Bekijk volle/desktop versie : Stelling: er zijn meer vrouwen die ongewenst ongetrouwd zijn dan mannen.



17-08-2009, 00:34
Eens/Oneens?


Beargumenteer je keuze.

17-08-2009, 00:37


eens: vrouwen zeuren eenmaal en er lopen meer vrouwen dan mannen rond op deze aardbol

17-08-2009, 00:38

Citaat door dustismybed:
eens: vrouwen zeuren eenmaal en er lopen meer vrouwen dan mannen rond op deze aardbol

Where did you get that from? Of loop ik achter?

17-08-2009, 00:44

Citaat door Taqiyah.:
Where did you get that from? Of loop ik achter?



ja das echt waar, je moet het maar eens opzoeken

er lopen 4 keer meer vrouwen rond op deze aardbol, er worden dus meer meisjes dan jongens geboren ieder jaar. Dus de mannen zijn eigenlijk in werkelijkheid het zwakkere geslacht.

17-08-2009, 00:51



Citaat door dustismybed:
ja das echt waar, je moet het maar eens opzoeken

er lopen 4 keer meer vrouwen rond op deze aardbol, er worden dus meer meisjes dan jongens geboren ieder jaar. Dus de mannen zijn eigenlijk in werkelijkheid het zwakkere geslacht.

Nee hoor, er worden gewoon evenveel mannen als vrouwen geboren. Er lopen wel meer vrouwen rond op de wereld omdat er meer jongens doodgaan in hun kinderjaren, meer mannen doodgaan tijdens oorlogen/ongelukken en vrouwen vaak langer leven als mannen etc.

17-08-2009, 00:53

Citaat door Be_Quiiettttt:
Nee hoor, er worden gewoon evenveel mannen als vrouwen geboren. Er lopen wel meer vrouwen rond op de wereld omdat er meer jongens doodgaan in hun kinderjaren, meer mannen doodgaan tijdens oorlogen/ongelukken en vrouwen vaak langer leven als mannen etc.



nee toch niet, het gebeurt allemaal in de baarmoeder...

17-08-2009, 00:55

Citaat door Miryam17:
Is ook een teken dat het einde nadert, las ik ooit.


Wa Allaahu ahlam.



ja soubhanna'Allah zou best kunnen, wallahou a3lam

17-08-2009, 00:55
Eens.


Mannen (in onze cultuur) hebben meer vrijheden en kunnen meer genieten van hun single leven. Vrouwen aan de andere kant zien een huwelijk vaak als een ontsnapping aan hun leven in het ouderlijke huis.

17-08-2009, 01:00

Citaat door dustismybed:
nee toch niet, het gebeurt allemaal in de baarmoeder...

wat bedoel je?

17-08-2009, 01:02

Citaat door Melleke:
Eens.


Mannen (in onze cultuur) hebben meer vrijheden en kunnen meer genieten van hun single leven. Vrouwen aan de andere kant zien een huwelijk vaak als een ontsnapping aan hun leven in het ouderlijke huis.


Mee eens...

17-08-2009, 01:04

Citaat door Be_Quiiettttt:
wat bedoel je?



wallahou a3lam ik weet het zelf ook niet meer

17-08-2009, 01:08

Citaat door Miryam17:
Is ook een teken dat het einde nadert, las ik ooit.


Wa Allaahu ahlam.

Klopt, heb ik ook een keertje ergens gelezen.



Khair inshaAllah.

17-08-2009, 01:10



Citaat door dustismybed:
wallahou a3lam ik weet het zelf ook niet meer

kan gebeuren

17-08-2009, 19:16

Citaat door dustismybed:
ja das echt waar, je moet het maar eens opzoeken

er lopen 4 keer meer vrouwen rond op deze aardbol, er worden dus meer meisjes dan jongens geboren ieder jaar. Dus de mannen zijn eigenlijk in werkelijkheid het zwakkere geslacht.


Bullshit.........