Bekijk volle/desktop versie : Ex-vrouw bekent aansteken brand Koeweit.....



Pagina's : [1] 2 3 4

17-08-2009, 09:37
De ex-vrouw van een bruidegom heeft opgebiecht de brand te hebben aangestoken op een huwelijksfeest in Koeweit, waarbij 43 vrouwen en kinderen omkwamen. Dat berichtte de lokale krant al-Qabas maandag.
De 23-jarige vrouw bekende tegenover de politie dat ze benzine had gebruikt om de volgepakte huwelijkstent in vlammen te doen opgaan. Haar voormalige echtgenoot zou haar slecht hebben behandeld.
De tragedie had zaterdagavond plaats in al-Jahra, 50 kilometer ten westen van de hoofdstad Koeweit-stad. De meeste doden vielen toen de aanwezigen in paniek probeerden te vluchten, nadat brand was uitgebroken. De tent had slechts één uitgang en was in drie minuten afgebrand. Toen het vuur uitbrak waren er tussen 150 en 180 mensen in de tent. Circa negentig mensen raakten gewond.
Dat alle doden vrouwen en kinderen zijn, komt omdat in het islamitische emiraat vrouwen en kinderen het huwelijksfeest apart vieren van de mannen. Nog niet alle doden zijn geïdentificeerd. Sommige lichamen zijn verkoold.
















bron

17-08-2009, 09:40


43x moord met voorbedachten rade...hoeveel jaar zou dat zijn?

17-08-2009, 09:41
Laah yar 7amhoem mesakien

17-08-2009, 09:44

Citaat door anti-onrecht:
tja... live is a bitch en vandaag sterf ik ook.. moet alleen de moed verzamelen voor een trein te springen..





Neem wel een touw mee om jezelf te zekeren voordat je van gedachte veranderd....

17-08-2009, 09:47



Citaat door Hoessein28:
Neem wel een touw mee om jezelf te zekeren voordat je van gedachte veranderd....


waarom verander jij mijn reactie?!

17-08-2009, 10:02

Citaat door anti-onrecht:
waarom verander jij mijn reactie?!




Niet goed in je hoofd vandaag ? vergeten wat je opgeschreven hebt ???

17-08-2009, 10:18
Het is dus nog véél erger als ik dacht

17-08-2009, 10:19
Ze zouden haar langzaam moeten verbranden.

17-08-2009, 10:31
meschien heeft ze een hele elendige leven gehad met die man dat ze tot zoiets in staat was te doen.

17-08-2009, 10:34

Citaat door kaniza:
meschien heeft ze een hele elendige leven gehad met die man dat ze tot zoiets in staat was te doen.


Ja heel triest zeg. God.. Hoe zou het toch zijn als ik elk cm van me lichaam voel branden in de hitte van de brand.

17-08-2009, 10:34

Citaat door deVerdeler:
Ze zouden haar langzaam moeten verbranden.

Doe maar niet joh.................Het is nog altijd een vrouw................

17-08-2009, 10:36

Citaat door kaniza:
meschien heeft ze een hele elendige leven gehad met die man dat ze tot zoiets in staat was te doen.
Dat gebeurt maar al te vaak!

17-08-2009, 10:39



Citaat door Labberdaan:
Doe maar niet joh.................Het is nog altijd een vrouw................



O. Mevrouw heeft een rotleven gehad en heeft dus een excuus? Laten we er nu voor zorgen dat er geen vrouwen met een rotleven dit lezen.

17-08-2009, 10:39

Citaat door kaniza:
meschien heeft ze een hele elendige leven gehad met die man dat ze tot zoiets in staat was te doen.


In dat geval zou ze de nieuwe vrouw een bloemetje geven als dank voor haar verlossing...
Jaloezie doet gekke dingen met een mens...

17-08-2009, 10:40

Citaat door kaniza:
meschien heeft ze een hele elendige leven gehad met die man dat ze tot zoiets in staat was te doen.


dus dan is het begrijpelijk dat ze het afreageerd op anderen.

ik zelf denk dat er ook sprake kan zijn van jaloezie.
Als ze de man zo zou haten, dan verwacht je dat ze zijn tent in de fik steekt.

Pagina's : [1] 2 3 4