Bekijk volle/desktop versie : Kader Abdolah: 'ik stem op Wilders'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

16-08-2009, 11:13
Kader Abdolah: 'ik stem op Wilders'

De ooit uit Iran gevluchte schrijver Kader Abdolah stemt tijdens de volgende verkiezingen zeker op Geert Wilders.

"Ik mag die man", zegt hij in het Parool. "Geen emigrant is bang voor hem. Wij genieten ervan dat hij zo serieus wordt genomen. Hij mag premier worden. Dan wordt het land ook volwassen. Hij moet zijn puberteit achter zich laten", vertelt de schrijver.

"Zolang we hem buiten de macht houden, houdt het volk zichzelf voor de gek. Ik ga stemmen op Wilders en wens hem geluk met de ervaring van het premierschap".

Bron

16-08-2009, 11:19



Citaat door palestijntje:
mag zijn sarcasme wel. Inderdaad waren we beter af als pim fortuyn aan de macht was gekomen. Dan was duidelijk geworden dat je met wat gekrijs nog geen land kunt runnen.


Alsof we NU iets van kwaliteit aan het roer hebben.

Er is maar 1 ding wat de nederlandse regering moet doen, een zooite goeie bestuurders uit het zakenleven inhuren en zelf aftreden.

16-08-2009, 11:27
Ik begrijp Kader wel.., Hij is de religieuze fascisten om begrijpelijke redenen ontvlucht en moet met lede ogen aanschouwen hoe vergelijkbare fascisten in zijn nieuwe vaderland steeds meer invloed krijgen op het openbare leven...

16-08-2009, 11:46
ach ja, die doet maar.

maar zijn argumenten slaan wezelijk nergens op.

16-08-2009, 12:01



Citaat door gekkegeit:
Alsof we NU iets van kwaliteit aan het roer hebben.

Er is maar 1 ding wat de nederlandse regering moet doen, een zooite goeie bestuurders uit het zakenleven inhuren en zelf aftreden.


Heel scherp gezien, dat moeten ze onze debiele regering kwalijk nemen, kennelijk loopt alles weg door alle leugens en bedrog, ze zijn zelf voor een groot deel, als het niet het grootste deel is, dat mensen voor een wilders liezen...

Er is niets anders, op het moment...

Logisch dat ieder ander het beter kan, serieus, zet er wat kleuters neer en het gaat beter dan nu, deze debielen van den haag maken zich vooral druk over de eigen imago...

Mja, dadelijk voor de verkiezingen beloven ze dit en dat en doen nooit iets wat ze beloven, dus ben nieuwsgierig hoeveel sukkels dat gaan slikken...

16-08-2009, 12:04
Kader? Is dat die gek die zijn eigen koran in Jip en Janneke taal heeft geschreven?

16-08-2009, 12:07

Citaat door favela:
Meneer Abdolah is een man die volkomen gek is en hij heeft ook een vervalsing geschreven van de koran. En wat is die Kader Abdolah toch spiritueeeeeeeel. Wat zou hij slikken?


Hij heeft de koran weergegeven in de geest zoals deze volgens hem dient te zijn. Maar ach, derde kalief Uthman heeft destijds zijn eigen koran laten opstellen die zijn belangen diende en de originele koran en alle afschriften daarvan laten vernietigen
Daar hoor je nu ook niemand meer over!
Dus wie weet!

16-08-2009, 12:21

Citaat door palestijntje:
mag zijn sarcasme wel. Inderdaad waren we beter af als pim fortuyn aan de macht was gekomen. Dan was duidelijk geworden dat je met wat gekrijs nog geen land kunt runnen.


Wie schold toen als ergste op Fortuyn? Farid die hem een fascist noemde op maghrebonline.

Zonder Fortuyn had een Wilders nooit de kans gehad op te komen, hij heeft Nederland wakker geschud.

16-08-2009, 12:36
Kader is een beetje de weg kwijt

16-08-2009, 12:42

Citaat door Tmarok:
Wat hebben die(pas in nederland aangekomen) ex-iraniers/moslims tegen de moslims(marokkanen/turken die al meer dan 50 jaar in ons hollandje wonen) hier in Nederland? Ze worden allemaal ex-dit, ex-dat...

Enne die kader is de Bassie van Iran....maar overgenomen door de NOS ofzooo.


Iraniers zijn raar, meesten zijn shia dus mogen ons gewoon niet daarom stemt ie op wilders

16-08-2009, 12:43

Citaat door Horus:
Kader Abdolah: 'ik stem op Wilders'

De ooit uit Iran gevluchte schrijver Kader Abdolah stemt tijdens de volgende verkiezingen zeker op Geert Wilders.

"Ik mag die man", zegt hij in het Parool. "Geen emigrant is bang voor hem. Wij genieten ervan dat hij zo serieus wordt genomen. Hij mag premier worden. Dan wordt het land ook volwassen. Hij moet zijn puberteit achter zich laten", vertelt de schrijver.

"Zolang we hem buiten de macht houden, houdt het volk zichzelf voor de gek. Ik ga stemmen op Wilders en wens hem geluk met de ervaring van het premierschap".

Bron


die man is zo sarcastisch dat hij niet eens meer weet wat normaal doen is.

16-08-2009, 14:12
Kader had nooit Nederland ingemogen als Wilders de macht had want Wilders wil de grenzen sluiten en geen immigranten uit moslimlanden binnenlaten..
Kader zou nu nog steeds in Iran zitten als Wilders het voor het zeggen had..


Kader en al die anders asielzoekers moeten links dankbaar zijn dat ze hun asiel hebben gegeven en een beter toekomst..


Onder Wilders zouden ze nog steeds in hun achterlijke dictatuurlanden zitten..




Mister1979

16-08-2009, 14:21



Citaat door Nabil19..:
ach ja, die doet maar.

maar zijn argumenten slaan wezelijk nergens op.

Wallahila, hij wilt graag op een poëtische manier met woorden spelen. Hier faalt hij faliekant. Wat een bullshit. Volwassen worden, give me a break.

16-08-2009, 14:27

Citaat door palestijntje:
mag zijn sarcasme wel. Inderdaad waren we beter af als pim fortuyn aan de macht was gekomen. Dan was duidelijk geworden dat je met wat gekrijs nog geen land kunt runnen.
Ik vind best wel dat er groeperingen zijn die een flinke schop onder hun kont verdienen...................Welke weet ik niet exact, want dat zal ook best overlopen in elkaar, netzo als de regenboog............. Maar wat we zeker níet moeten doen is criminaliteit mooi praten en opleuken!

16-08-2009, 14:29

Citaat door gekkegeit:
Alsof we NU iets van kwaliteit aan het roer hebben.

Er is maar 1 ding wat de nederlandse regering moet doen, een zooite goeie bestuurders uit het zakenleven inhuren en zelf aftreden.
De salarissen voor Ministers 400% verhogen. Alle waar naar zijn geld.....................

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12