Bekijk volle/desktop versie : Wie VERKOOPT deze riem??? Ik koop m graag van je over!!!



17-08-2009, 11:31
In het zilver of goud?



Pm me maar

17-08-2009, 12:05



Citaat door BeautiFulll:
In het zilver of goud?



Pm me maar



Je kunt de riem wel bij ourika design huren.

17-08-2009, 12:31

Citaat door Eyah:
Je kunt de riem wel bij ourika design huren.


Ik wil heel graag kopen.

Voor hoeveel verhuren ze m.... voor t geval dat....

17-08-2009, 12:40
Dat is die plastic riem. Je hebt het ook met gliters, maar ik raad je aan ie neit te kopen want je jurk gaat aan de zijkanten scheuren.
TEnminste als dat die riem is.

17-08-2009, 12:45


ik had zo een riem maar dan van zilver geen plastic en iets smaller
op elk vierkant een witte steen was ongeveer 500euro heb hem tot mn grote spijt 2 jaar terug omgeruild voor een ander

17-08-2009, 12:47

Citaat door zina_rwina:
Dat is die plastic riem. Je hebt het ook met gliters, maar ik raad je aan ie neit te kopen want je jurk gaat aan de zijkanten scheuren.
TEnminste als dat die riem is.



Nee, dit is gewoon een 'ijzeren' riem.

Zorg er altijd voor dat je riem (die met glitters) niet te strak zit en wanneer je een 'ijzeren riem draagt.... rustig om en af doen. Dan moet t wel goed gaan.

17-08-2009, 12:50

Citaat door nour_el_imen_:
ik had zo een riem maar dan van zilver geen plastic en iets smaller
op elk vierkant een witte steen was ongeveer 500euro heb hem tot mn grote spijt 2 jaar terug omgeruild voor een ander


.... jammer hoor!!

Hij is nog steeds prachtig!!

17-08-2009, 12:57

Citaat door BeautiFulll:
.... jammer hoor!!

Hij is nog steeds prachtig!!



in tetouan had ik hem gekocht in marokko heb je ze en veel goedkoper dan dat je hier eentje regelt

17-08-2009, 13:24

Citaat door BeautiFulll:
Ik wil heel graag kopen.

Voor hoeveel verhuren ze m.... voor t geval dat....


Ik denk dat je hem dan het beste in Marokko kunt kopen. Ik dacht dat ze hem verhuurt voor iets van 30 euro. Maar dat weet ik niet meer zeker. Je kunt haar vragen of ze hem verkoopt..

18-08-2009, 13:48

Citaat door Eyah:
Ik denk dat je hem dan het beste in Marokko kunt kopen. Ik dacht dat ze hem verhuurt voor iets van 30 euro. Maar dat weet ik niet meer zeker. Je kunt haar vragen of ze hem verkoopt..