Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meiden onder de lakens??????



Pagina's : [1] 2

15-11-2002, 12:48
Nieuw film: CASABLANCA



Marokkaanse meiden die in de film sex hebben en nog het topunt van alles is dat ze geen dekens gebruiken [SIZE=4ex" -->LIVE .....?????????????

Deze film gaat over een marokkaans meisje dat verliefd word op een niet-moslim. Ze laten een beeld zien van onze Marokkaanse gemeenschap!!!

Wat vind JIJ ervan?????????????



Be cool.... Be yourself............

15-11-2002, 12:49



Citaat:
Origineel gepost door Tamiaa
Nieuw film: CASABLANCA



Marokkaanse meiden die in de film sex hebben en nog het topunt van alles is dat ze geen dekens gebruiken [B][SIZE=4ex" -->LIVE .....?????????????

Deze film gaat over een marokkaans meisje dat verliefd word op een niet-moslim. Ze laten een beeld zien van onze Marokkaanse gemeenschap!!!

Wat vind JIJ ervan?????????????



Be cool.... Be yourself............ [/B]
waar kan ik hem zien??

15-11-2002, 12:57
O WAT ERG MAAR ZOALS VELE ZEGGEN ALLAH OORDEELT OVER ZE MAAR WAAR KAN JE HEM DAN ZIEN ????

15-11-2002, 13:02
dit gaat zelfs mij te ver

25-11-2002, 14:38


HE WAAR DRAAIT IE FILM IK BEN BENIEUWD!!!!!!!!!

25-11-2002, 14:43
IK WIL DIE FILM ZELF WEL EENS BEKIJKEN
SPELEN ER LEKKERE BOYS IN ????

25-11-2002, 14:43
Die film is te zien in antwerpen (Belgie) heeft eigenlijk wel succes

25-11-2002, 14:46
En welke film is dat ?
Waar kan je nem zien ?
Gewoon nieuwsgierig............

Kais

25-11-2002, 14:49
Rare mensen.
Zeggen ze: schande!!
Maar daarna willen ze de film wel zien.

Maar ik ben niet verbaasd dat dit gebeurt. Het wachten is op een Marokkaanse in de Playboy. Ben bang dat dat niet lang gaat duren. Marokkanen zijn Nederlanders geworden. Niet allemaal, maar een groot deel wel. Sommigen in daden, anderen alleen nog in denkwijze (moslims zijn bekrompen zeggen ze dan).

25-11-2002, 14:49
die film draait dus helemaal niet in nederland....?

hmmm oke.
het valt me wel op dat zoveel mensen de film willen zien ook al keuren ze em niet goed het zou toch logischer zijn dat tegenstanders van deze movie 'em gaan boycotten ofzo?

over dat meisje: ze moet het dus echt helemaal zelf weten ik kan me er niet druk om maken, ze heeft wel lef want de reacties van de marokaanse gemeenschap zijn natuurlijk wel voorspelbaar

greets

25-11-2002, 14:50

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Rare mensen.
Zeggen ze: schande!!
Maar daarna willen ze de film wel zien.
Ehm.......om te kijken of het echt waar is .
Nee grapje Najib, je hebt helemaal gelijk.


Kais

25-11-2002, 15:01
Het zijn geen Marokkaanse meisje, er speelt volgens mij maar een Marokkans meisje mee, maar deze doet niets..........

25-11-2002, 15:03



Citaat:
Origineel gepost door rahmona
Het zijn geen Marokkaanse meisje, er speelt volgens mij maar een Marokkans meisje mee, maar deze doet niets..........
Nou en? Haar zonde is bijna net zo groot als ze aan zo'n film meedoet.
Net als die Marokkaanse meid in die clip: ja maar ik was niet halfbloot, die anderen waren dat. Ja maar je was wel kwartbloot, en je deed mee met een haramclip. Dus ook niet zonder zonde.

25-11-2002, 15:06
bismi Allahi argmani aragiem

Een film is maar een film... je moet niet alles serieus nemen wat je op het witte doek ziet... Als sly en arnold zonder veel moeite 35 mensen neer kunnen slaan dan kan ik het ook...

En mensen die zeggen dat het een schande is voor de marokkaanse gemeenschap is, wordt eens wakker... we staan bekend voor ergere dingen, voor de simpele redenen dat we geen open cultuur hebben. Prive blijft prive maar als we eens konden laten zien wat de Islam echt is, al de mooie dingen belichten dan zouden ze (onwetende mensen) niks ander kunnen doen dan het te accepteren. Waar o waar zijn de marokkaanse film-makers die het beste hun eigen verhaal kunnen vertellen? We moeten als gemeenschap het lot in eigen handen nemen... Zelf beslissingen nemen die onszelf aangaan.

De film is niet een representatie van het echte leven maar slechts een karikatuur zoals de meeste films, maar dat wilt niet zeggen dat we niet kunnen lachen om ons eigen. We weten spijtig genoeg allemaal dat sex voor de huwelijk wel degelijk in onze cultuur voorkomt maar dat wilt niet zeggen dat we dit moeten ontkennen. Juist door er openlijk erover te praten weten hoe we dit kunnen voorkomen. Deze film zal mischien een middel kunnen zijn om onze ogen te openen.

Moge Allah swt ons vergeven voor al de fouten die we maken...

MrEsco

25-11-2002, 15:07

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Nou en? Haar zonde is bijna net zo groot als ze aan zo'n film meedoet.
Net als die Marokkaanse meid in die clip: ja maar ik was niet halfbloot, die anderen waren dat. Ja maar je was wel kwartbloot, en je deed mee met een haramclip. Dus ook niet zonder zonde.
ja ik weet het, het is inderdaad een schande...maar wat ik hiermee wilde zeggen is dat het niet allemaal Marokkaanse meisjes waren, dat meisje die hierin speeld heeft een topic hierover geopend, ze zegt veel spijt te hebben. Ook heeft ze gezegd dat de regiseur niets heeft verteld over de film, of dat waar is weet ik niet......

Pagina's : [1] 2