Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk 10 kilo afvallen in 3 weken!! geen bullshit!!



Pagina's : [1] 2

20-05-2004, 18:36
hai dames, ( of natuurlijk heren)

ik heb eens zitten surfen op internet en heb een heel goed vetvrije dieet gevonden waarmee je in drie weken 10 kilo af kan vallen. ik heb wel meerdere topics gezien met "ongeveer" wel dezelfde dieet, maar hier staat het wat uitgebreider. hier komt ie:

dit dieet mag je 3 weken achterelkaar volgen, hierna ga je weer normaal eten behalve op maandag dat wordt dan een soort lijndag. en daarna weer drie weken dieet volgen en als je dan op streefgewicht bent dan enkel op maandag een lijndag houden.

iedere morgen:

1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterd boterham
koffie of thee zonder suiker of melk

maandag:
middag:
1 sinaasappel of grapefruit
1 ei
2 bekers yoghurt
2 beschuiten of geroosterde boterham

avond:
2 tomaten
2 eieren
halve krop sla
1 beker yoghurt
2 beschuiten of geroosterde boterham

Dinsdag:
middag:
1 sinaasappel of grapefruit
1 ei
2 bekers yoghurt
2 beschuiten of geroosterde boterham

avond:
1 bieftartaar
1 tomaat
1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham

Woensdag:
middag:
1 sinaasappel of grapefruit
1 ei
2 bekers yoghurt
2 beschuiten of geroosterde boterham

avond:
125 gr biefstuk of rosbief
1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham
1 beker yoghurt

donderdag:
middag
125 gr kwark
1 tomaat
1 zure augurk
1 beschuit of geroosterde boterham

avond:
1 bieftartaar
2 tomaten
1 appel
1 beschuit of geroosterde boterham

vrijdag:
middag:
200 gr vis naar keuze
1 tomaat
1 beschuit of geroosterde boterham

avond:
halve krop sla
1 ei
1 tomaat
2 beschuiten of geroosterde boterham

in het weekeind kan je gewoon normaal eten

koffie thee en mineraalwater kunnen onbeperkt gedronken worden zonder suiker en melk natuurlijk.

de sla mag je op smaak brengen met een beetje zout azijn en een scheutje olie

vlees grillen

je blijft op gewicht door iedere maandag:

ochtend:
1 glas water met citroen
middag:
1 appel en 1 beschuit of geroosterde boterham
avond:
halve krop sla, 1 tomaat en 1ei

ik hoop dat jullie er wat aan hebben, ik ga er in ieder geval mee beginnen. ik hoor graag van jullie wie er mee gaat doen.

beslema

20-05-2004, 18:40


WEET JE HOE MOEILIJK DIT VOL TE HOUDEN IS!!

NA 2 DAGEN GING IK AL DOOD

20-05-2004, 18:50
ooh ja is wel makkelijk als ik er een boodschappenlijstje bij doe voor wat je weekelijks moet halen. handig toch.

1 biefstuk
2 bieftartaar
18 boterhammen of beschuiten
6 eieren
koffie/thee
125 gr kwark
1 krop of 2 zakjes sla
10 sinaasappelen
8 tomaten
200 gr vis
2 liter yoghurt
1 appel
1 pot augurken

dit is natuurlijk voor 1 persoon. en nog een tip bij het dieet probeer het fruit voor de maaltijd te eten en niet tijdens of na de maaltijd.

groetjes weer

20-05-2004, 18:55
ik neem aan dat het moeilijk is ja maar blijf altijd positief denken blijf denken aan die leuke kleding die je hebt zien hangen in de winkel maar niet leuk stond omdat je jezelf te dik vond. (speaking about myself ofcourse) maar het word warmer dus je gaat zo wie zo meer drinken.

ik hoop dat ik van de chips af kan blijven hehehehehe

maar ben je er nu nog mee bezig dan vertel?

20-05-2004, 20:34


wat is bief tartaar deze dieet wil ik wel ff volgen..


En verder snap ik het niet dus als ik het goed heb moet je 3 weken aan dat progamma houden en daarna normaal zoals altijd eten behalve op maandags maar wanneer ga je weer 3 weken aan dat progamma doen???

