Bekijk volle/desktop versie : wat is de betekenis hier van ??



16-08-2009, 14:47
hallo allemaal ik heb een vraagje
gisteren nacht om vijf uur zat ik met een vriendin
van mij op de trapenhal, we kwamen net van een bruiloft en waren wat
aan het bij kletsen, ineens kwam er een witte poes bij ons en bleef naar ons kijken, staren hij bleef maar om ons heen lopen en miauwen,
ik was echt bang geworden door zijn gedrag, ik stond op ik wou van hem weg lopen maar hij kwam me achter na ik werd echt bang ik zeg tegen me vriendin haal hem weg, maar zij vond het maar niks en bleef zitten,
ik ging ook zitten en we zaggen dat die poes aan een auto ging snuvelen, en daar na op die auto sprong en er op ging zitten en naar me vriendin bleef staren, wat we echt eng vonden,
hij ging van die auto af en liep naar een andere auto waar hij ook aan begon te snuvelen en er ook op sprong en hij zat weer en bleef dit keer naar mij kijken, we vonden het maar eng, die poes kwam weer bij ons het leek alsof hij andacht wou, of honger had zij me vriendin we brengen hem dan zo wel een kommetje met melk, ik zij tegen die poes als je nu even niet weg gaat dan breng ik je zo geen eten en ze keek me aan waarop ik tegen haar zij je bent echt koppig en zij scheef gaan met haar koppie en liep weg, ze kwam weer terug me vriendin en ik gingen van hem weg rennen maar hij kwam gewoon achter mij aan ik verstopte, en hij bleef
staan bij auto van een buurjonge van ons en mijn vriendin vind hem al een tijdje leuk, hij kroop onder die auto en ging er aan ruiken en keek haar aan starent, we gingen weer terug op ons plekje zitten en keken waar die peos was maar hij was opeens verdwenen nergens meer te zien, we zatten weer te praten, toen kwam hij opeens maar hij kwam terug met twee belletjes om zijn nek heen, ik zeg tegen me vriendin kom we gaan asjeblieft ik werd echt bang we liepen naar de deur de trap op en hij kwam ons achter na de trap op en bleef naar ons staren met ze rooie ogen en ze ogen werden als maar grooter hij had een kleine koppie groote lichaam en lange staart.


asjeblieft mensen alleen sirieuse reactie's

16-08-2009, 15:11


je vriendin, werd zei niet bang toen je dat allemaal tegen haar zij.

Opletten bij nederlands meid..

16-08-2009, 15:15

Citaat door prince_nador:
je vriendin, werd zei niet bang toen je dat allemaal tegen haar zij.

Opletten bij nederlands meid..



moest je dat nou echt zeggen

maar meid ik denk dat het niks te betekenen heeft

16-08-2009, 15:20

Citaat door leilabeauty:
moest je dat nou echt zeggen

maar meid ik denk dat het niks te betekenen heeft


Jah dat moest. Anders had ik het niet getypt.
Ze moet weten dat ze domme fouten maakt, ik wijs haar daarop.
Heb je er problemen mee, go fuck yourself

16-08-2009, 15:25



Citaat door prince_nador:
Jah dat moest. Anders had ik het niet getypt.
Ze moet weten dat ze domme fouten maakt, ik wijs haar daarop.
Heb je er problemen mee, go fuck yourself


Ik neem aan dat je het verhaal toch hebt begrepen, en kan best begrijpen dat als iemand snel typt ook fouten kan maken.

ik heb er geen problemen mee en wat zijn jullie marokkaanse hollanders zo grof ik taalgebruik.

heb vast wel met een pubertje te maken

16-08-2009, 15:27

Citaat door leilabeauty:
Ik neem aan dat je het verhaal toch hebt begrepen, en kan best begrijpen dat als iemand snel typt ook fouten kan maken.

ik heb er geen problemen mee en wat zijn jullie marokkaanse hollanders zo grof ik taalgebruik.

heb vast wel met een pubertje te maken


Ik heb t verhaal begrepen, maar als ik snel typ dan maak ik misschien spelfouten ja, maar geen taalfouten.

Toen ik in de pubertijd zat, speelde jij nog met barbiepoppen kleintje..

16-08-2009, 15:29

Citaat door prince_nador:
Ik heb t verhaal begrepen, maar als ik snel typ dan maak ik misschien spelfouten ja, maar geen taalfouten.

Toen ik in de pubertijd zat, speelde jij nog met barbiepoppen kleintje..



spel, typfouten maak niet uit fouten maken is menselijk.

ik dacht het niet hoor manneke heb nooit met barbies gespeeld

16-08-2009, 17:37
nou wat kinderachtig allemaal!!
ik typte snel vandaar dat er veel fouten in zaten..maar wat maakt het nou uit, we zitten niet in de klas!!

16-08-2009, 17:47
Marokkanen die Marokkanen verbeteren in taal ?

On-topic: Ik denk dat die kat jou zag als een bekende

16-08-2009, 18:36
Als het moet ik wil echt weten of het wat te betekenen heeft,

16-08-2009, 18:39
Zijn gedrag kan ik niet verklaren, hij ziet jou mss als een bekende.
En wat betreft zijn uiterlijk, denk ik dat je het over een Bengaal hebt (ras van katten, hebben kleine kop, grote lichaam en staart)