Bekijk volle/desktop versie : Roumaissae & Appie, wat bij elkaar hoort zal bij elkaar komen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

16-08-2009, 05:42
Vol zenuwen liep ik naar het huis van Appie, zijn verjaardag was vandaag, en ik had iets heel groots gepland voor hem!
We zouden eerst samen lekker gaan lunchen en dan een weekendje na Terschelling gaan.
Ik drukte op de deur bel en wachtte af.
De deur vloog met een grote vaart open en daar stond het iets jongeren broertje van Appie.
Ewa Roumaissae, ben je klaar voor vandaag, ik heb gehoord van mama dat jullie het hééééél
leuk gaan hebben met z’n 2.
Haha, kom binnen, Appie ligt nog boven op bed zei Anwar ( broertje van Appie ).
Ik liep na binnen gaf die kleine Anwar een kus op z’n voorhoofd en liep snel na de woonkamer begroette de ouders van Appie en ging na boven.
Appie en ik zijn buren van elkaar. Ik kom bijna elke dag langs hem en hij ook vaak bij mij. Hij is ook heel erg goed bevriend met mijn broers en zijn moeder is beste vriendinnen met mijn moeder. Maar wat Appie en ik van elkaar zijn, dat weten we zelf niet. We zijn geen normale vrienden, we noemen ons wel beste vriendjes, maar diep van binnen weten we allebei dat we meer van elkaar zijn, en ook meer voor elkaar voelen.
Dus we kunnen gewoon rustig met elkaar om gaan.
Ik liep naar boven en deed de deur van Appie zachtjes open, haha, daar lag meneertje nog te pitten in zijn Mickey Mouse boxer. Ik liep zachtjes naar hem toe en sprong met een volle bom boven op hem.
APPIE WAKKER WORDEN HET JE IS VERJAARDAG SCHATJE, JE BENT VANDAAG AL 20 JAAR OUD! IK HEB IETS HEEL LEUKS VOOR ONS, OPSTAAN LEKKKERTJE.
Schreeuwde ik zo hard als ik kon.
Hij schrok wakker, ik vloog bijna van zijn bed af.
Oké, dus zo begroet meneertje zijn buurmeisje voortaan, met een harde stomp van het bed.
Hahaha, sorry schatje maar je liet me schrikken man, maar wat zei je nou, iets heel heel leuks voor ons?

16-08-2009, 06:03


Ik keek hem geheimzinnig aan en zei: haha dat wil je wel weten hé jij opdonder, yallah kleed je aan want anders heeft het geen zin meer.
Appie ging douche en ik ging op zijn bed liggen. Spongebob squarpants was op tv, ik ging dat maar eventjes kijken.

Appie:
Damn wat is ze toch een beauty hé dacht ik in me eigen, haar mooie ogen, haar mooie haren, haar mooie lichaam en dan dat lieve karakter van der.
Ik zette de douche aan en ging eronder staan, wat zou roumaissae toch gepland hebben voor vandaag?
Er werd op de deur geklopt. APPIE SCHIET NOU EENS OP OVER EEN HALF UUR MOETEN WE OP HET STATION ZIJN, WIL JE DAT IK JE ER SOMS UIT KOM HALEN? Schreeuwde Roumaissae.
Hahaha, jij mag me altijd onder me douche uithalen zei ik terug. Dat had ik beter niet kunnen doen want voor ik het wist stond ze al in de badkamer.
Zo meneertje, nu heb je niet meer zo’n groot mondje hé zei ze.
Ze kneep haar ogen dicht pakte een handdoek spreid die voorzich uit, En ik moest dan ze3ma me door haar laten afdrogen.
Hahaha, ga ga a roum, ik ben over 5 minuutjes klaar. Ze verliet de badkamer en ik ging snel me eigen afdrogen, me haren doen me aankleden en liep toen terug na mijn kamer.
Daar lag ze hoor Spongebob squarpants te kijken. Ik ging langs der zitten en ging met mijn hand door der haar en gaf der een kus op der hoofdje, nou zina klaar om te gaan?

16-08-2009, 06:17
Haha, ja dat werd wel eens tijd om te gaan. we liepen naar beneden ik gaf mijn moeder een kus en zei mijn vader en broertjes gedag.
Roumaissae was zoals gewoonlijk weer een heel gesprek aan het voeren met mijn moeder.
Roum schiet op dan, net moest je zo nodig gaan en nu ga je shi gesprek voeren met mijn moeder, ze gaf me moeder snel een kus en zei mijn vader en broertjes ook gedag en we liepen naar buiten.
Dus, vertel me waar gaan we heen? Nou ik was van plan om eerst samen lekker wat te gaan lunchen maar omdat meneertje nog in zijn bedje lag, kan dat al niet meer door gaan.
We gaan een weekendje naar Terschelling hoe vind je die dan?
Wollah gaan we echt na Terschelling? Maar hoe dan? Ik heb geen spullen bij me?
Had ze dit allemaal voor mij geregeld? Had mijn lieve Roumie voor mij en haar samen een weekendje weg geregeld?
Haha, ik heb al paar spullen er heen laten brengen zei ze. Ooh, dus jij hebt zeker mijn T-shirts en broeken mee genomen a heksje.
Ze lachte na me, als roumaissae naar mij lacht dan lijken wel al mijn problemen te zijn verdwenen, als zij naar mij lacht dat voel ik me echt gelukkig, ik weet niet hoe dat komt maar ze heeft iets in haar dat mij zo gelukkig maakt.
Ik zou haar zo graag willen vertellen, wat ik voel voor haar, hoe veel ik van der hou, hoe compleet ik me voel met haar aan me zeide, dat ik mijn leven met haar wil delen, maar het lijkt gewoon zo onmogelijk om het te zeggen. Het lijkt of dat er iets in mij zegt dat het toch nooit zal gebeuren dat wij 2 samen 1 worden.

