Bekijk volle/desktop versie : Franse islamitische minister wil totale boerka ban



16-08-2009, 13:03
Says ban will stem spread of "cancer" of radical Islam
French Muslim minister calls for total burka ban

LONDON (AFP)

A ban on wearing the all covering burka in France would stem the spread of what French minister Fadela Amara called the "cancer" of radical Islam, a report quoted her as saying Saturday.

The Muslim minister for urban regeneration told the Financial Times newspaper that the head-to-toe body covering and veil represented the "oppression of women, their enslavement, their humiliation."

Amara, who is of Algerian descent, said France was a beacon for an enlightened Islam at ease with modernity, so it was necessary to fight the "gangrene, the cancer of radical Islam which completely distorts the message of Islam."

"The vast majority of Muslims are against the burka. It is obvious why," Amara told the newspaper.

"Those who have struggled for women's rights back home in their own countries -- I'm thinking particularly of Algeria -- we know what it represents and what the obscurantist political project is that lies behind it, to confiscate the most fundamental of liberties," she said.

http://www.alarabiya.net/articles/2009/08/15/81888.html

16-08-2009, 13:53



Citaat door moorkop:
Says ban will stem spread of "cancer" of radical Islam
French Muslim minister calls for total burka ban

LONDON (AFP)

A ban on wearing the all covering burka in France would stem the spread of what French minister Fadela Amara called the "cancer" of radical Islam, a report quoted her as saying Saturday

http://www.alarabiya.net/articles/2009/08/15/81888.html


Goed gezegd, "de kanker van de radicale islam".

16-08-2009, 14:03
Luister naat je stem in je geweten. Als het goed is gaat je geweten in tegen de leringen in de islam.

Het is namelijk niet de Ware God die achter de islam schuilt. BEwijs daarvan is de gewelddadigheid waarmee islam is begonnen is in het jaar 630-666 na Chr. is duidelijk bewijs van dat de Ware God hier niet achter zit, maar boze geesten, en mensen die hun ziel helemaal openstellen voor deze boze machten in de lucht.
Aanhangers van de islam wijzen dan altijd naar anderen, dat deze boze dingen doen. Bijvoorbeeld te wijzen naar bepaalde landen. VErgeet dan niet dat degene die een oordeel velt over een mens of een natie, ZELF deze verkeerde dingen OOK doet. Want men veroordeeld zichzelf. De ander is dan alleen maar een Spiegel waardoor men zijn EIGEN wandaden niet wil zien en goedpraten door te wijzen naar de ander.

De Ware God is geen boze macht, maar een Schepper, die zijn Schepselen liefheeft, en graag hun een goed leven wil geven. Een middel om dat te doen is vrijheid, onderwijzing en liefde. Die liefde heeft de Ware God laten zien door Zichzelf als het ware af te splitsen en Zichzelf als Mens naar de aarde te zenden, in de vorm van de mens JEzus Christus.

Alleen Jezus kan je bewaren voor de straffen in de hel, alleen JEzus kan je ziel redden: door te vragen: alsjeblief JEzus, vergeef me dat ik een valse religie islam heb gevolgd. Wilt u in mijn leven komen, wilt U uzelf aan mij laten zien. LAat mij zien of de islam waar is of niet, en wilt u mijn geweten laten spreken op welke punten de islam werkelijk mis heeft.

16-08-2009, 14:14

Citaat door bicky:
Luister naat je stem in je geweten. Als het goed is gaat je geweten in tegen de leringen in de islam.

Het is namelijk niet de Ware God die achter de islam schuilt. BEwijs daarvan is de gewelddadigheid waarmee islam is begonnen is in het jaar 630-666 na Chr. is duidelijk bewijs van dat de Ware God hier niet achter zit, maar boze geesten, en mensen die hun ziel helemaal openstellen voor deze boze machten in de lucht.
Aanhangers van de islam wijzen dan altijd naar anderen, dat deze boze dingen doen. Bijvoorbeeld te wijzen naar bepaalde landen. VErgeet dan niet dat degene die een oordeel velt over een mens of een natie, ZELF deze verkeerde dingen OOK doet. Want men veroordeeld zichzelf. De ander is dan alleen maar een Spiegel waardoor men zijn EIGEN wandaden niet wil zien en goedpraten door te wijzen naar de ander.

De Ware God is geen boze macht, maar een Schepper, die zijn Schepselen liefheeft, en graag hun een goed leven wil geven. Een middel om dat te doen is vrijheid, onderwijzing en liefde. Die liefde heeft de Ware God laten zien door Zichzelf als het ware af te splitsen en Zichzelf als Mens naar de aarde te zenden, in de vorm van de mens JEzus Christus.

Alleen Jezus kan je bewaren voor de straffen in de hel, alleen JEzus kan je ziel redden: door te vragen: alsjeblief JEzus, vergeef me dat ik een valse religie islam heb gevolgd. Wilt u in mijn leven komen, wilt U uzelf aan mij laten zien. LAat mij zien of de islam waar is of niet, en wilt u mijn geweten laten spreken op welke punten de islam werkelijk mis heeft.


Zijn er al moslims bekeerd tot het christendom in Nederland