Bekijk volle/desktop versie : Tarik Sektioui zegt nee tegen schikkingsvoorstel



Pagina's : [1] 2

20-05-2004, 19:40
20/5/2004 19:03

Tarik Sektioui heeft woensdag bij de arbitragecommissie van de KNVB het aanbod afgeslagen om met Willem II tot een schikking te komen. De speler was, evenals zijn club, naar Zeist afgereisd om het op non-actief stellen door de club aan te vechten.
De Tilburgse club stuurde Sektioui anderhalve maand geleden met behoud van salaris naar huis, omdat hij in de media bij herhaling kritiek leverde op de club. Een interview in Voetbal International was voor Willem II de druppel.

Hoewel Kees van Vossen, de zaakwaarnemer van Sektioui, de zaak al zes weken geleden aanhangig had gemaakt diende deze nu pas. Een beetje mosterd na de maaltijd dus, want omdat de competitie inmiddels voorbij is had het geen zin meer om 'recht op arbeid' te eisen. Het was de speler echter vooral te doen om het principe. Vandaar ook dat hij zelf het woord voerde en geen advocaat had meegenomen naar de zitting.

De voorzitter van de arbitragecommissie stelde Tarik Sektioui, die komend seizoen voor AZ speelt, na een schorsing voor om te pogen met Willem II tot een schikking te komen, maar daar wilde hij niets van weten. De commissie zal binnen enkele dagen uitspraak doen.

PASPOORT


Voornaam: Tarik
Achternaam: Sektioui
Geboortedatum: 13-05-1977
Geboorteplaats: Fez,
Marokko
Nationaliteit: Marokko
Speler van: Willem II

PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1998/99 AJ Auxerre 2 0 Frankrijk
1999/00 Willem II 8 2 Eredivisie
1999/00 Xamax Neuchâtel 9 0 Zwitserland
2000/01 Willem II 19 1 Eredivisie
2001/02 Willem II 22 7 Eredivisie
2002/03 Willem II 24 8 Eredivisie
2003/04 Willem II 12 1 Eredivisie
Totaal 96 19

20-05-2004, 20:29


Tijdens de wedstrijd marocprofs tegen ajax heeft deze 'voetballer' mij echt super geirriteerd. Liep hij met de bal te dollen voor het doel van de marocprofs. En een mongool van de 1e klas

20-05-2004, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door salimma19
Tijdens de wedstrijd marocprofs tegen ajax heeft deze 'voetballer' mij echt super geirriteerd. Liep hij met de bal te dollen voor het doel van de marocprofs. En een mongool van de 1e klas
Wollah Ilah
Hij kwam volgens mij alleen maar showen met zijn Edgar Davids brilletje :maf3:

20-05-2004, 22:53
ahahahahh,serieus!!

wel lachen!

en als ik jullie nu ga vertellen dat ik vaak samen met hem in een cafe'tje heb gezetten in fes,toen ie nog daar speelde voor MAS(een club uit fes,Marokko)

Geloof jullie het of niet!???

Maar jah!mensen worden snel groot!!!



i

20-05-2004, 22:55



Citaat:
Origineel gepost door Jamal_fes
ahahahahh,serieus!!

wel lachen!

en als ik jullie nu ga vertellen dat ik vaak samen met hem in een cafe'tje heb gezetten in fes,toen ie nog daar speelde voor MAS(een club uit fes,Marokko)

Geloof jullie het of niet!???

Maar jah!mensen worden snel groot!!!



i
Sommigen vergeten waar ze vandaan komen

20-05-2004, 23:19
klopt ja, hij irriteerde mij ook toen

maar als je ziet hoe hij normaal speelt ...

egt goed hoor!!

20-05-2004, 23:44
nou RabatPrins............ik heb er niet veel van gemerkt die dag. En Mokhtari gedroeg zich ook als een debieltje. Verder was iedereen helemaal weg van Diba. Ik vraag me nog steeds af wie dit ventje is. Jammer dat hij mij niet is opgevallen die dag

20-05-2004, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door salimma19
nou RabatPrins............ik heb er niet veel van gemerkt die dag. En Mokhtari gedroeg zich ook als een debieltje. Verder was iedereen helemaal weg van Diba. Ik vraag me nog steeds af wie dit ventje is. Jammer dat hij mij niet is opgevallen die dag
Als Diba je die dag niet opgevallen is dan weet ik niet naar wat jij hebt gekeken :maf3:
Diba was die dag gewoon de man.

20-05-2004, 23:59
Ja haha iedereen zegt dat. Maar ik weet niet hoe hij eruit ziet. Het kan zijn dat hij er de 2e helft in zat. En toen waren de marocprofs aan de andere kant van de arena (voor mij dan)

Iedereen stond dus valt er weinig te zien. Ik stond verder echt helemaal vooraan. Dan is het ook onmogelijk een goed overzicht over het hele veld te hebben. Persoonlijk vond ik Boussaboun toch wel goed.

21-05-2004, 00:01
hahaha of niet??
hij had het meest balbezit in die wedstrijd..

+ als je hebt gelezen wat ik schreef... dan zag je dat ik ook zei dat ie slewas die wedstrijd...

21-05-2004, 00:02
Hij speelde bijna de gehele wedstrijd, ongeveer 10 minuten voor tijd kreeg hij een publiekswissel
Hij speelde rechtsvoor en had nummer 15 achter op zijn shirtje. Hij is een klein mannetje met kort zwart haar.

Begint er al een belletje te rinkelen :idee:

21-05-2004, 00:06

21-05-2004, 00:08


so heeeeeeeeehe. Nu weet ik eindelijk hoe dibaatje eruit ziet. Maar ik weet echt niet meer wie hij was tijdens de wedstrijd tegen ajax.

Maar ja......who cares. We hebben veel geld ingezameld, het was supergezellig en we hebben gewonnen.

21-05-2004, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door salimma19
so heeeeeeeeehe. Nu weet ik eindelijk hoe dibaatje eruit ziet. Maar ik weet echt niet meer wie hij was tijdens de wedstrijd tegen ajax.

Maar ja......who cares. We hebben veel geld ingezameld, het was supergezellig en we hebben gewonnen.
Yep yep yep wollah ilah helemaal gelijk, op naar de volgende

21-05-2004, 00:10

Citaat:
Origineel gepost door RabatPrins
hahaha of niet??
hij had het meest balbezit in die wedstrijd..

+ als je hebt gelezen wat ik schreef... dan zag je dat ik ook zei dat ie slewas die wedstrijd...
Jij was er dus ook.........

Pagina's : [1] 2