16-08-2009, 08:17
ga snel verder uppie

16-08-2009, 17:59


Ik verdong die gedachten en besloot maar lekker te gaan genieten van dit weekendje.
We zaten in de trein, we hadden het echt over van alles en nog wat, ik voel me echt op mijn gemak bij Roumaissae, zij is mijn prinsesje mijn diamantje mijn kostbaarste bezit.
Ej Appaman? Waar zit je met je gedachten oela?
Nee niks, ik dacht even aan wat zaken die ik nog moest afhandelen komt goed zei ik.
Na paar minuten dat het stil was geweest, ging pakte Roumaissae iets uit haar tas, het was een foto camera.
Ze kwam langs me zitten en zette de camera, lachen schatje zei ze. Na wat normale foto’s te hebben genomen, gingen we over na gekke bekken, we kietelde elkaar we gingen helemaal los in de trein.
We hadden echt lol, bij haar kan ik echt me zelf zijn.
Hahaha, kijk deze dan Appie, deze foto laat ik uitvergroten en hang ik op mijn kamer deur zei ze.
Mijn telefoon ging af er werd onbekend gebeld,
A: Ja hallo
Onbekend: ewa schatje, ken je me nog? Wanneer gaan we weer samen wat doen?
A: wie ben jij wie
Onbekend: ah is je chimeid bij je? Ik bel later wel terug
A: Kowed en hing op.

Wie was dat? Oh, dat was mootje, hij moest iets hebben maar ik had even geen zin in zijn gezeik, want ik moet nu tijd besteden met mijn Roumie.
Ik haatte het om te liegen tegen haar, ik zag aan der dat ze wist dat ik aan het liegen ben, ik zag dat ze wist dat ik iets verborgen hield voor haar.

16-08-2009, 18:13
zijn er mensen die nog interessen hebben?

16-08-2009, 18:20
jaaaaaaaaaa ik,
mooi verhaall ga snel verder.

16-08-2009, 18:32
oke dankje ik zet een vervolgg!

16-08-2009, 18:32
Roumaissae:
Tjonge jonge, denkt hij nou echt dat ik dom ben? Dat ik niet weet dat het een meisje was?
Achja, zo zijn jongens nou eenmaal dat hield ik altijd in mijn achter hoofd, hoe lief een jongen ook mag zijn, hoe goed een jongen ook mag zijn, hij zal zich altijd na andere meisjes aangetrokken voelen. Maar ja wat verwacht je dan, Appie was vrijgezel we hadden niet iets met elkaar, ik wist heus wel dat hij soms met andere meisjes aan het rotzooien was, het deed me eerlijk gezegd wel pijn, maar ik had een gevoel dat Appie en ik toch nooit samen 1 zouden worden.

We waren aan gekomen bij Terschelling, we stapten uit de trein, ik voelde een lekker briesje door mijn haren gaan.
Ik vergat het voorgaande en pakte Appie bij zijn hand en liep samen met hem naar de bestemming.
Eenmaal aan gekomen bij het huisje, zag ik dat Appie straalde. Oh, heerlijk is dat toch als ik mijn Appie zie lachen. We behandelde elkaar als we alleen waren altijd als vrouw & man.
Maar als we dan samen in de stad waren dan leek wel alsof die aantrekkingskracht bij ons verdween.
Roumaissae, dit dit dit IS ECHT GEWELDIG WOLLAH ECHT GEWELDIG, hij tilde me op en draaide me in het rond, hahaha, echt mijn Appie zo vrolijk.
Kom binnen kijken zei ik tegen hem. Ik opende de deur en liet Appie als eerste naar binnen gaan.
Wajow, wajow dit is nog beter dan mijn eigen huis zei hij lachend. Hahaha, hij ging zoals elke jongens meestal doen gelijk na de slaapkamer.
Ala Roumaissae zei hij er is maar 1 bed. Hahaha, ja klopt zei ik, het bed is voor mij en de bank is voor jou ik gaf hem een knipoog hij wist dat ik een grapje maakte.
Roum ik heb honger man zullen we samen ergens hapje gaan eten? Vroeg hij.
Hmmm, of Appie schatje van me zullen we samen een badje nemen en een lekkere PIZZA laten bezorgen?
Haha, hij begon te lachen liep naar me toe en omhelsden mij, lijkt me leuk schatje. OKÉ WIE ALS EERSTE IN BAD IS. Appie trok al zijn kleren uit en vloog naar de badkamer, hij keek verbaasd op. Huh, hoe kan het dat het bad al vol gelopen is vroeg hij?
Ik trok ondertussen snel mijn bikini aan en vloog in het bad, HAHA IK BEN LEKKER EERDER!!! Zei ik lachend, ik heb het bad vol laten lopen het is nog lekker warm kom er in!

16-08-2009, 18:40
ik ga pas verder als er meer mensen zijn die dit lezen, want ik ga niet voor niets schrijven

16-08-2009, 18:44

EenUpjeVoorJou

16-08-2009, 18:52
ga snel verder

16-08-2009, 19:28


zid zid ga door:P

16-08-2009, 20:32
Echt doorgaan is leuk verhaall.

16-08-2009, 21:38
Go on cuz I like your story.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35