

Citaat door rooiemao:
Heb je geen SuperDeBoer in de buurt?

Hebben ze ook heerlijke Jodenkoeken

Geef mij maar roze koek, jammie......

18-08-2009, 22:26

Citaat door rooiemao:
Coran Cola

is dat geen idee?


Allahmemaggies..das haram spul.

18-08-2009, 22:35
Nou ja, zolang er maar énkele ( veel omzet dan) turkse slagerijen zijn( marokaans moet je niet vertrouwen ) ben je wel verzekerd van super lekkere verse lamskoteletjes....heerlijk op de grill!

En god kijkt die mensen die er helemaal niet mee zitten, dat zó'n lief klein lammetje opeens zomaar uit het leven wordt gerukt, omdat zij zo nodig lekker willen vreten, er HÉLÉMAAL niet op aan, of die kleine lieve lammetje nou halal of normaal wordt gekilld.

18-08-2009, 22:38
woont hij nou in venlo of in apeldoorn

18-08-2009, 22:41



Citaat door Tunes27:
woont hij nou in venlo of in apeldoorn

Wie ?

18-08-2009, 22:41
Het gaat goed met de Islamisering van NL.

Mooi zo, gaat zo door insha Allah..

18-08-2009, 22:42

Citaat door Tunes27:
woont hij nou in venlo of in apeldoorn

Apeldoorn is zijn achternaam gekkie....

Pagina's : [1] 2 3