Bekijk volle/desktop versie : Je eerste keer....



Pagina's : [1] 2

16-08-2009, 01:50
Ik vroeg me af hoe pijnlijk is je eerste keer. Ik heb weleens gehoord dat het bij de ene pijn doet en bij de andere niet.


Jullie kunnen stemmen want andere kunnen niet zien wie er op hebben gestemd.

Je kan alleen stemmen als je een meid bent. Gelieve geen heren!!

16-08-2009, 01:53

Wannneer je nog nooit sex hebt gehad kunnen de eerste keren behoorlijk pijnlijk zijn. Dat verschilt van vrouw tot vrouw.

Het is vooral een kwestie van gewenning.

Van groot belang is dat je er zo ontspannen mogelijk bent en daar kan je partner veel aan doen door vooral rustig te zijn, geen haast te hebben, voorzichtig te zijn en veel aandacht te besteden aan het voorspel.

16-08-2009, 02:13

Citaat door Experience:
Wannneer je nog nooit sex hebt gehad kunnen de eerste keren behoorlijk pijnlijk zijn. Dat verschilt van vrouw tot vrouw.

Het is vooral een kwestie van gewenning.

Van groot belang is dat je er zo ontspannen mogelijk bent en daar kan je partner veel aan doen door vooral rustig te zijn, geen haast te hebben, voorzichtig te zijn en veel aandacht te besteden aan het voorspel.



Dank je wel dat je het zegt, weet ik voor later. Kan ik later als ik trouw mijn manneke waarschuwen.

16-08-2009, 02:29

Citaat door opzoekk:
Dank je wel dat je het zegt, weet ik voor later. Kan ik later als ik trouw mijn manneke waarschuwen.

Haha, graag gedaan meid. Gewoon rustig aan doen, dan komt het allemaal wel goed

16-08-2009, 03:11

Inshallah, lijkt me echt eng. Ik zou wel graag ooit willen trouwen maar voor de huwelijksnacht ben ik bang voor. Lijkt me echt pijnlijk. Ik hoop niet dat ik ooit met een domme ezel zal trouwen zodat hij erop los gaat. Ik hoop dat ik met iemand zal trouwen die me met liefde zal behandelen. Inshallah

17-08-2009, 21:58
Had geen pijn, Maar ik bloede wel veeel

17-08-2009, 22:03

Citaat door opzoekk:
Inshallah, lijkt me echt eng. Ik zou wel graag ooit willen trouwen maar voor de huwelijksnacht ben ik bang voor. Lijkt me echt pijnlijk. Ik hoop niet dat ik ooit met een domme ezel zal trouwen zodat hij erop los gaat. Ik hoop dat ik met iemand zal trouwen die me met liefde zal behandelen. Inshallah


rustig maar...
je zal heus wel op een dag eindelijk een keer ontmaagd worden

17-08-2009, 22:06
Het doet echt veeel pijn, je gaat echt de hele buurt bij elkaar schreeuwen, het doet zoveel pijn dat je hem een vuist gaat geven zodat hij van je afgaat.

17-08-2009, 22:37
zooooo pijnlijk !!!

17-08-2009, 22:42
Jullie Hebben Een Zere Lage Pijngrens,mietjes

bij mij was het gwn gaan met die banaan

17-08-2009, 22:45
ben ook wel benieuwd hoor altijd dat het erg pijn doet...
lijkt me echt eng zo de eerste keer

18-08-2009, 01:00

Citaat door na3eema:
rustig maar...
je zal heus wel op een dag eindelijk een keer ontmaagd worden
Hahaha, jij hebt mij door



Citaat door DiepOngelukkig:
Het doet echt veeel pijn, je gaat echt de hele buurt bij elkaar schreeuwen, het doet zoveel pijn dat je hem een vuist gaat geven zodat hij van je afgaat.


Jij maakt mij bang



Citaat door cassetete:
zooooo pijnlijk !!!




Citaat door brunette:
Jullie Hebben Een Zere Lage Pijngrens,mietjes

bij mij was het gwn gaan met die banaan


Bof jij eens even



Citaat door pikantje_:
ben ook wel benieuwd hoor altijd dat het erg pijn doet...
lijkt me echt eng zo de eerste keer


Mij ook. Je hoort van die enge en pijnlijke verhalen.

18-08-2009, 01:01


Citaat door shitan:
Had geen pijn, Maar ik bloede wel veeel
Liever dat dan de pijn

18-08-2009, 01:07

Citaat door Dessert:
ik vond het niet pijnlijk, had meer last van mijn rug gekregen door de boxring. Als je ontspannen bent dan doet het geen pijn, heb zelfs genoten.


Oeff, heb ik nog hoop dat het misschien niet pijn gaat doen. Maar hoe moet je ontspannen op dat moment. Ik denk dat je op dat moment juist bang word. Dus hoe moet je dan gaan ontspannen?

18-08-2009, 01:10

Citaat door pikantje_:
ben ook wel benieuwd hoor altijd dat het erg pijn doet...
lijkt me echt eng zo de eerste keer



Iedereen ervaart het anders.
Het is van binnen waar het pijn doet
Want je baarmoeder is die stoten niet gewend-

Pagina's : [1] 2