20-05-2004, 22:28
sorry ik heb niet goed opgelet maar ik ben ook vandaag pas eraan begonnen. ik heb even nagevraagd volgens mij heb je bieftartaar niet halal te koop. ik heb het zelf ook nooit op dus misschien in plaats daarvan gewoon wat anders kipfilet blijkt toch ook goed voor de lijn te zijn. maken we dat ervan of iets in die richting. en wat dat dieet betreft ja je moet drie weken volgen en na die drie weken gewoon je normale leefpatroon oppakken behalve dan op maandag en dan na drie weken nadat je weer normaal hebt gegeten weer drie weken op dieet. snap je t nog?

sorry ik kan denk k niet goed uitleggen, is het toch nog niet duidelijk dan hoor ik van je. leuk ben benieuwd hoeveel we gaan afvallen

20-05-2004, 23:12
maar hey ik snap het niet helemaal moet je nou alles eten wat daar staat bijv voor de ochtend moet je dat dan allenmaal eten of moet je kiezen wat je wilt eten

20-05-2004, 23:18
allemaal eten tenzij je vol zit natuurlijk hahahaha

20-05-2004, 23:49
Dank je wel meid maar het is dus niet 1 malig :

3 weken schema houden
3 weken normaal eten (behalve maandag)
en dan weer 3 weken schema

(ga je dan zo verder)

sorry dat ik zo lastig ben ik begin maandag met mn vriendin Insh"allah lukt het allemaal wel...!!!


Veel suc6 iedereen

21-05-2004, 00:38
nee nee je bent niet lastig echt niet. je kan me altijd alles vragen, maar of ik altijd en overal antwoord op heb dat is maar de vraag natuurlijk.

ik heb dit dieet ergens gelezen en er stond niet bij of je ermee door moet gaan daarna of niet. maar ik denk dat als je gelijk daarna met je leefstyle van nu verder gaat dat je dan wel weer gaat aankomen is altijd zo. dus blijf gewoon gezond eten zou ik zeggen. grappig ik heb er zelf niet bij nagedacht ik leef echt met de dag, zou ik misschien ook moeten veranderen is wel zo handig.

17-06-2004, 14:25
is dat niet ongezond dan om zoveel eieren te eten?

17-06-2004, 22:26

Citaat:
Origineel gepost door dhc_creww
dit is de onzinnigste topic die ik lees


damned


wat n menu


wie gaat r nou in de ochtend n grapefruit eten

of op donderdagmiddag 1 augurk

slaat nergens op

BAH

gewoon 2 eitjes in olijfolie

met n glas jus d orange

en vers bruin brood


dan beetje rusten


en gaan trainen


in de middag rijst met mais en tonijn om je buik te vullen






en s avonds gestampte aardapellen met kip ja mensen kip is gezond lekker en niet vet
schaapievlees is wel vet koeienvlees ook...



gezond , licht en lekker


zo moet je eten en geen sla of elke dag soep of een stomme augurk
Hahaha ben het helemaal met je eens!!!



Dat dieet is HAAST niet vol te houden, augurk lust k nie eens..bah..

zoals vele andere dingen, die je mocht eten volgens het dieet..

Gewoon veel sporten, gezond eten

17-06-2004, 23:32


Wollah illa eitjes in olijfolie, heb er nu al zin in

Maar mensen, als je wilt afvallen waarom schaf je dan niet zo'n fiets aan om thuis te sporten in plaats je te laten verhongeren? Ik zoujuist alles gaan eten en dan sporten . Nog goed voor je conditie ook.

19-06-2004, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door jaheem_ar_roes
Nog een betere tip:

Doe plastic om je lijf (knip bijvoorbeeld gaten voor je hoofd en armen uit een vuilniszak) en draag daarboven nog een paar lagen kleding, zodat je het heeeeel warm krijgt. Dan kun je lichte oefeningen doen (dus dit is ook makkelijk voor de zwakken en vrouwen onder ons), en je gaat als een gek zweten.
Train 4 of 5 dagen in de week, en let een beetje op wat je eet (vermijd de vetbommetjes zoals chocolade, chips, snoep, koek, en vlees met veel vet erin), en je zult, insha ALLAH, binnen 2 weken al zichtbaar resultaat zien. (grote nadeel: je zult wel nieuwe kleding van 2 of 3 maten kleiner aan moeten schaffen )
Idd, ik ben 10 kilo afgevallen en ik had zeker nieuwe kleding nodig! dus meiden dat gaat jullie geld kosten, maar het is het wel waard hoor. Veel suc6

19-06-2004, 14:12

Citaat:
Origineel gepost door esiyaa
Wollah illa eitjes in olijfolie, heb er nu al zin in

Maar mensen, als je wilt afvallen waarom schaf je dan niet zo'n fiets aan om thuis te sporten in plaats je te laten verhongeren? Ik zoujuist alles gaan eten en dan sporten . Nog goed voor je conditie ook.
Je hebt gelijk hoor. Ik ben gewoon gezonder gaan eten en ik heb ook zo'n fiets thuis waardoor ik zeker resultaat heb geboekt! Nogmaals veel suc6.

Pagina's : [1] 2