Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Syoss shampoo



Pagina's : [1] 2 3 4

17-08-2009, 14:28
Iemand ervaring daarmee?

17-08-2009, 18:38


ik vind ze heerlijk, ik heb zelf de volume shampoo met conditioner, echt heerlijk, je haar wordt er superzacht van en het voelt ook voller. Mijn moeder heeft de Colorversie en is het ook tevreden over. Is nu een actie bij kruidvat 2 + 2 gratis, dus 10 euro voor 4 flessen, zit veel in, dus kan je lang mee

18-08-2009, 01:34
Hamdoulilah lees ik meer positieve dan negatieve reacties op het internet over de shampoo en conditioner.
Ze waren in het begin voor de helft van de prijs bij de Kruidvat. Helaas was ik toen niet in Nederland. Dus morgen Insha'Allah ga ik de shampoo, conditioner en de spray kopen.. Toch 2 + 2 gratis idd.

18-08-2009, 01:40
Bij mij werkt het ni.
Ik krijg er droog en futloos haar van.
Bij Mijn zus werkt het wel.

18-08-2009, 01:41



Citaat door marocinagirl258:
Bij mij werkt het ni.
Ik krijg er droog en futloos haar van.
Bij Mijn zus werkt het wel.


Wat voor soort type haar heb je meid?
Tjah, bij iedereen werkt het anders, helaas..
Ben benieuwd hoe ze bij mij gaan werken..

18-08-2009, 01:51

Citaat door Monaaaa:
Wat voor soort type haar heb je meid?
Tjah, bij iedereen werkt het anders, helaas..
Ben benieuwd hoe ze bij mij gaan werken..



Ik heb haar zonder glans dus heb ik die pot gebruikt die voor glans zorgt die werkt bij mij dus ni ma ben em ni terug gaan brengen omda u haar daardoor gewoon geweldig lekker ruikt.

18-08-2009, 02:18

Citaat door marocinagirl258:
Ik heb haar zonder glans dus heb ik die pot gebruikt die voor glans zorgt die werkt bij mij dus ni ma ben em ni terug gaan brengen omda u haar daardoor gewoon geweldig lekker ruikt.


Haha oke.. Zelf ben ik ook gek op shampoos die je haar gewoon paar dagen lekker laten ruiken.. En heb de conditioner in de winkel geroken, ruikt heerlijk naar snoepjes/kauwgomballen

18-08-2009, 10:33

Citaat door Monaaaa:
Hamdoulilah lees ik meer positieve dan negatieve reacties op het internet over de shampoo en conditioner.
Ze waren in het begin voor de helft van de prijs bij de Kruidvat. Helaas was ik toen niet in Nederland. Dus morgen Insha'Allah ga ik de shampoo, conditioner en de spray kopen.. Toch 2 + 2 gratis idd.


Voor wat dient de spray?

18-08-2009, 10:34

Citaat door Iman_salmaW:
ik vind ze heerlijk, ik heb zelf de volume shampoo met conditioner, echt heerlijk, je haar wordt er superzacht van en het voelt ook voller. Mijn moeder heeft de Colorversie en is het ook tevreden over. Is nu een actie bij kruidvat 2 + 2 gratis, dus 10 euro voor 4 flessen, zit veel in, dus kan je lang mee


moet je de conditioner gebruiken?

18-08-2009, 10:52
Ik gebruik ook die roze voor de glans in je haar, maar vind het niet echt goed.
Mijn haar voelt nu echt droog aan.

18-08-2009, 11:08

Citaat door pakistangirl:
Heb positieve ervaringen met syoss shampoo.


vertel?

18-08-2009, 14:58

Citaat door Nisrin2:
Voor wat dient de spray?
Voor glans, hoop ik.










Heb trouwens vandaag de Syoss Shine boost shampoo, conditioner, spray en de Syoss Repair therapy 2 min. haarmasker gekocht..
Ben benieuwd.

18-08-2009, 16:39



Citaat door Monaaaa:
Voor glans, hoop ik.










Heb trouwens vandaag de Syoss Shine boost shampoo, conditioner, spray en de Syoss Repair therapy 2 min. haarmasker gekocht..
Ben benieuwd.


de hele gamma gewoon...
Laat ons weten wat je ervan vindt he!

18-08-2009, 18:12

Citaat door Nisrin2:
de hele gamma gewoon...
Laat ons weten wat je ervan vindt he!

Insha'Allah, zal ik zeker doen..

18-08-2009, 18:13
Hoe is die oranje versie, werkt ie wel goed?

Pagina's : [1] 2 3 4