Bekijk volle/desktop versie : Hoe ver



15-08-2009, 21:45
[ga jij voor de liefde. Geef je op bij de kleinste tegenslag of ga je er voor,hoe slecht het er ook uit ziet op dat moment?]

15-08-2009, 21:51


Ik zal door gaan tot dat ik al mijn kracht er in heb gezet, neen ik ben geen opgever. Ik zal door gaan tot dat hij durft zonder schaamte in mijn gezicht te zeggen 'Ik wil je niet, ik hoef je niet'.

15-08-2009, 21:52
dat is een goede instelling, als hij ook input levert uiteraard.

15-08-2009, 21:55
Er voor vechten, dus niet opgeven.

15-08-2009, 21:56


Als ik getrouwd ben tot ik erbij neerval

15-08-2009, 21:58
Afhankelijk van de situatie.

15-08-2009, 22:00
ok dus iedereen wil vechten, hoe komt het dan dat er zoveel mensen scheiden? Ik bedoel, ik wil wel zeggen dat ik er voor ga vechten,maar bepaalde dingen vraag ik me toch af hoe ik dat zla doen. Ik kan veel hebben maar niet alles.

15-08-2009, 22:03

Citaat door marokkia_1:
ok dus iedereen wil vechten, hoe komt het dan dat er zoveel mensen scheiden? Ik bedoel, ik wil wel zeggen dat ik er voor ga vechten,maar bepaalde dingen vraag ik me toch af hoe ik dat zla doen. Ik kan veel hebben maar niet alles.


Scheiden hoeft niet meteen van twee kanten te komen. Wanneer de een niet wilt opgeven, kan de ander willen scheiden.

15-08-2009, 22:10

Citaat door glowing_star:
Scheiden hoeft niet meteen van twee kanten te komen. Wanneer de een niet wilt opgeven, kan de ander willen scheiden.


ja maar het gebeurt wel, of het van 2 kanten komt of niet. Dus als iemand niet meer wil dan wil de ander ook niet meer. Niemand wil blijven bij iemand die niet meer wil.

15-08-2009, 22:11

Citaat door marokkia_1:
ja maar het gebeurt wel, of het van 2 kanten komt of niet. Dus als iemand niet meer wil dan wil de ander ook niet meer. Niemand wil blijven bij iemand die niet meer wil.


Hoeft niet per se. Ik denk dat een persoon met name de vrouw er alles aan zal doen om bijv. haar huwelijk te willen redden. Ondanks dat hij het niet echt meer ziet zitten. Want een vrouw komt er 'slechter' van af.

15-08-2009, 22:19

Citaat door glowing_star:
Hoeft niet per se. Ik denk dat een persoon met name de vrouw er alles aan zal doen om bijv. haar huwelijk te willen redden. Ondanks dat hij het niet echt meer ziet zitten. Want een vrouw komt er 'slechter' van af.


hmm denk je? Ik vind van niet.
Naar mijn mening heeft het geen nut om samen te blijven als hij me niet meer moet of weet ik het allemaal maar dat dus na aanleiding van allemaal tegenslagen,etc,etc.

Maar goed, niet iedereen zal zo denken I guess.

15-08-2009, 22:20

Citaat door marokkia_1:
hmm denk je? Ik vind van niet.
Naar mijn mening heeft het geen nut om samen te blijven als hij me niet meer moet of weet ik het allemaal maar dat dus na aanleiding van allemaal tegenslagen,etc,etc.

Maar goed, niet iedereen zal zo denken I guess.


.

15-08-2009, 22:21


geef op,waarom moeite doen als hij het ook niet doet...kom op zeg

15-08-2009, 22:23

Citaat door Byrthi:
geef op,waarom moeite doen als hij het ook niet doet...kom op zeg



oh dit ging niet over mij hoor, het is maar dat geen enkele man reageert.