Bekijk volle/desktop versie : Morning after pil.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-08-2009, 19:07
Ik moet morgenochtend die pil slikken voor de eerste keer, ik ben serieus zo bang dat ik zwanger ben. Wie is er wel eens zwanger geraakt na 1 keertje onveilig? Wie is er ondanks de morning after pil toch zwanger geworden?

16-08-2009, 19:11


t schijnt dat die pil soms niet werkt

16-08-2009, 19:17

Citaat door Louwelieh:
t schijnt dat die pil soms niet werkt



Ik zit niet in mijn vruchtbaarste periode gelukkig maar toch. Er staat op internet dat de kans 1 tot 2 % is dat de MApil niet werkt.

Heb jij het zelf wel eens geslikt?

16-08-2009, 19:20

Citaat door Mulan.:
Ik zit niet in mijn vruchtbaarste periode gelukkig maar toch. Er staat op internet dat de kans 1 tot 2 % is dat de MApil niet werkt.

Heb jij het zelf wel eens geslikt?

jah en werd er goed ziek van ik werd al normaal van de pil al misselijk maar die morning after is zoveeel zwaarder

16-08-2009, 19:20


Nou dat je zwanger raakt is wel weinig kans hoor van 1 keertje onveilig, je kan toch via je cyclus sowieso ff kijken of je wel in een vruchtbare periode zit?

16-08-2009, 19:31

Citaat door Louwelieh:
jah en werd er goed ziek van ik werd al normaal van de pil al misselijk maar die morning after is zoveeel zwaarder


Ziek zijn is niet erg, als ik maar niet zwanger ben.


Citaat door Nemesis030:
Nou dat je zwanger raakt is wel weinig kans hoor van 1 keertje onveilig, je kan toch via je cyclus sowieso ff kijken of je wel in een vruchtbare periode zit?


Ik heb het uitgerekend en heb de 22ste mijn vruchtbaarst periode, sperma 'leeft' 3 dagen toch? Dan is de kans toch wel heeeeeeeeeel klein? Stom van me!! Het moet binnen 72 uur genomen worden, morgenochtend is het 48 uur...valt nog mee.

16-08-2009, 19:35
En dan als je zwanger word? Is toch een gunst van Allah swt ! Of heb je onwettige sex gehad?

16-08-2009, 19:40

Citaat door Kippenhok2:
En dan als je zwanger word? Is toch een gunst van Allah swt ! Of heb je onwettige sex gehad?



Mijn god Ik ben binnenkort alleenstaand dus een zwangerschap komt nu niet echt goed uit. Mocht ik toch zwanger zijn dan is het eigen schuld dikke bult.

16-08-2009, 19:41

Citaat door Mulan.:
Ziek zijn is niet erg, als ik maar niet zwanger ben.



Ik heb het uitgerekend en heb de 22ste mijn vruchtbaarst periode, sperma 'leeft' 3 dagen toch? Dan is de kans toch wel heeeeeeeeeel klein? Stom van me!! Het moet binnen 72 uur genomen worden, morgenochtend is het 48 uur...valt nog mee.


Kans is idd klein, waar maak je je zorgen over joh... helemaal als je nog zo'n pil neemt... ik zou dat niet eens doen joh als ik niet eens in me vruchtbare periode was

die pil is echt slecht maarja, gewoon nemen en dan gebeurd er niks tenzij het echt echt maktab is, dan kan niks het tegenhouden

16-08-2009, 19:44
er zijn sommige apotheken die zondag open zijn, als je in een grote stad woont tenminste.

at rot voor je dat je gaat scheiden, maar waarom nog snel sex dan..

16-08-2009, 19:45

Citaat door Nemesis030:
Kans is idd klein, waar maak je je zorgen over joh... helemaal als je nog zo'n pil neemt... ik zou dat niet eens doen joh als ik niet eens in me vruchtbare periode was

die pil is echt slecht maarja, gewoon nemen en dan gebeurd er niks tenzij het echt echt maktab is, dan kan niks het tegenhouden


Inshallah, ik hoop het!! Nee ik ga hem morgenochtend even halen voor de zekerheid. Thanx voor je opbeurende woorden. Ik was aan het googlen en werd helemaal gedeprimeerd door die topics op fora's InshaAllah is er niks aan de hand!!

16-08-2009, 19:48

Citaat door stanga:
er zijn sommige apotheken die zondag open zijn, als je in een grote stad woont tenminste.

at rot voor je dat je gaat scheiden, maar waarom nog snel sex dan..


Hahahaha!!


16-08-2009, 19:49



Citaat door stanga:
er zijn sommige apotheken die zondag open zijn, als je in een grote stad woont tenminste.

at rot voor je dat je gaat scheiden, maar waarom nog snel sex dan..



Ja ik woon in een grote stad maar mijn kind slaapt dus ik kan de deur nu niet uit. Ik wacht tot morgenochtend dan is het 48 uur geleden, nog binnen de tijd.

Ons huwelijk is niet alleen maar slecht maar het slechte overheerst helaas, we willen er beiden geen energie meer insteken, het zal niet werken in de toekomst vandaar dat we uit elkaar gaan. We haten elkaar niet, we vinden elkaar aantrekkelijk, we zijn nog getrouwd dus why not?

16-08-2009, 19:51

Citaat door Mulan.:
Inshallah, ik hoop het!! Nee ik ga hem morgenochtend even halen voor de zekerheid. Thanx voor je opbeurende woorden. Ik was aan het googlen en werd helemaal gedeprimeerd door die topics op fora's InshaAllah is er niks aan de hand!!


Ja die fora's maken je gek, ik ken het maar de kans is zo klein, en met zo'n pil al helemaal goed als uitgesloten....

ik zal je wel ff pmen.... dan ga je je helemaal geen zorgen maken als je hoort hoe het bij mij allemaal gelopen is

inshAllah

16-08-2009, 19:52
Afscheidsseks

Pagina's : [1] 2 3 4 5